* 134755 aantal berichten in 799 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
woensdag 23, mei 2012, 05:14:42 am
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 8
| | | |-+  eps. 189 Being positive
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: eps. 189 Being positive  (gelezen 2839 keer)
Jaix
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: woensdag 29, november 2006, 23:15:50 pm »

maar ze zijn allemaal gezond......
jackie06
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: woensdag 29, november 2006, 23:16:40 pm »

Ja gelukkig wel
sammy
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 09:32:14 am »

Heb hem gisteravond laat nog gezien....kon anders niet slapen :

Leuke Epi......gelukkig nix aan de hand....alleen ik vond Kate er vrij rustig onder..zij en scarlett hadden het ook kenne hebben..... (???)
poortje
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 16:03:42 pm »

kate reageerde nie terg kate achtig idd
Bruun
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 19:43:11 pm »

Mijn kinderen kijken tegenwoordig met me mee naar FD, ze gingen meteen vragen stellen over aids en hiv, en hoe je dat kan krijgen etc., blijft toch een actueel onderwerp (gezien de situatie in Afrika).

Ik vond de emoties en vooroordelen die rond de ziekte bestaan goed gespeeld en verwoord.
Charlie
ERE LID

Geslacht: Vrouw

one day....I fly away

« Antwoord #20 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 19:44:31 pm »

dat klopt. ik vond het ook raar dat Kate en Scarlett niet gecontroleerd werden. Ik bedoel maar......ze hebben toch lichamelijk contact gehad of is Scarlett met een spuitje gemaakt???? Daar hebben ze bij het schrijven van het script niet echt over nagedacht.
Wel kon je de spanning van iedereen voelen en dat hebben ze wel heel goed gespeeld. Penny ploft zowat van nieuwsgierigheid, laat maar ploffen dacht ik. En Steve zit de hele tijd te kauwen op kauwgom. Heel irritant vind ik dat.

one day.....I fly away    
sammy
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 20:01:58 pm »

Helemaal mee eens (13)
Minoes
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

"In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk"

« Antwoord #22 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 20:20:29 pm »

vond niet dat ze Kate en Scarlett moesten checken hoor! denk dat je je alleen maar drukker gaat maken terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is (wat achteraf ook zo is..) natuurlijk was het slim om die dagen geen eh.. envelopjes te tellen.. maar bij die twee testen zou ik alleen doen wanneer de test bij Geoff positief was!

sammy
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 20:21:51 pm »

Ik zou ze ook niet testen...Geoff was genoeg!!!...Vond ze alleen zo rustig eronder
Jaix
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: vrijdag 01, december 2006, 01:21:34 am »

Mijn kinderen kijken tegenwoordig met me mee naar FD, ze gingen meteen vragen stellen over aids en hiv, en hoe je dat kan krijgen etc., blijft toch een actueel onderwerp (gezien de situatie in Afrika).

Ik vond de emoties en vooroordelen die rond de ziekte bestaan goed gespeeld en verwoord.
Maar dat is met heel veel onderwerpen van toen in de serie.... dat de vooroordelen en de gevaren er nog steeds zijn....
Soms zou ik willen dat na al die jaren die onderwerpen niet meer zo gevoelig lagen.

Ja Kate reageert heel gaaf vind ik. Maar ze is ook een NUrse....dus dat speelt wel mee
Bruun
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: vrijdag 01, december 2006, 21:23:31 pm »

Zag vanochtend een stukje 'Goedemorgen Nederland' waarin het onderwerp ook aan de orde kwam, er zat iemand die in Afrika geweest was en die had het ook over de vooroordelen en misverstanden die nog steeds over de ziekte heersen. Was wel erg toevallig dat die aflevering twee dagen werd uitgezonden voor wereldaidsdag.

Wij hebben woensdagavond aan tafel nog een discussie gehad over aids en de gevaren van..., vooral met onze oudste (van 12), de andere twee begrijpen het nog niet zo goed. Mijn man en ik hebben beiden een tijdlang bij hetzelfde bedrijf gewerkt en hebben begin jaren 90 twee collega's kwijtgeraakt aan de ziekte. We hebben met eigen ogen gezien wat de ziekte doet met een mens en dat blijft je voor altijd bij
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: