* 129042 aantal berichten in 758 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
donderdag 09, februari 2012, 18:05:56 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 6
| | | |-+  Eps 136 A painful extraction
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Eps 136 A painful extraction  (gelezen 3691 keer)
poortje
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 21:42:44 pm »

ach claire heeft ok wle iets,alleen kan ze niet aan dj tippen ;D
janneke
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 21:43:21 pm »

Victor Charlie Charlie  over en sluiten  dag DJ   (25)
lizrocks
Hero Member

Geslacht: Vrouw

mixing business with pleasure

« Antwoord #17 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 21:52:26 pm »

Victor Charlie Charlie  over en sluiten  dag DJ   (25)

ja brok in mijn keel  :'(

All you can, you've got to take this life and live it!
poortje
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 21:53:09 pm »

(25) (25) (25) (25) (25) (25)
lizrocks
Hero Member

« Antwoord #19 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 22:24:27 pm »

Moet zeggen dat ik het stukje waar de diensten moeten worden verdeeld wel heel meliz vind! Chris wordt opgezadeld met de nachtdienst, omdat de mannen zogenaamd voor gelijke rechten zijn hahahahaha!
Tom zit wel heel erg te steuken trouwens  519

lizzie
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 22:29:51 pm »

Moet zeggen dat ik het stukje waar de diensten moeten worden verdeeld wel heel meliz vind! Chris wordt opgezadeld met de nachtdienst, omdat de mannen zogenaamd voor gelijke rechten zijn hahahahaha!
Tom zit wel heel erg te steuken trouwens  519

het is haar trouwens wel gelukt om de anderen om te kopen of lootjes te laten trekken of te tossen want als ze aan het avondeten zitten (in de pub) en er komt een oproep dan moet Chris er heen.... en ik denk niet dat ze tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends nog zo gezellig met z'n allen zitten te eten
lizrocks
Hero Member

« Antwoord #21 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 22:48:16 pm »

Tom is vast voor haar gezwicht  519 ( alhoewel ze de nachtdienst ook best samen hadden kunnen doen  )

Minoes
MASTER POSTER

"In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk"

« Antwoord #22 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 23:36:11 pm »

whaaha.. dat had een leuk nachtdienstje kunnen worden  519

maar DJ die weggaat en niet weet wat hij moet zeggen.. toen kreeg ik het even te zwaar hoor.. en DJ is echt de beste die ze hebben gehad hoor!!

lizzie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: vrijdag 15, september 2006, 23:49:55 pm »

wie weet hebben ze de nachtdienst ook wel samen gedaan  : We krijgen er niks van te zien en er wordt niks over gezegd.... hmmm idee voor een fanfic???
Max
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: zaterdag 16, september 2006, 09:52:49 am »

wie weet hebben ze de nachtdienst ook wel samen gedaan  : We krijgen er niks van te zien en er wordt niks over gezegd.... hmmm idee voor een fanfic???

Precies. Want uiteindelijk eindigt Tom inderdaad met de night shift, maar als ie eindelijk bij de radio aankomt, vraagt DJ nog waarom het zo lang duurde voor ie uit z'n bed kwam !
Nou, wij weten wel waarom hahahaahha
lizzie
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: zaterdag 16, september 2006, 10:03:02 am »

Precies. Want uiteindelijk eindigt Tom inderdaad met de night shift, maar als ie eindelijk bij de radio aankomt, vraagt DJ nog waarom het zo lang duurde voor ie uit z'n bed kwam !

dat is alweer een dag later.... en als DJ hem dat vraagt geeft hij uiteindelijk de radio over aan Chris..... dus dan zou Tom in bed hebben gelegen met..... Kate???? Nee, dat kan toch niet... die was al getrouwd met Geoff en gaat echt niet vreemd.... Lag Tom in bed met.... Annie??? Dat zou wel kunnen....
marebi
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: zaterdag 16, september 2006, 11:05:43 am »

dat is alweer een dag later.... en als DJ hem dat vraagt geeft hij uiteindelijk de radio over aan Chris..... dus dan zou Tom in bed hebben gelegen met..... Kate???? Nee, dat kan toch niet... die was al getrouwd met Geoff en gaat echt niet vreemd.... Lag Tom in bed met.... Annie??? Dat zou wel kunnen....

whahaa, zullen we het er maar op houden dat het een vaste slaper is??

Mooie ep, en het grappige is dat ik deze nog NOOIT eerder gezien heb!!Niks kwam me bekend voor! Ik heb altijd gedacht dat DJ zo maar ineens verdwenen was uit de FD! Nou, ik kreeg wel tranen in m'n ogen hoor. Ik zal hem missen!
En wat heerlijk om Tom en Chris weer eens samen in beeld te zien.....

ikke-sasje
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: vrijdag 27, april 2007, 00:03:39 am »

Ik vind het echt jammer dat DJ uit de serie ging. Clare of Claire, vond ik echt geen aanwinst voor de serie. Maar ik vind dat ze in dit seizoen zoiezo teveel verandert hebben. Sam en Emma eruit, Debbie eruit, DJ eruit, Chrisje eruit. Jammer jammer jammer!!!
lizrocks
Hero Member

« Antwoord #28 Gepost op: vrijdag 27, april 2007, 16:07:49 pm »

Ik vind het echt jammer dat DJ uit de serie ging. Clare of Claire, vond ik echt geen aanwinst voor de serie. Maar ik vind dat ze in dit seizoen zoiezo teveel verandert hebben. Sam en Emma eruit, Debbie eruit, DJ eruit, Chrisje eruit. Jammer jammer jammer!!!

ben het helemaal met je eens!

Lovely Kate
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: vrijdag 27, april 2007, 20:37:53 pm »

Sluit ik me bij aan...!!
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: