|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 23, juni 2006, 13:09:42 pm » |
|
De familie Malarvy komt naar Coopers Crossing omdat hun dochter opgenomen is in het ziekenhuis. Ze hebben 8 kinderen, en de oudste dochter die past op de kinderen. Ze ontmoet David en op een feestje denkt ze dat David haar een aanzoek heeft gedaan. Ze is onwijs enthousiast, en gaat het meteen haar ouders vertellen. Die vinden het idee dat hun dochter met een arts trouwt helemaal geweldig. Na veel praten en uitleg over het misverstand, begrijpt het meisje wat David bedoelde en ze gaat naar Broken Hill om daar de verpleegkunde opleiding te gaan volgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 24, juni 2006, 00:05:09 am » |
|
Ja en Kate en Geoff die beslissen dat ze 4 en half kind willen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 24, juni 2006, 00:21:03 am » |
|
whahahahaha ja dat klopt...... maar uiteindelijk hebben ze er maar 1 gekregen in de serie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 09:39:46 am » |
|
erg leuke aflevering. Wel sneu voor Emma dat ze zich zo alleen voelt. Zo achterlijk dat Sam ineens steeds weg is. Dat is toch helemaal niks voor hem! Hij wilde altijd vliegen voor de RFDS en ze hebben een farm samen. Het komt gewoon doordat hij op dat moment andere verplichtingen had en niet in de serie kon spelen. Erg jammer dat ze dat met zijn personage laten gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zaterdag 01, juli 2006, 00:25:41 am » |
|
is dat nie Amerikaans??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 03, juli 2006, 22:32:18 pm » |
|
nou, ik begreep dat het steeds onduidelijk was of de serie wel door zou gaan en dat de acteurs al op zoek gingen naar andere werkzaamheden. Peter O'Brien had die kennelijk snel gevonden. Dat was volgens mij ook de reden dat Emma er ineens uit was. Zal met Marty ook wel zo geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:28:43 am » |
|
ow ja.... ik snap het..... ik heb dara weinig van meegekregen maar acteurs moeten natuurlijk gewooon weer werk vinden.... als hun baan onzeker word...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 13:53:13 pm » |
|
als dat zo is dan was ep 100 wel een heel vreemd einde toch?Ik bedoel hebben kate engeoff eindelijk wat stoppen ze ermee! Maar er zit een aardige tijd tussen want het haar van geoff is behoorlijkgegroeid,en van kate van chris korter kan snel natuurlijk,emma ook. Ik raascal een beetje komt door de hitte denk ik (???) (???) (???)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 17:56:12 pm » |
|
er zat idd heel veel tijd tussen de opnames van ep. 100 en 101. Dat kwam volgens mij ook doordat niet duidelijk was of ze wel of niet zouden doorgaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 01:04:39 am » |
|
ja inderdaad er zat veel tijd tussen de opnames van eps 100 en 101
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 15:21:11 pm » |
|
whahahahaha ja dat klopt...... maar uiteindelijk hebben ze er maar 1 gekregen in de serie
en 1 in de planning (221) :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:08:17 pm » |
|
is dat nie Amerikaans??
Nee hoor... want hier in de States vervangen ze het gewoon met een andere acteur... vooral als het in de "best interest" of de storyline is! Vond het erg zielig dat ze aan het picken waren op David... maar de scene met DJ, als die tegen de kast schopt: Go Bush!, blijft een heerlijke scene. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: zondag 30, juli 2006, 20:31:15 pm door Marty »
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 02, augustus 2006, 21:10:07 pm » |
|
Dat hebben ze hier gelukkig niet gedaan..... want ik vind het heel moeilijk om dan nog te kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:25:32 am » |
|
Daar kunnen die Amerikanen id iets van! Vooral in soaps! Maar FD is geen soap. De schrijvers kozen er hier gewoon voor om mensen er uit te schrijven.
Erg leuke ep! Kate die honger heeft en maar alvast aan Geoff zijn oor begint :D.
Weet ook iemand hoeveel tijd er tussen epi 100 en 101 gezeten heeft? En hoe weet jij dat bv Marieke?
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 03, augustus 2006, 11:49:27 am » |
|
o, dat heb ik ergens gelezen. Ik weet niet meer precies waar, maar aan Lenore's haar te zien zat er wel een maand of drie tussen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|