* 134695 aantal berichten in 786 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
dinsdag 22, mei 2012, 13:53:15 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The silly season 5
| | | |-+  Eps 106 Rising Sundown
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Eps 106 Rising Sundown  (gelezen 3407 keer)
FD-Miertje
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 23:28:08 pm »

vond t een mooie ep
vond die lange man niet echt op een japanner lijken
meer op een indonesier hij leek als 2 druppels op een collega van mij
« Laatste verandering: vrijdag 04, augustus 2006, 12:56:16 pm door Mier » Gelogd
Marieke
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 23:43:40 pm »

hij moest toch ook een Japanner zijn?
Marty
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Begin de dag met een lach!

« Antwoord #17 Gepost op: maandag 07, augustus 2006, 22:05:57 pm »

erg is dat he Marty?! Die client was de winter vanwege de depressie gestopt met eten (normaal eet ze al minimaal) en toen is ze afgevallen tot 27 kilo, ze heeft het overleefd en het gaat nu weer aardig, maar de eerste keer dat ik haar zag en het verhaal hoorde (niet van haarzelf overigens want ze kan er niet over praten wat eigenlijk wel heel goed zou zijn) was ik gewoon helemaal beduusd van...

Ja... volgens mijn moeder is de film "Bridge Over The River Kwai" erg, maar vergeleken met wat er in het echt gebeurd is, was het een peuleschil... ze konden dat natuurlijk niet laten zien, want dan zou iedereen nachtmerries krijgen!  Mijn moeder was nogal klein toen ze het concentratiekamp inging, maar herinnert zich nog een hoop... dat ze achter de Jappen aanliep die mais en rijst in zakken brachten en ze heeft toen gaatjes geprikt, zodat ze wat te eten hadden!  Had toen ik 7 weken in NL werkte een cliente die Indonesisch was... en die ging compleet door het lint als je haar 's nachts aanraakte... die was door de Jappen verkracht...

Deze afl was goed, en ik vond dat David een "valid" point had... dat het verleden tijd is, de meeste Jappaners nu zijn in geen enkel opzicht verantwoordelijk voor wat er gebeurd is, al zijn de littekens daar tot het einde!

Ik vind David trouwens super in deze aflevering!

Heerlijk dat koppie van hem!  "Starting World War 3!", zoals ze hem vertelden...

Minoes
MASTER POSTER

"In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk"

« Antwoord #18 Gepost op: zaterdag 12, augustus 2006, 17:56:20 pm »

erg is dat he Marty?! Die client was de winter vanwege de depressie gestopt met eten (normaal eet ze al minimaal) en toen is ze afgevallen tot 27 kilo, ze heeft het overleefd en het gaat nu weer aardig, maar de eerste keer dat ik haar zag en het verhaal hoorde (niet van haarzelf overigens want ze kan er niet over praten wat eigenlijk wel heel goed zou zijn) was ik gewoon helemaal beduusd van...

Ja... volgens mijn moeder is de film "Bridge Over The River Kwai" erg, maar vergeleken met wat er in het echt gebeurd is, was het een peuleschil... ze konden dat natuurlijk niet laten zien, want dan zou iedereen nachtmerries krijgen! Mijn moeder was nogal klein toen ze het concentratiekamp inging, maar herinnert zich nog een hoop... dat ze achter de Jappen aanliep die mais en rijst in zakken brachten en ze heeft toen gaatjes geprikt, zodat ze wat te eten hadden! Had toen ik 7 weken in NL werkte een cliente die Indonesisch was... en die ging compleet door het lint als je haar 's nachts aanraakte... die was door de Jappen verkracht...

Deze afl was goed, en ik vond dat David een "valid" point had... dat het verleden tijd is, de meeste Jappaners nu zijn in geen enkel opzicht verantwoordelijk voor wat er gebeurd is, al zijn de littekens daar tot het einde!

Die van client van mij is vanochtend vrij plotseling overleden en moest toen ik het hoorde, meteen aan deze eppie en deze verhalen denken..

Marty
MASTER POSTER

« Antwoord #19 Gepost op: maandag 14, augustus 2006, 01:31:21 am »

Blijf de humor heerlijk vinden....

"David, where are you heading?"
""I'm taking Mrs Harrington home"
"Is there anywhere where you can land?"
"There was an airstrip there yesterday... I presume there's still one today!"

Marty
MASTER POSTER

« Antwoord #20 Gepost op: maandag 14, augustus 2006, 01:47:57 am »

Vond ik ook... doet David wel vaker heb ik gemerkt... Brett trouwens ook in andere series, dus het heeft wel een beetje van hem erin!

Jaix
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: dinsdag 22, augustus 2006, 04:44:16 am »

Ja dat is waar, het is verleden tijd... wat er toen gebeurd is kan je de jappen van vandaag niet verwijten... net als de duitsers.. die kan je Hitlers daden toch ook niet verwijten
janneke
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: vrijdag 16, maart 2007, 12:20:45 pm »

deze epi kan mij niet echt boeien
wel een goed onderwerp
het laaste kwartier vind ik het leukste van de epi
Hi
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: vrijdag 16, maart 2007, 14:08:13 pm »

komt deze epi vandaag?
janneke
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: vrijdag 16, maart 2007, 14:20:48 pm »

deze epi komt idd vandaag
Maroubra
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: vrijdag 16, maart 2007, 14:51:29 pm »

Hier speelt toshi toch ook in mee? Nou ja, de acteur die later toshi speelt in een andere rol.

Yep.... hier speelde hij "Ito"!

Oh..dat was me nooit opgevallen...
Toch maar 'ns opletten vanavond.
Hi
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: vrijdag 16, maart 2007, 16:47:57 pm »

deze epi komt idd vandaag

Ben ik een keer thuis en kan ik rustig kijken komt en een niet G & K epi. (25) (25) (25)
Blossom
MASTER POSTER

« Antwoord #27 Gepost op: zondag 10, juni 2007, 11:59:55 am »

Shit happens.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Angel
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: zondag 14, september 2008, 21:14:47 pm »

Wel, misschien een epi met een moraal, maar kon me niet boeien, vond er echt geen bal aan, sorry. Heb hem net opstaan gehad en heb hem gewoon afgezet, deze sla ik dus over, op naar 107 dus.
jackie06
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: zaterdag 27, september 2008, 17:21:03 pm »

deze epi boeit mij ook niet

ik vind de epi met toshi leuker
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: