|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: maandag 21, augustus 2006, 15:40:58 pm » |
|
Een vliegtuig crashed met aan boord Tom , Kate en een zwangere vrouw. Ze zitten vast in the middle of nowhere. Ze besluiten om bij elkaar te blijven en de fitste man gaat op zoek naar hulp. Een zakenman bespeelt de man die hulp gaat halen om de kortste route te nemen. Dan begint ook de bevalling van de zwangere vrouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: maandag 21, augustus 2006, 15:45:15 pm » |
|
schitterende epi. Alleen het (mini) stukje dat Geoff en Kate elkaar weerzien vind ik een beetje teleurstellend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 21, augustus 2006, 15:51:02 pm » |
|
Dit stukje ken ik bijna uit mijn hoofd. Maar dat komt omdat het beschreven staat in boek 4 van FD.
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zaterdag 02, september 2006, 17:34:23 pm » |
|
Dit stukje ken ik bijna uit mijn hoofd. Maar dat komt omdat het beschreven staat in boek 4 van FD.
He zijn er ook boeken van?? In het nederlands of alleen in het engels? Hoi, (off topic) Er zijn volgens mij 4 boeken van de FD, in het Nederlands. (Ik weet niet of ze er ook in het Engels zijn:) Hier zijn 3 van de 4 titles, de 4e weet ik niet (ze staan niet in de goede volgorde denk ik!!): - Romantiek bijd e flying doctors - Spanning bij de flying doctors - Avontuur met de flying doctors Kijk anders nog ff in Violets Milkbar!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zaterdag 02, september 2006, 22:47:46 pm » |
|
He zijn er ook boeken van?? In het nederlands of alleen in het engels? Hoi, (off topic) Er zijn volgens mij 4 boeken van de FD, in het Nederlands. (Ik weet niet of ze er ook in het Engels zijn:) Hier zijn 3 van de 4 titles, de 4e weet ik niet (ze staan niet in de goede volgorde denk ik!!): - Romantiek bijd e flying doctors - Spanning bij de flying doctors - Avontuur met de flying doctors Kijk anders nog ff in Violets Milkbar!! Ik heb superzin in die boeken ga denk ik een oproepje plaatsen op marktplaats.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zondag 03, september 2006, 16:22:30 pm » |
|
Ben benieuwd...ken deze epi niet meer, alhoewel ik er van ben overtuigd dat er wel weer stukken boven komen als ik aan het kijken ben...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: zondag 03, september 2006, 23:24:58 pm » |
|
ik heb de videorecorder al geprogrammeerd staan !
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 04, september 2006, 13:27:10 pm » |
|
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soort boeken nooit zo leuk vind, geef mij maar gewoon de serie met echte mensen... 519
Jah idd, dat vind ik nou ook, het gaat ook niet altijd gelijk... Nog best verschillen!!! (12) (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 04, september 2006, 18:33:43 pm » |
|
en ik zie Geoff ok liever dan dat ik hem lees  Zat net te denken.... Opzich issie niet écht knap ofzo (best grote neus enzo;).... Maar wel errruug lief (11) (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: maandag 04, september 2006, 19:45:05 pm » |
|
mooie ep. Ik heb deze de laatste tijd al een paar keer bekeken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 04, september 2006, 20:02:34 pm » |
|
Ja, ik kon me deze epi ook nog goed herinneren. Blijft een mooie epi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: maandag 04, september 2006, 20:09:50 pm » |
|
mis alleen Chris in deze eppiej!! vooral bij dat gedoe over die versterking van het personeel.. ik dacht even 'hmm.. ook op vakantie??'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:05:54 pm » |
|
mis alleen Chris in deze eppiej!! vooral bij dat gedoe over die versterking van het personeel.. ik dacht even 'hmm.. ook op vakantie??'
Ik vondt het ook jammer dat Chris er niet bij was Had graag willen zien hoe ze had gereageerd op het moment dat ze dachten dat er geen overlevenden meer waren. Tom is toch haar oude geliefde en Kate een goede vriendin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:08:49 pm » |
|
Ja dat had ik ook minoes...dacht echt: "en waar is Chris gebleven? Moest zij niet ook erg overstuur zijn? Ik bedoel niet alleen is de man waar ze stiekem nog heel veel van houdt ;D vermist, maar ook haar beste vriendin!" ( misschien had de verwende versie van Pierre haar nog eens uit kunnen vragen en Tom jaloers kunnen maken.  Tom was erg opvliegerig naar deze man...had ie misschien nog wat te vereffenen uit het verleden :  ...sorrie mijn fantalizie gaat weer op de loop ;D ) Stomme Amerikanen...als de australiers nog aan het roer waren geweest hadden ze ons echt niet zo teleurgesteld gelaten... Maar ja...wel lekker veel Tom vandaag en hij zag er weer goed uit 519
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 04, september 2006, 21:14:02 pm » |
|
Ja dat had ik ook minoes...dacht echt: "en waar is Chris gebleven? Moest zij niet ook erg overstuur zijn? Ik bedoel niet alleen is de man waar ze stiekem nog heel veel van houdt ;D vermist, maar ook haar beste vriendin!" ( misschien had de verwende versie van Pierre haar nog eens uit kunnen vragen en Tom jaloers kunnen maken.  Tom was erg opvliegerig naar deze man...had ie misschien nog wat te vereffenen uit het verleden :  ...sorrie mijn fantalizie gaat weer op de loop ;D ) Stomme Amerikanen...als de australiers nog aan het roer waren geweest hadden ze ons echt niet zo teleurgesteld gelaten... Maar ja...wel lekker veel Tom vandaag en hij zag er weer goed uit 519 helemaal met je eens.. ze had gerust een traantje kunnen laten.. al was ze een paar seconden en zei ze 'ow neej' of iets dergelijks met tranen in haar ogen, dat zegt al zo veel meer... en idd Tom zag er zeker niet verkeerd uit.. mijn zussiej van 10 keek vanaaf mee en na een tijdje zei ze terwijl Tom echt goed in beeld was 'zo das best een lekker ding.. snap wel dat je die leuk vind' whaaha moest wel even lachen toen hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|