|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 22:42:10 pm » |
|
In het bos wordt een oude man gevonden die beweert dat hij naar iemand op zoek is. Hij is uitgedroogd en wordt naar het ziekenhuis gebracht, maar rent weer weg. Het blijkt dat hij tijdens de oorlog met een vliegtuig is neergestort net buiten de Crossing en zijn maten omgekomen zijn. Hij wilde het wrak zien en de graven. Hij voelt zich schuldig om het feit dat zijn maten zijn omgekomen bij de crash en wil zichzelf van kant brengen op dezelfde plek, maar wordt gered door zijn zoon, Geoff en Emma.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: donderdag 17, augustus 2006, 23:31:20 pm » |
|
Die man is later ook die oude dokter, die sterft in de epi dat Penny komt. (erg zeg dat ik dat weet)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 11:13:19 am » |
|
deze aflevering is me op de een of andere manier altijd goed bijgebleven. Is wel mooie ep.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 13:47:31 pm » |
|
ik ben benieuwd, kan me er even niet zo veel meer van herinneren. Geen Tom en/of Chris in deze ep?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emvdig
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 15:23:03 pm » |
|
En Geoff en Kate nog een keer????
Of zijn die nu ze getrouwd zijn, minder ofzo (27)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anne
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 20:47:03 pm » |
|
Die ouwe knakker was ook die nare man Mel of zoiets die zo benauwd was. Een meid van de kermis heeft hem toen nog geholpen. Afijn in het ziekenhuis ging hij dood. En nu is ie er weer...
Heeft iemand al wat gehoort van onze Kate?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 23:08:06 pm » |
|
Die ouwe knakker was ook die nare man Mel of zoiets die zo benauwd was. Een meid van de kermis heeft hem toen nog geholpen. Afijn in het ziekenhuis ging hij dood. En nu is ie er weer...
Nog niks van Kate gehoord Die epi waar die ouwe man ook in speelde was geloof ik My name is Skye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 18, augustus 2006, 23:34:28 pm » |
|
Nog niks van Kate gehoord Die epi waar die ouwe man ook in speelde was geloof ik My name is Skye ja valt me nu eigenlijk pas op dat Kate al een aantal eppies mist... die eppie was idd My name is sky Hannah!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 01:10:21 am » |
|
Mooie ep. tijdens het kijken kwamen de herinneringen ineens terug!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pink
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 01:19:51 am » |
|
Was wel blij met de spaarzame Tom/Chris momenten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 01:21:55 am » |
|
Anders ik wel Pink! Tom en Chris waren wel (bijna) steeds samen in beeld, dat vond ik wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pink
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 01:22:28 am » |
|
Same here! ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 08:40:59 am » |
|
Anders ik wel Pink! Tom en Chris waren wel (bijna) steeds samen in beeld, dat vond ik wel leuk
Same here! ;D
het wordt eentonig maar ik ben het helemaal met jullie eens 519 Ik vond het trouwens wel een mooie ep.
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 20:41:59 pm » |
|
Same here! ;D
het wordt eentonig maar ik ben het helemaal met jullie eens 519 Ik vond het trouwens wel een mooie ep. Ja ze zaten er weinig in, maar de momenten dat ze erin zaten was in ieder geval meestal samen :D ...Mijn fantalizie ging alweer op de vrije loop nadat Tom na de lunch zijn maatjes verliet in de pub...Chris rende wel snel achter hem aan :  519
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: zaterdag 19, augustus 2006, 20:44:07 pm » |
|
Same here! ;D
het wordt eentonig maar ik ben het helemaal met jullie eens 519 Ik vond het trouwens wel een mooie ep. Ja ze zaten er weinig in, maar de momenten dat ze erin zaten was in ieder geval meestal samen :D ...Mijn fantalizie ging alweer op de vrije loop nadat Tom na de lunch zijn maatjes verliet in de pub...Chris rende wel snel achter hem aan :  519 Whaaha dat was ook het eerste wat ik dacht hihi! (gek he dat we hetzelfde dachten dan, dat heb ik hier thuis nou nooit, met de geoff en kate fans en david fans :D )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|