|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 28, september 2006, 11:39:51 am » |
|
Tijdens een clinicrun gaat het nieuws rond van enkele kleine bosbranden. In eerste instantie lijkt het mee te vallen maar uiteindelijk wordt het een grote vuurzee! Geoff gaat ernaartoe, maar verbrand zijn hand en wordt dan vervangen door David. Hij ontdekt een familie waarvan de vrouw erg ziek is. Het lukt uiteindelijk om de vrouw naar het ziekenhuis te krijgen, maar ze moet een grote operatie ondergaan in Sydney. Er is geen tijd om haar daar heen te vliegen, en Geoff kan niet opereren. David moet Geoff vervangen en de operatie is een succes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hi
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 01, oktober 2006, 00:14:39 am » |
|
Ken deze epi niet, maar lijkt me een mooie G & K epi. Klopt dat? Moet K ook zuster zijn voor G en hem goed verzorgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 09:38:00 am » |
|
Deze komt vandaag als het goed is. Ben vorige week vergeten te kijken, maar ga het nu (is mijn vrije dag) niet vergeten ! Leuk ook dat de titel voor ons forummers inmiddels zo bekend is hihihi ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 09:50:17 am » |
|
Helemaal blij een epi over onze Geofke (13) lijkt me een leuke epi, alleen dat hij zijn handjes verbrand is natuurlijk iets minder. Maar daar heeft hij zijn eigen private nurse voor. (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 09:56:19 am » |
|
Helemaal blij een epi over onze Geofke (13) lijkt me een leuke epi, alleen dat hij zijn handjes verbrand is natuurlijk iets minder. Maar daar heeft hij zijn eigen private nurse voor. (11)
Zo is het maar net Janneke hahaha ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 13:24:58 pm » |
|
Ik vond haar anders in het vliegtuig niet erg veel medelijden met hem hebben (15)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 14:59:34 pm » |
|
Ik vond haar anders in het vliegtuig niet erg veel medelijden met hem hebben (15)
en hij keek nog wel zo aandoenlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 19:03:48 pm » |
|
Vond deze epi beter als die van gisteren, iets meer actie Tussen G&K ging het maar stroef. helemaal geen kus noppes >:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 03, oktober 2006, 22:34:54 pm » |
|
Tom was weer eens op wijnreis denk ik  Maar behalve dat ze aan zijn haar trekt vond ik kate maar erg afstandlelijk tegen onze geoff (15)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 05, oktober 2006, 19:08:01 pm » |
|
dat vond ik juist een goed stukkie, zo gaat dat in het echt toch ook, dat je als vrouw denkt "sukkel let dan ook op" :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 07, augustus 2007, 18:32:50 pm » |
|
ik vind die operatie echt heel goed in deze epi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tinymouse
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 07, augustus 2007, 18:41:01 pm » |
|
Moest wel lachen om Vic en Nancy. Toen hij zei zoiets van vroeger was ik goed met de slang en dan Nancy zo droog dan ga je toch even in de tuin oefenen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast