|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: woensdag 06, september 2006, 11:55:25 am » |
|
Tom behandelt een meisje genaamd Kim, ze heeft haar handen verbrand. Kim wordt verliefd op Tom en volgt hem overal, wat voor Tom steeds ongemakkelijker wordt. Wanneer ze op clinicrun gaan, volgt ze hen naar het vliegveld en verstopt zich in de laadruimte van het vliegtuig. Na een tijdje vinden ze haar en ze moet met hen de nacht doorbrengen. Kim ontdekt de volgende dag dat haar moeder haar zal komen ophalen en raakt erg overstuur. Ze loopt weg en Tom vindt haar uiteindelijk bovenop een windmolen en het lukt hem om haar uiteindelijk zonder al te veel problemen naar beneden te krijgen. Ze komen erachter dat Kim schizofreen is en ze gaat terug naar de stad om behandeld te worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag 26, september 2006, 15:59:51 pm » |
|
Mooie epi alweer met een heel lekkere Tom! ...Mag van mij vaker zo in beeld komen met alleen een handdoekje 519 519 519
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 26, september 2006, 16:08:02 pm » |
|
Mooie epi alweer met een heel lekkere Tom! ...Mag van mij vaker zo in beeld komen met alleen een handdoekje 519 519 519
jaaaaaaaaaa dat stukje was ik vergeten (how could I?) Mag zekers vaker zo voorbij komen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 26, september 2006, 16:09:57 pm » |
|
jaaaaaaaaaa dat stukje was ik vergeten (how could I?) Mag zekers vaker zo voorbij komen!!! hahaha ja Bien hoe kun je dat nu vergeten!  ...alleen jammer dat het Kim was, die de douche kwam inlopen en niet Chris : 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 26, september 2006, 16:34:02 pm » |
|
Pfff zeg dat wel, dat had weer mooi verder uitgewerkt kunnen worden anders maar helaas pindakaas...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 26, september 2006, 16:49:38 pm » |
|
jaaaaaaaaaa dat stukje was ik vergeten (how could I?) Mag zekers vaker zo voorbij komen!!! hahaha ja Bien hoe kun je dat nu vergeten!  ...alleen jammer dat het Kim was, die de douche kwam inlopen en niet Chris :  ja want dan had hij zijn handdoekje heus wel 'per ongeluk' laten vallen ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 27, september 2006, 14:18:02 pm » |
|
Dan had hij die handdoek helemaal niet nodig gehad, joh! ;D  whahahahahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 27, september 2006, 14:26:58 pm » |
|
Hij had zijn handdoek dan in elk geval niet hoeven vasthouden ;D ;D Die hing dan gewoon aan de vlaggenstok :angel: :angel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 27, september 2006, 14:30:15 pm » |
|
Hij had zijn handdoek dan in elk geval niet hoeven vasthouden ;D ;D Die hing dan gewoon aan de vlaggenstok :angel: :angel:
hahaha en Chris zou best eens met de vlaggenstok willen wapperen 519 ( deze epi maar verder bespreken in 18 plus topic :  519 )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 27, september 2006, 14:38:14 pm » |
|
hahaha en Chris zou best eens met de vlaggenstok willen wapperen 519 ( deze epi maar verder bespreken in 18 plus topic :  519 ) whahaha schei uit, ik ben al zo meliz en dit helpt niet echt mee om sereneus te blijven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 02, oktober 2006, 22:06:20 pm » |
|
heb het eppie vandaag bekeken, aangezien hij de vorige keer al na een paar minuten uitscheidde.. tjah videorecorders >:( maar gelukkig heb ik het eppiej vandaag gekregen en kon ik hem kijken.. vorige week dacht ik het al te zien maar wist het niet zeker, vandaag nog eens gekeken dus en de moeder van Kim is volgens mij dezelfde actrice die de moeder van Frankie speelt in Love my way.. wist het niet 100% zeker, maar hoe meer ik zag van het eppiej hoe meer ik het bijna zeker wist!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovely Kate
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: maandag 07, mei 2007, 19:31:06 pm » |
|
heb het eppie vandaag bekeken, aangezien hij de vorige keer al na een paar minuten uitscheidde.. tjah videorecorders >:( maar gelukkig heb ik het eppiej vandaag gekregen en kon ik hem kijken.. vorige week dacht ik het al te zien maar wist het niet zeker, vandaag nog eens gekeken dus en de moeder van Kim is volgens mij dezelfde actrice die de moeder van Frankie speelt in Love my way.. wist het niet 100% zeker, maar hoe meer ik zag van het eppiej hoe meer ik het bijna zeker wist!
Ja ze is het hoor Minoes!!! Zag het meteen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 07, mei 2007, 19:34:26 pm » |
|
die kim is toch dezelfde als he tmeisje van the child?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Charlie
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 08, mei 2007, 17:56:36 pm » |
|
klopt........budget was weer eens op!!!
|
|
|
|
|
|
one day.....I fly away 
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 08, mei 2007, 18:19:52 pm » |
|
Nick had een t-shirt aan met de tekst; last stop, best stop. Was dat niet van rally to the cause?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|