|
Max
Gast
|
 |
« Gepost op: zondag 08, oktober 2006, 10:04:37 am » |
|
Journalist Walter Morell rapporteert een verschijning van de "Outback Nymph". Dit brengt voor Rowie pijnlijke herinneringen boven. Is de "Outback Nymph" misschien haar jeugdvriendinnetje, dat ze twintig jaar geleden in de bush achterliet ? Vic en Nancy en alle oudere bewoners weten nog goed hoe pijnlijk dit moet zijn voor Rowie en de moeder van het meisje. Rowie heeft zich altijd verantwoordelijk gevoeld voor de verdwijning van haar vriendinnetje, en de moeder hoopt nog steeds op een velilige thuiskomst.
|
|
|
|
« Laatste verandering: zondag 08, oktober 2006, 10:47:19 am door Max »
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 08, oktober 2006, 15:35:26 pm » |
|
Ja, kan me deze ep nog wel herinneren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zondag 08, oktober 2006, 15:41:01 pm » |
|
Dit was een vreemde en ook beetje trieste ep,vond ik :(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zondag 08, oktober 2006, 15:45:49 pm » |
|
Ik kan me dat pingeltje van dat liedje nog herinneren. Rowie en dat vriendinnetje hadden een liedje; 'kiss my little finger'. Ofzoiets. Op melodie van vader Jacob.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zondag 08, oktober 2006, 15:47:26 pm » |
|
dat is echt iets wat je dan bijblijft van zo'n ep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 11, oktober 2006, 23:06:04 pm » |
|
dinsdag 5 december
|
|
|
|
« Laatste verandering: zondag 05, november 2006, 22:26:12 pm door Jackie »
|
|
|
|
|
|
flying docter fan
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 12:10:19 pm » |
|
jammer ik moet werken en zinterklaas dan word maar opnemen
gr flying docter fan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 12:18:35 pm » |
|
hoop maar dat ik hem leuk vind Rowie is wel oke maar of ze mij een hele epi kan boeien ga pas rond 7 uur kwart over 7 sinterklaas vieren dus ik kijk hem live
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 12:36:14 pm » |
|
ik ben er niet vanavond, dus ik neem hem op. Ik dacht eerst dat ik deze nooit gezien had, maar ik geloof dat ik me dat liedje wel kan herinneren, verder niet veel meer. Ik zie het morgen wel, vanavond rond 9 uur thuis en dan voetbal kijken (vriendlief komt uit Bordeaux en die spelen vanavond tegen PSV :-\ ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Charlie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 13:41:42 pm » |
|
zal het ook opnemen want man is vroeg thuis! Morgen na mn werk dan maar kijken. Weet niet of ik deze afl. al ken.
|
|
|
|
|
|
one day.....I fly away 
|
|
|
|
Bruun
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 17:19:39 pm » |
|
Ik kan me deze helemaal niet herinneren, gelukkig loopt de recorder. Na Sinterklaasvieren even kijken in bed, kan ik mijn man rustig beneden voor de buis zetten voor PSV (heb ik van zijn cynische commentaar dan even geen last).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sammy
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 18:24:21 pm » |
|
bij mij staat hij ook op te nemen....dus jullie hebben ook last van opmerkingen...door jullie alterego : 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anke
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 21:20:37 pm » |
|
ja hoor, helaas wel. Hier gaat zo de voetbal aan en we hebben maar 1 tv, dus voor mij wordt het ook morgen kijken. Ik krijg zo nog de sarcastische opmerkingen over de voetbalcommentatoren (die zijn natuurlijk partijdig voor PSV ;-) en vriendlief is voor Bordeaux). Ga maar forummen denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 21:40:58 pm » |
|
wat een bal van een afl. slecht begin van seizoen 9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 05, december 2006, 22:27:21 pm » |
|
vond je dat echt Janneke.. ik vond hem juist heel mooi! Tegenwoordig hoor je zoveel situaties waarbij iemand vermist is.. je weet na een langere tijd meestal wel dat zo iemand het niet overleefd, maar toch blijf je hoop houden omdat je niks zeker weet.. neej, vond hem juist heel mooi! (maar meningen kunnen verschillen  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|