|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 22:05:08 pm » |
|
Een jongen genaamd Ricky wordt door de bliksem getroffen. Het lukt Kate, David en Sam om te landen maar vanwege de storm kan het vliegtuig niet opstijgen. Ricky heeft ondraaglijke pijn en Kate wil het jongetje laten sterven. Maar David vind dat hij als dokter niet zomaar een patient kan laten sterven. Uiteindelijk komt er een helicopter en Ricky wordt naar het ziekenhuis gebracht. Hij komt er weer helemaal bovenop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:22:12 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 21:08:06 pm » |
|
Owww deze eps.... vond ik zo herkenbaar... Als je in een ziekenhuis werk..... ken je het gevoel wel misschien... De artsen zetten allen op alles om iemand nog zo lang mogelijk in leven te houden...Terwijl je als verpleegkundige soms echt ziet dat het kansloos is...... Soms pakt het ook goed uit... weet ik uit ervaring... maar ik vind het ook moeilijk om mijn gevoel uit te schakelen hoor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 23:30:14 pm » |
|
dat lijkt mij ook vreselijk moeilijk. Ik ben blij dat ik zulke beslissingen niet hoef te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 23:31:46 pm » |
|
Nee inderdaad... Maar het gebeurd gewoon wel eens dat je als verpleegkundige er naast zit en je doe dingen echt tegen je gevoel in......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:14:50 am » |
|
Ik vind dat het gesprek tussen Geoff en Kate in het vliegtuig, zo onpersoonlijk is. Hij is wel aardig, maar Kate zit te huilen! Hij had toch wel iets liefs tegen haar mogen zeggen!
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
tin
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:29:51 am » |
|
Het gesprek in het vliegtuig tussen geoff en kate was zuiver professioneel, als kate misbruik zou maken van haar positie ( het liefje van ....) dat zou niet mooi zijn, tenslotte mag kate de werkwijze van een dokter niet in vraag stellen en het gesprek was via de radio, iedereen had het kunnen horen als het op een ander manier gebracht werd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:43:08 am » |
|
Het ging me er ook niet om dat ze David af moest zeiken of zo. Ze weet donders goed dat Geoff dat anders niet gewaardeerd had. Hij had gewoon best iets liefs tegen haar mogen zeggen zonder dat het verder over deze zaak ging. Ze had gewoon verdriet. En die vertederende blik van Geoff aan de andere kant van de lijn kan zij natuurlijk ook niet zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:48:09 am » |
|
ik vond dat hij wel heel lief was, maar hij kon David natuurlijk niet afvallen. Voor zover het kon, was hij lief. Hij zegt toch dat ze wat moet gaan slapen of zo? Meer dan dat kan toch niet echt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:12:49 pm » |
|
Meer dan dat kan toch niet echt.
Nee dat is ook wel weer waar. Daarom noemen ze het geloof ik ook telefoon-seks en geen bakkie-seks :o
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:18:50 pm » |
|
goed punt (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 04, augustus 2006, 22:06:11 pm » |
|
Ik vind Geoff idd erg professioneel... maar dat moet hij ook zijn want het gaat om een professionele situatie, Werk en prive moet je wel gesceiden houden. Ik snap wat je bedoel Blossom, hij had wel iets liefs ter afsluiting kunnen zeggen tegen haar, maar hoe dan ook hij had haar niet kunnen helpen, want hij is er niet bij. Hij kan en mag absoluut zijn collega David niet afvallen. Hij snapt Kate maar wil haar wel laten weten dat haar emoties niet de boventoon mogen voeren.... Dus is hij lief maar een tikkeltje zakelijk... en ik denk wel dat Kate dat nodig heeft op dat moment.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zaterdag 05, augustus 2006, 01:14:52 am » |
|
Voor deze eps ga ik maandag es ff lekker zitten Kan 'm me nog wel herinneren, zowiezo alle eps vanaf trouwerij sam/emma en komst David zitten beter in mijn geheugen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zaterdag 05, augustus 2006, 08:48:01 am » |
|
ik ken hem bijna uit mijn koppie, maar blijf het wel een mooi eppie vinden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anne
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: zaterdag 05, augustus 2006, 08:51:12 am » |
|
Die opa van dat jochie; die speelt ook goed vond ik. Ik weet nog wel dat ik het zo zielig vond voor die ouwe man ( janken )
gelukkig kwam het goed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|