|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:16:41 pm » |
|
mis alleen Chris in deze eppiej!! vooral bij dat gedoe over die versterking van het personeel.. ik dacht even 'hmm.. ook op vakantie??'
Ja dat had ik ook minoes...dacht echt: "en waar is Chris gebleven? Moest zij niet ook erg overstuur zijn? Ik bedoel niet alleen is de man waar ze stiekem nog heel veel van houdt ;D vermist, maar ook haar beste vriendin!" ( misschien had de verwende versie van Pierre haar nog eens uit kunnen vragen en Tom jaloers kunnen maken.  Tom was erg opvliegerig naar deze man...had ie misschien nog wat te vereffenen uit het verleden :  ...sorrie mijn fantalizie gaat weer op de loop ;D ) Stomme Amerikanen...als de australiers nog aan het roer waren geweest hadden ze ons echt niet zo teleurgesteld gelaten... Maar ja...wel lekker veel Tom vandaag en hij zag er weer goed uit 519 helemaal met je eens.. ze had gerust een traantje kunnen laten.. al was ze een paar seconden en zei ze 'ow neej' of iets dergelijks met tranen in haar ogen, dat zegt al zo veel meer... en idd Tom zag er zeker niet verkeerd uit.. mijn zussiej van 10 keek vanaaf mee en na een tijdje zei ze terwijl Tom echt goed in beeld was 'zo das best een lekker ding.. snap wel dat je die leuk vind' whaaha moest wel even lachen toen hoor! yep, heel lekker 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:30:37 pm » |
|
ja idd best raar dat chris er helemaal niet bij betrokken is geweest,ook het weerzien van geoff en kate had wat meer in beeld mogen komen ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:37:32 pm » |
|
Tom die Vic flest met de wijn. En dan David erbij (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:38:59 pm » |
|
Tom die Vic flest met de wijn. En dan David erbij (12)
Oh ja, dat was in deze ep! Echt lachen! :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: maandag 04, september 2006, 22:04:32 pm » |
|
Ook ik vind dit een super ep., maar ook ik vind het vreemd dat Chris er niet bij is. :-\ Dat had deze ep. nog een stuk beter gemaakt vind ik! Ook de "reunie" tussen Kate en Geoff vind ik maar magertjes... Jammer! Dat stukje met de wijn was echt leuk ja. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: maandag 04, september 2006, 22:28:18 pm » |
|
en toen was daar opeens Annie....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 11:16:41 am » |
|
volgens mij had ze ook nog niet eens een naam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 11:54:58 am » |
|
dat idee heb ik ook, dat Annie eerst een anonieme verpleegster was. Maar dat ze haar na een paar keer meespelen toch maar een naam hebben gegeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 12:07:39 pm » |
|
ze was iig geen figurant, want ze speelde later ook mee in Police Rescue
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 12:08:12 pm » |
|
ze was iig geen figurant, want ze speelde later ook mee in Police Rescue
Ja klopt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 13:58:41 pm » |
|
ja best appart zo is ze er ineens zonder uitleg o i d ,maar ze is wel leuk.police resque hoe bedoelen jullie dit?Is dit een ep of bedoel je de serie op tv? (???) (???) (???)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 14:08:08 pm » |
|
Ja, een serie. Best wel een goeie. Gary Sweet (Vince van Daddy's liitle bloke) speelde er in en trouwens ook Sonya Todd (McLeods Daughters)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: dinsdag 05, september 2006, 14:09:46 pm » |
|
oh,en nu snap ik hoe jullie het precies bedoelen,duurt even maar dan heb je ook wat ;D ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: woensdag 16, april 2008, 12:35:58 pm » |
|
ik hoop dat jullie er net zo van genieten, zoals ik thanx elsje voor al je moeite (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast