|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: woensdag 16, augustus 2006, 13:12:11 pm » |
|
jups dit is dat eppie!! whaaha blijf deze samen met fly past echt GEWELDIG vinden!!!
Ik kijk Fly past en the last rodeo ook altijd samen...echt 2 van mijn favo epi's ...hoe zou dat nu komen ;D ...the last rodeo is ook heerliz om lekker in weg te dromen en er een eigen versie van te maken : 
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: woensdag 16, augustus 2006, 13:34:10 pm » |
|
Heerlijke epi.....ik ben nog helemaal in de Tom (&Chris)stemming van gisteren, dus kom maar op met The last rodeo!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anne
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: woensdag 16, augustus 2006, 21:06:28 pm » |
|
Allemaal leuk voor de Tom fans; Maar waar is onze Kate gebleven? Of heb ik iets gemist?
Is ze bij huis de aardappels aan het schillen voor Geoff? Of zit ze bij te komen van zijn nachtelijke escapes?
Kan Dougie daar misschien ook bij helpen? ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: woensdag 16, augustus 2006, 21:10:31 pm » |
|
ja ik had Kate ook al gemist Was er opeens een vreemde verpleegster mee met de Nomad. Ze zeiden niet eens haar naam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: woensdag 16, augustus 2006, 21:18:05 pm » |
|
ja ik had Kate ook al gemist Was er opeens een vreemde verpleegster mee met de Nomad. Ze zeiden niet eens haar naam
En tekst mocht ze ook al niet zeggen. Toen Chris zei dat ze de volgende patiënt kon roepen, liep ze naar de deur en wenkte ze. Op zich gun ik Kate wel een vrije dag, maar maak dan iets meer nurse van die invalster en wat minder decorstuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: zondag 20, augustus 2006, 21:10:25 pm » |
|
Ja vind het ook erg jammer dat de relatie tussen Chris en Tom niet verder uitgediept is in de serie. Echt balen is dat. Okay er word in the good book iets gesuggereerd.... maar niets is bevestigd.... gelukkig hebben wel zelf een rijke fantasie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 14:32:04 pm » |
|
Vond dit wel een leuke epi! Leuke Dougie stukken, floep daar was ie weer!!! Hihihi
Leuk ook dat Tom weer een flying docter wordt...............alleen jammer dat David dat wat minder in zicht komt, maar ja Tom is ook ergggggggg leuk om naar te kijken nietwaar??
Helemaal niets verkeerd mee 519 Deze epi ook gisteren al gezien ( de dvd liep vanzelf door na Fly past...kon er niets aan doen :  ;D ) ...dat stukje als Tom uit het vliegtuig stapt en naar chris loopt, ondertussen zijn haar nog even goed doet...* zucht* dan kun je me oplizzen hoor! (11) (11) (11)
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Dietje
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 14:35:10 pm » |
|
Vond dit wel een leuke epi! Leuke Dougie stukken, floep daar was ie weer!!! Hihihi
Leuk ook dat Tom weer een flying docter wordt...............alleen jammer dat David dat wat minder in zicht komt, maar ja Tom is ook ergggggggg leuk om naar te kijken nietwaar??
Helemaal niets verkeerd mee 519 Deze epi ook gisteren al gezien ( de dvd liep vanzelf door na Fly past...kon er niets aan doen :  ;D ) ...dat stukje als Tom uit het vliegtuig stapt en naar chris loopt, ondertussen zijn haar nog even goed doet...* zucht* dan kun je me oplizzen hoor! (11) (11) (11) oww ja heerlijk (11) Ga hier vanavond ook weer echt voor zitten hoor!!
|
|
|
|
|
|
 "Kiss me, quick!" 
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 16:07:38 pm » |
|
ik ga 113 en 114 denk ik vanavond achter elkaar kijken.....lekker genieten 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 16:21:39 pm » |
|
hi hi oplizzen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 21:29:56 pm » |
|
ik heb hem niet helemaal gezien vanavond maar wel de belangrijkste stukjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauliz
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: woensdag 28, maart 2007, 22:46:48 pm » |
|
Oei oei mijn dochter van 6 wist precies wat er ging gebeuren vandaag. Op eens zegt ze : "let op mam, nu valt hij met het meisje"en nog geen tel erna lag ie op de grond! Erg he?
hahaha had je de ep al vaker afgespeeld?  Ik had deze ep nog noooooooooooooooiiiiiiiiiit gezien ;D En Tom die nog even zijn haar goed doet als hij Chris ziet 519 519 519 Hij maakte zich in deze ep echt zorgen om haar, zo lief (11)
|
|
|
|
|
|
Iedere ervaring is een positieve ervaring, zolang je die maar goed gebruikt 
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: donderdag 29, maart 2007, 06:40:48 am » |
|
jep... en dan z'n lieve koppie als hij om een sollicitatie formulier vraagt... (11) (11) (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: dinsdag 10, augustus 2010, 00:40:25 am » |
|
Zit deze nu met Moeke te kijken... net Fly past gezien en daarvoor 'what a guy'.... toch wel grapliz om na lange tijd FD te kijken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: woensdag 18, augustus 2010, 22:00:16 pm » |
|
hebben hem laatst bij Hope gekeken.... Heerlijk het lachje als hij weer terugkomt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|