|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 09:51:04 am » |
|
dat is zo frustrerend aan deze ep.. hun relatie van jaren geleden wordt er zelfs bijgehaald (annie en debbie die daarover praten). Debbie vraagt het zelfs nog aan Tom die vervolgens gelooft dat Chris om hém weggaat (omdat ze nog steeds niet bij elkaar zijn na zoveel weken...) en die veronderstelling klopt dus aangezien Chris heel verliefd naar Tom zit te kijken in het vliegtuig en dan begint te huilen.... Chris zegt ook dat ze weggaat omdat ze kinderen wil.... en dan zegt Tom zelfs 'waarom heb je dat niet eerder gezegd!'..... alsof hij dan wél een relatie met haar was aangegaan.... :  Deze aflevering is weer een goed voorbeeld van een verhaal dat in 1 ep moet worden uitgespeeld..... terwijl het een heeeeeeel verhaal lijn is... niet iets voor alleen 1 ep....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 09:54:56 am » |
|
Ik zou wel een verklaring willen van de schrijvers. Dat zou het leed misschien een beetje verzachten :'(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 09:56:21 am » |
|
er klopt gewoon niks van deze ep....
want ik wil ook wel eens weten waarom Chris van gedachte veranderd..
Als ze om Tom weg zou willen gaan en ze door naar hem te kijken in het vliegtuig toch beseft dat ze hem niet kwijt wil.... waarom is er dan later niks meer mee gedaan?????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 09:59:00 am » |
|
JA, dat is ook al zo raar! Doordat Tom als laatste in beeld is nadat Chris gezegd heeft dat ze van gedachten is veranderd, ga je denken dat ze om hem blijft en dat is ook hoogstwaarschijnlijk de bedoeling. Dan móet je daar als schrijver toch wat mee gaan doen!!!??? AAAAHHHH, wat megafrustrerend zeg!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 13:31:08 pm » |
|
JA, dat is ook al zo raar! Doordat Tom als laatste in beeld is nadat Chris gezegd heeft dat ze van gedachten is veranderd, ga je denken dat ze om hem blijft en dat is ook hoogstwaarschijnlijk de bedoeling. Dan móet je daar als schrijver toch wat mee gaan doen!!!??? AAAAHHHH, wat megafrustrerend zeg!!!!
ik heb altijd het idee gehad dat het ook de bedoeling was om ze weer samen te laten komen. Ik denk doordat de Amerikanen de serie hebben overgenomen dat daardoor alles anders is gelopen. Zij hadden hele andere plannen met de serie en de personages.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 14:10:37 pm » |
|
Wanneer hebben de Amerikanen eigenlijk precies de serie overgenomen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 14:42:45 pm » |
|
ik heb altijd het idee gehad dat het ook de bedoeling was om ze weer samen te laten komen. Ik denk doordat de Amerikanen de serie hebben overgenomen dat daardoor alles anders is gelopen. Zij hadden hele andere plannen met de serie en de personages. Dat zou wel de meest logische verklaring voor dit alles zijn denk ik, hoewel het daarom niet minder frustrerend is natuurlijk... Maar dan is het wel wat beter te begrijpen he? Wanneer hebben de Amerikanen eigenlijk precies de serie overgenomen?
Daar ben ik nu ook wel heel erg benieuwd naar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 14:46:02 pm » |
|
ik heb altijd het idee gehad dat het ook de bedoeling was om ze weer samen te laten komen. Ik denk doordat de Amerikanen de serie hebben overgenomen dat daardoor alles anders is gelopen. Zij hadden hele andere plannen met de serie en de personages. Dat idee heb ik ook alijd gehad! Vind het een mooie epi, maar tegelijkertijd ook zo frustrerend...Waarom vraagt Tom niet aan Chris zelf of ze weg wil gaan om hem? Debby geeft hem het idee, maar hij doet er niets mee!
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 14:47:53 pm » |
|
volgens mij hebben de amerikanen het overgenomen vanaf het vijfde seizoen afl 101 ik weet het niet helemaal zeker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 16:57:55 pm » |
|
volgens mij hebben de amerikanen het overgenomen vanaf het vijfde seizoen afl 101 ik weet het niet helemaal zeker
hm, zou kunnen, maar dan valt Milk Run dus ook onder de Amerikanen. Dan snap ik het nog niet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 17:27:51 pm » |
|
ik heb altijd het idee gehad dat het ook de bedoeling was om ze weer samen te laten komen. Ik denk doordat de Amerikanen de serie hebben overgenomen dat daardoor alles anders is gelopen. Zij hadden hele andere plannen met de serie en de personages. Dat idee heb ik ook alijd gehad! Vind het een mooie epi, maar tegelijkertijd ook zo frustrerend...Waarom vraagt Tom niet aan Chris zelf of ze weg wil gaan om hem? Debby geeft hem het idee, maar hij doet er niets mee! hmm.. ik snap ook echt niet dat ze het eppiej zo hebben kunnen laten aflopen.. alsof ie niet af is! de tijd was zeker vol en dus besloten ze om hem maar te stoppen of iets dergelijks (???) in mijn fantasie loopt het toch echt heel anders hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 18:19:56 pm » |
|
Dacht ik ook, toen iedereen 'plotseling' langere haren had enzo :D :(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: woensdag 13, september 2006, 19:41:35 pm » |
|
volgens mij klopt dat ook.... vanaf dat moment zie je ook alle afleveringen als losse verhaaltjes... er is niet meer zoiets als een rode draad. Na ep 146 hebben de amerikanen de serie doorverkocht aan een andere amerikaanse maatschappij en werd het alleen nog maar slechter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: donderdag 14, september 2006, 01:01:18 am » |
|
volgens mij klopt dat ook.... vanaf dat moment zie je ook alle afleveringen als losse verhaaltjes... er is niet meer zoiets als een rode draad. Na ep 146 hebben de amerikanen de serie doorverkocht aan een andere amerikaanse maatschappij en werd het alleen nog maar slechter Dat kun je eigenlijk ook wel merken ja, inderdaad worden het dan meer wat losse verhaaltjes. Enkel de verhaallijn tussen Kate en Geoff blijft "in stand' zeg maar... Maar dan blijft afl. 133 dus ook vreemd. Ik snap er (met jullie blijkbaar  ) echt niks van! Raar (en een grote gemiste kans! :( ) hoor... :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ikke-sasje
Gast
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: vrijdag 06, april 2007, 23:24:15 pm » |
|
Ik blijf het jammer vinden dat Chrisje er na aflevering 146 uit ging. Flying Doctors is een leuke serie maar zonder haar mis ik echt wel wat hoor. Ook is ze voor haar laatste aflevering ook al dagen niet meer te zien geweest. Kijk nu zien we alles natuurlijk achter elkaar en komt het iedere werkdag maar toen het nog als zijnde nieuwe serie werd uitgezonden kwam het maar een keer per week dus was ze zowat een maand niet te zien. Das niet zo leuk voor de fans eej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|