|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 23:03:15 pm » |
|
Lorraine's man is overleden en Judith's man is ervandoor met een ander. De twee vriendinnen wonen samen. Lorraine komt om het leven bij een ongeluk en om het compleet te maken komt de ex van Judith ook terug (hij is de broer van Lorraine). Hij wil haar terug, wat er ook gebeurt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 18:36:59 pm » |
|
ik zit nu te kijken, maar ik word er niet warm of koud van
weeeeeeeeeeeer die Nick ik word er moe van
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pink
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 19:06:40 pm » |
|
op de een of andere manier vond ik dit een beetje een irritante aflevering...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprot
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 19:45:33 pm » |
|
die man die er bij was (met de operatie die met die vrouw) zat te wachten die heeft al een keer mee gedaan. hij was toen de vader van die soula.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 20:42:39 pm » |
|
die man die er bij was (met de operatie die met die vrouw) zat te wachten die heeft al een keer mee gedaan. hij was toen de vader van die soula.
ik dacht ook dat ik die man ergens van herkende maar hij heeft zeker niet de vader van Soula gespeeld.... ik heb het op imdb opgezocht, maar bij de acteur die Brian speelde staat alleen de rol van Brian (in FD) en geen andere. De rol van Spiros werd door een andere acteur gespeeld, maar vraag me al niet meer zijn naam want die is me alweer ontschoten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprot
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 20:48:18 pm » |
|
o, hij leek er wel erg veel op vond ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 29, augustus 2006, 20:56:12 pm » |
|
o, hij leek er wel erg veel op vond ik.
ja dat klopt wel, hij leek er wel op, maar de vader van Soula werd gespeeld door een echte Ozzie Greek... en die klinken altijd zo raar... niet zoals deze man die Brian speelde, dat was een echt Ozzie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 11:14:31 am » |
|
519 ha ik ook de stukjes van Kate en Geoff vondt ik wel leuk. 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 13:55:16 pm » |
|
Ja die stukjes zijn onbetaalbaar 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 30, augustus 2006, 20:07:26 pm » |
|
519 ha ik ook de stukjes van Kate en Geoff vondt ik wel leuk. 519 ja okee dat wel ja....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 10:31:02 am » |
|
Vond het ook maar een vreemde epi...
...vond het vooral niet leuk, dat Tom Chris toch wel negeerde...zij had hem zo graag willen troosten 519
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Christel1982
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 12:11:48 pm » |
|
Deze epi vond ik ook niet zo super... En dan Tom die elke keer achter die Judith aan liep :  Niet leuk voor Chris. >:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 31, augustus 2006, 14:36:57 pm » |
|
Nee, wat dat betreft vond ik het ook niet echt een leuke epi. Vond hem sowieso niet zo fantastisch. Vond alleen dat stukje dat Geoff die brieven had verwisseld wel grappig ;D
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
tinymouse
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 10, april 2007, 17:41:06 pm » |
|
Die Loraine, speelt die later in de serie ook niet de moeder van het verdwenen vriendinnetje van Rowie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maroubra
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 11, april 2007, 10:29:18 am » |
|
ik dacht ook dat ik die man ergens van herkende maar hij heeft zeker niet de vader van Soula gespeeld.... ik heb het op imdb opgezocht, maar bij de acteur die Brian speelde staat alleen de rol van Brian (in FD) en geen andere. De rol van Spiros werd door een andere acteur gespeeld, maar vraag me al niet meer zijn naam want die is me alweer ontschoten Nico (of Nick Lathouris). Hij is ook dramacoach van o.a Heartbreak High en meerdere aussie series. Die Brian werd gespeeld door Jim Holt...Heartbreak High watchers zullen hem nog wel kennen als Tony Black
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|