|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: zaterdag 30, september 2006, 01:37:23 am » |
|
ik vond het maar een vreemd einde. Geen afscheid van haar collega,s en vrienden. helemaal niets. :'( :'(
Inderdaad, zit hier dan ook met een beetje katerig gevoel...'t had zoveel beter kunnen zijn :'( Dat is precies de goede omschrijving... :'( Ook ik vind het maar een vaag einde. Je kunt er eigenlijk niet zoveel mee he? Maar daar hebben ze bij de FD wel vaker last van gehad. Zoals Marebi al zei, is het vertrek van Chris iig nog met reden geweest, terwijl anderen gewoon "verdwenen" zijn op een gegeven moment. Maar het blijft belabberd...(15)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: zaterdag 30, september 2006, 16:14:59 pm » |
|
heb hem nog nie gezien.. wilde hem eigenlijk ook even uitstellen voor mijn gevoel deze ep.. whaaha raar hueh?! marjah zit Chris toch iets langer in FD naar mijn idee  maar ik was gisteren uit eten geweest en daarna kwam een vriendin die helemaal nix met FD heeft.. en die ging pas tegen 12en weg en toen kon ik mijn oogies bijna nie open houden.. en deze ep moet je natuurliz wel voor alle 100% volgen ;D dus ga hem vanaaf kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: zaterdag 30, september 2006, 16:17:14 pm » |
|
Ik heb hem ook pas net gekeken :'( Gelukkig nog even wat Tom&Chris momenten in deze ep. Maar ja, nu is het weer wachten tot The good book (25)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: zaterdag 30, september 2006, 17:41:47 pm » |
|
Trieste ep, als Lizzer stort mijn wereld in. Maar ik kan me voorstellen dat meer mensen het moeilijk hadden tijdens deze ep. Ik heb net het nummer Farewell Chris beluisterd (van soundtrack cd) en ik heb een brok in mijn keel :'( Vanaf ep 1 zat ze in de serie en nu is ze eruit. Ze had wel een beter en mooier afscheid verdiend.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: zondag 01, oktober 2006, 07:46:53 am » |
|
Trieste ep, als Lizzer stort mijn wereld in. Maar ik kan me voorstellen dat meer mensen het moeilijk hadden tijdens deze ep. Ik heb net het nummer Farewell Chris beluisterd (van soundtrack cd) en ik heb een brok in mijn keel :'( Vanaf ep 1 zat ze in de serie en nu is ze eruit. Ze had wel een beter en mooier afscheid verdiend.
Heb precies hetzelfd gevoel! (25)
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
natasja
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: zondag 01, oktober 2006, 23:29:36 pm » |
|
Inderdaad, ongeveer 10 afleveringen later is Tom in het Zwarte Gat van CC verdwenen (26)
Ik moet er nog ff nie aan denken chris weg en Tom ook al zo snel (25) (25) (25)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: woensdag 04, oktober 2006, 22:04:25 pm » |
|
Ik kan deze ep pas dinsdag zien omdat ik wegga... Maar dat wordt echt janken, als Chris weggaat... Misschien moet ik om het nog een klein beetje leuk te maken maar eens gaan tellen hoe vaak Chris mijn naam zegt  'Je Naam'???? (???) whahaah jups... Mandy  Heb pas vandaag gekeken, niet eerder echt tijd gehad... Ik ben de tel kwijtgeraakt, heb traantjes gelaten (25)
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: donderdag 05, oktober 2006, 20:37:44 pm » |
|
OOOOwkee... Wist ik veel!! Wel grappig....  Heb ik ook wel een paar keer geprobeerd!!! (met mn eigen naam dan, maar helaas komt'ie nu helemaal nooit meer voor...) Echt supr stom idee dat Chris nooooit meer terug komt (alleen 201, maar telt niet echt mee....) huilen of boos... of allebei?!!!!???!!! (25) (27) (25)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 11:21:01 am » |
|
vandaag is het alweer zover... Chris gaat weg (25)
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 12:35:43 pm » |
|
en ook gelijk de laatste afl. voorlopig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 13:17:41 pm » |
|
Alles loopt ineens af (25)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 14:30:03 pm » |
|
(25) (25) (25) iemand Lizsues...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
scheepsmaat
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 15:26:56 pm » |
|
ik heb ze niet voor je wel een keukenrol vanavns kan ik het eindelijk weer eens kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: vrijdag 11, mei 2007, 21:14:46 pm » |
|
(25) (25) (25) iemand Lizsues... heb wel een heleboel pakjes zakdoeken 
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: zaterdag 12, mei 2007, 11:22:01 am » |
|
Deze ep was weer zo mooi. Ik vind de manier waarop Chris hier omgaat met die Mandy zo goed en tegelijkertijd heeft ze zelf haar verdriet. Maar ze cijfert zich dan even helemaal weg om Mandy tot steun te zijn.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|