|
Bienbien
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 21:54:07 pm » |
|
Geoff en Kate knijpen er stiekem tussenuit om te trouwen, maar het gaat niet helemaal volgens plan! Ondertussen trekt Paula met twee vrouwen en een man de bush in voor een fotosessie. Luke besluit om met het stel mee te gaan omdat hij het niet helemaal vertrouwt, en hij blijkt achteraf het juiste te hebben gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 22:13:42 pm » |
|
Een super ep! Heel veel leuke G&K momenten. Ze kunnen ook niet van elkaar af blijven, dus je hoort mij niet klagen! Als ik nu haar jurk zie, weet ik niet of ik hem leuk moet vinden. Maar vroeger wel dat weet ik nog wel. Je kunt gewoon zien dat Lenore en Robert het goed met elkaar kunnen vinden. Want de chemie spat van het scherm af. En dat kun je niet spelen, vind ik. De scene op het strand vind ik echt prachtig. Het geweldige tong-kusje, je ziet dat echt. Maar ik denk meer dat hij z'n tong in het gelid heeft gelegd :D! Het mooie moment dat Geoff zegt dat Kate er geweldig uit ziet. En de wandeling op het strand. Geoff die het I do oefent. En Kate die de stappen naar de WC uitrekent :D Tot het moment dat Geoff Kate probeert om te vrolijken terug in de auto. En Nancy die uitroept dat: You can have a party any day, but it's not every day that you can have a wedding. In een woord................................................GEWELDIG.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 22, juli 2006, 20:58:20 pm » |
|
de chemie spat inderdaad van het scherm af. Erg leuke ep. Is het jullie trouwens ook opgevallen dat Geoff Kate niet echt goed kan optillen, daar op het strand? Het is maar goed dat ze niet helemaal laten zien hoe hij haar naar de handdoek draagt en (waarschijnlijk redelijk onsubtiel) neerlegt. hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zaterdag 22, juli 2006, 21:05:15 pm » |
|
;D ja, ik heb ook wel es gedacht dat ik daar een leuke blooperopname van wilde zien ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zondag 23, juli 2006, 12:45:38 pm » |
|
Ik dacht altijd dat hij haar eerst bij haar kont te pakken had bij die "optil-scene". En daarna schuift hij dus zijn hand iets naar onder. In mijn ogen ziet het er daarom zo vreemd uit. Net alsof hij haar niet goed op kan tillen.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zondag 23, juli 2006, 21:39:04 pm » |
|
ik heb het idee dat hij bijna omvalt :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 17:11:25 pm » |
|
hen het nog niet bekeken zal eens kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 17:34:19 pm » |
|
hahaha we zitten straks allemaal te kijken waar die hand van Geoff zit hahahhaa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 17:49:58 pm » |
|
en zjn tong 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 20:26:02 pm » |
|
geweldige epi, alleen vind ik dat verhaal erdoorheen met die axtrack eigelijk maar hinderlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 20:27:49 pm » |
|
geweldige epi, alleen vind ik dat verhaal erdoorheen met die axtrack eigelijk maar hinderlijk
vind ik ook als ik hem op dvd kijk spoel ik dat ook allemaal lekker door :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 01, augustus 2006, 22:36:08 pm » |
|
zo heeft ieder weer wat he... wat ik me tijdens de ep afvroeg was hoe Jack opeens wist hoe de axtrack bestuurd moest worden en hoe wisten hij en Chris waar ze naartoe moesten (want geen van de meiden ging met hen mee om Luke op te halen)
wat ik wel grappig vond was dat DJ wel inziet dat hij in 't ootje genomen wordt als Geoff en Kate vertrekken, maar niet inziet dat ze verliefd op elkaar zijn.
En iedereen die lekker door elkaar heen praat helemaal aan het einde als Chris uiteindelijk vertelt dat Geoff en Kate weg zijn om te trouwen. De reactie van Nancy!! whahahaha... G&K mogen wel trouwen maar dan MOET zij erbij zijn.... anders is het niet eerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marebi
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 11:37:52 am » |
|
De Geoff en Kate stukjes zijn uiteraard erg leuk, maar verder vind ik deze aflevering niet zo interessant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 11:51:39 am » |
|
het is grappig dat Vic en Nancy niet super verbaasd zijn dat ze getrouwd zijn. Alleen DJ zegt dat hij het had moeten zien. Nancy is idd alleen geïrriteerd omdat ze er niet bij is. wel lollig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 20:55:54 pm » |
|
en zjn tong  Ja ik was perplex toen ik dat voor het eerst zag.... Die tong.... hij flikt het hem echt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|