* 130193 aantal berichten in 759 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
zondag 19, februari 2012, 17:21:57 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The silly season 5
| | | |-+  Eps 126 A sporting life
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Eps 126 A sporting life  (gelezen 1495 keer)
Bienbien
Gast
« Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 23:11:16 pm »

Mel Cregan uit Coopers Crossing is de grote baseballheld uit New South Wales. Na een geweldige wedstrijd zijn hij en zijn vader Kev in de pub de overwinning aan het vieren samen met hun vrienden. Hoewel ze behoorlijk dronken zijn, staat Kev erop om toch met de auto naar huis te rijden. Ze krijgen een ongeluk en Mel raakt gewond aan zijn been. Het moet geamputeerd worden, maar Mel weigert dit. Om Mel's leven te redden, amputeren Geoff en Tom uiteindelijk toch zijn been. Mel gaat naar Sydney voor speciale behandeling, maar zweert dat hij Geoff en Tom voor de rechter zal slepen. Na een tijdje ziet Mel in dat je ondanks een rolstoel toch wel een boel lol kunt hebben en dat je er zelfs mee kunt sporten.
poortje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 09, juli 2006, 14:18:55 pm »

Leuk zoals geoff op zit te scheppen over zijn kwaliteiten op uni als footballer  (14) (14),op de en of ander manier geloof ik er geen barst van :angel: ;D ;D (9) (28)
marebi
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: zondag 09, juli 2006, 15:30:15 pm »

Ik heb deze eps een paar dagen geleden bekeken. Ik kon het mij niet meer herinneren! Maar mooie aflevering met heftige scènes!!
Blossom
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 18:58:48 pm »

Ik heb deze ep alleen gedeeltelijk op video (ook wel op DVD maar heb dat nog niet bekeken).
Weet nog dat Geoff en Kate heerlijk klef waren in de pub.
En ik kan daar niet tegen he, dat klef gedoe............................................... :D :D :D :D

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
emvdig
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 21:09:02 pm »

Wel Geoff en Kate dus... (11)

En Chris en Tom????
lizzie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 01, september 2006, 20:49:12 pm »

Weet je wat me vandaag zo opviel? Geoff deed net of hij de belangrijkste dokter van het land was. Opeens was het 'zijn' ziekenhuis en toen Tom hem erop wees dat hij de arts van die jongen was zei hij er nog wat autoritair overheen dat 'hij' hem zou opereren.
Bah, zo ken ik Geoff helemaal niet meer. Vroeger was hij een leuke dokter die niet meer of minder was dan zijn collega's en dat begint een beetje te veranderen.....

het zal wel komen doordat de amerikanen de boel hebben overgenomen...... STOMME AMERIKANEN OOK!!!! (27) Ik wil die lieve Geoff weer terug die grote broer kan spelen over Chris, verliefd gedrag vertoont naar Kate en collegiaal naar zijn collega's is..... waar is die Geoff gebleven???
Blossom
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #6 Gepost op: maandag 04, september 2006, 12:04:56 pm »

Weet je wat me vandaag zo opviel? Geoff deed net of hij de belangrijkste dokter van het land was. Opeens was het 'zijn' ziekenhuis en toen Tom hem erop wees dat hij de arts van die jongen was zei hij er nog wat autoritair overheen dat 'hij' hem zou opereren.
Bah, zo ken ik Geoff helemaal niet meer. Vroeger was hij een leuke dokter die niet meer of minder was dan zijn collega's en dat begint een beetje te veranderen.....

Dat klinkt idd wel heer erg Amerikaans ja! Zo van ik ben de baas.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
jackie06
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 06, oktober 2008, 19:13:24 pm »

hahaha dat stukje in de bus, het is net een schoolreisje
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: