|
Blossom
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:14:56 pm » |
|
Stom he, dat dacht ik dus ook. Ik ging kijken naar het haar in epi 100 en toen in 101. Dacht zoveel is er ongeveer bij gekomen, en daar doe je ongeveer zolang over :D. Waarschijnlijk zit er sowieso de zomervakantie nog tussen.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:17:35 pm » |
|
whaaha.. die nieuwe kapsels is een onderwerp apart  bij sommigen vind ik het juist super leuk, terwijl ik bij andere denk "nou, dat had niet echt gehoeven hoor!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:26:39 pm » |
|
Dan gaan we nu even off-topic (dat doen we dus noot he..................... ;D) Van wie vonden jullie het wel leuk, en van wie niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:29:20 pm » |
|
whaaha ik doe mee:
Chris wel heel leuk (stond pittig) Kate vond ik opzich wel gaan, al vond ik dat korte veel krachtiger staan Geoff vind ik echt een dubbel geval, had van mij niet echt gehoeven.. Sam vind ik wel weer heel goed dat het korter is Emma kan allebei wel.. Tom had van mij dat haar van de alle eerste eppies wel mogen hebben, marjah hij was er zo lang uit, kan je dan ook niet echt over oordelen..
zijn er nog meer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:53:32 pm » |
|
Chris vond ik heel erg leuk! Terwijl ik haar met krullen ook leuk vond. Kate.........daar ben ik een beetje dubbel over. Vond kort leuk, dat er tussen in iets minder. Dat lange haar vond ik mooi als ze het op een staart had en niet met die rollers erin zeg maar. Dat stond een beetje truttig. Maar we hebben het nu wel over 14 jaar geleden. Dus of ik het toen leuk vond weet ik niet meer. Als het wat rechter zat vond ik het al beter. Geoff was toen een beetje geknipt zoals "iedereen" het had zeg maar. Tom was zo ook geknipt en Guy ook. Onderin kort met een dikke bovenlaag zeg maar.Kort vond ik leuk bij Geoff, maar ik vond dit ook wel iets hebben. Nu kon je trouwens goed zien hoe blond hij eigenlijk was. Sam..........iedereen vindt Sam stom met een matje, maar vond iedereen dat ook voordat ze wisten hoe het kon zijn zonder matje? Ik vond Sam er hardstikke leuk uit zien. Maar nadat ze het matje er af geknipt hadden, vond ik het beter (zijn haar was trouwens blond geverfd met dat matje) Emma kan volgens mij alles hebben met zo'n koppie, maar ik vond dit een beetje truttig vooral als het echt op werd gedaan met rollers en zo. Tom..................lekker jong!(en dan heb ik het niet over zijn leeftijd!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 12:56:23 pm » |
|
whaahaa.. lolzz ;D Tom blijft gewoon lekker :P
Maar die kapsel van de mannen was gewoon in de mode ;D allemaal hetzelfde soort hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: vrijdag 04, augustus 2006, 22:13:24 pm » |
|
Maar deze eps is erg leuk en ook wel gezellig vond ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 15:56:00 pm » |
|
dit vind ik ook een leuke epi Vic en geoff die allebei een schop krijgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovely Kate
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 16:08:24 pm » |
|
Leuke eps, erg grappig...... enne die schop naar Geoff was toch niet te hard he..?? :-\ 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 16:10:30 pm » |
|
hij deed wel zeer geloof ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovely Kate
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 17:01:34 pm » |
|
Kusje erop!!!! 519 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maroubra
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 17:24:39 pm » |
|
En Kate kreeg volgens mij een pistool in haar gezicht gedrukt....een waterpistool wel te verstaan :D ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lovely Kate
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: dinsdag 13, maart 2007, 18:34:56 pm » |
|
Ja! en Chris een slag van een knuffeldier!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast