|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 19:52:14 pm » |
|
dat vind ik ook dacht al dat het aan mij lag :'( :'(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 20:52:17 pm » |
|
dat vind ik ook dacht al dat het aan mij lag :'( :'(
Jammer genoeg dus niet :-\ Vond trouwens ook erg grappig hoe Kate denkt weg te lopen nadat Pip iets zei over piano-leerling, en dat Geoff d'r dan zo weer achteruittrekt...LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 20:54:36 pm » |
|
Het is ook zo'n lekker stel. Heeerrrrllliijjjkkk!
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 23:09:33 pm » |
|
Inderdaad een leuke Kate en Geoff afl. Die 2 waren weer goed in vorm vandaag! 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 23:11:38 pm » |
|
ik vind die Pip zo sneu.. hoe ze eigenlijk voor het lapje word gehouden en zo wordt geconfronteerd met het verleden.. snap niet dat je iemand zoiets kunt aandoen.. en spotten met ziektes vreselijk hoor!! had het echt met haar te doen en idd echt een G&K eppie.. mijn moeke zat heel maar dan ook heel geinteresseerd te kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 10:24:07 am » |
|
Ik moet altijd zo lachen als Chris gaat dansen. Ook nu weer met Vic. Dan gaat ze echt helemaal los(nu viel het wel mee hoor, maar kijk maar eens bij epi 59 dat ze met Sam staat de dansen).
Moet zo lachen met epi's die ik al vaak heb gezien. Zoals vandaag. Dan komt er een auto aan rijden, en ik wist al meteen, o dat is die ep. Want titels zeggen me nog steeds niets.
hahahaha ja dat dansen van Chris is altijd wel apart ;D
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 12:00:33 pm » |
|
Ik moet altijd zo lachen als Chris gaat dansen. Ook nu weer met Vic. Dan gaat ze echt helemaal los(nu viel het wel mee hoor, maar kijk maar eens bij epi 59 dat ze met Sam staat de dansen).
Moet zo lachen met epi's die ik al vaak heb gezien. Zoals vandaag. Dan komt er een auto aan rijden, en ik wist al meteen, o dat is die ep. Want titels zeggen me nog steeds niets.
hahahaha ja dat dansen van Chris is altijd wel apart ;D Ze ging inderdaad helemaal los ja. (14) Er zijn natuurlijk niet zo vaak feestjes daar in de omgeving, dus het lijkt wel of ze de schade een beetje inhaalt. Is altijd leuk natuurlijk! ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 19:13:30 pm » |
|
hahahaha ja dat dansen van Chris is altijd wel apart ;D Ze pakt Vic ook echt zo beet van 'we gaan nu dansen, of je wilt of niet' (wel natuurlijk!!!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 16:23:30 pm » |
|
geweldig deze epi komt vanavone idd een heerlijke K&G epi Geof die Kate haar heupen heen en weer wil zien bewegen (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 16:24:58 pm » |
|
ja, hoe die dat zegt (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graciel@
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 20:35:51 pm » |
|
519 Geof die Kate haar heupen heen en weer wil zien bewegen (11)
op de één of andere manier moest ik aan jou denken Janneke (hoe stout Geoff in jouw verhaal altijd is 519 )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 20:44:09 pm » |
|
ja heerlijk he ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Charlie
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 21:08:27 pm » |
|
jij had natuurlijk allang gezien hoe ondeugend Geoff kan zijn Janneke. Zo heb ik hem ook altijd in mijn gedachten gehad......kijk maar eens naar die ogen......
|
|
|
|
|
|
one day.....I fly away 
|
|
|
|