* 129041 aantal berichten in 758 topics door 36 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
donderdag 09, februari 2012, 17:02:17 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The silly season 5
| | | |-+  eps 101 The Gift
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omlaag Print
Auteur Topic: eps 101 The Gift  (gelezen 5819 keer)
hannah
ERE LID

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 17:57:29 pm »

hallo Nemo (welkom trouwens)
volgens ons gaat het ook nog door in augustus en misschien nog wel verder
niqi
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 20:07:27 pm »

Ook vond ik dat stukje leuk dat Chris die zit 's nachts op de bank en Paula vraagt of of ze de roddels wil horen van het dorp.
Chris antwoordt" nee" en als ze zegt" ook niet van Geoff en Kate" zegt ze" nee" maar kijkt zo van ja vooral als Paula zegt dat kate binnenkort weg gaat uit het huis van Chris  :laugh:

Ik vond vooral het laatste stukje ook erg leuk. Dat die twee steeds maar langs elkaar heen liepen om even stiekem aan elkaar te frunniken. En maar denken dat niemand wat in de gaten had. Maar ja, Chris wist natuurlijk al langer dat er wat speelt tussen hun... Dat wist ze al toen Kate dat ongeluk kreeg met d'r paard en Geoff helemaal over de rooie ging omdat ze vermist was.
Dat Chris zo recht voor z'n raap aan hun vroeg of het waar was dat ze gingen trouwen. Roept de een ja, en de ander misschien. Terwijl ze eigenlijk al lang weet dat ze best wel wil. En dat ze uiteindelijk ook maar gewoon ja zegt omdat ze geen goed genoege smoezen kan verzinnen om nog langer nee te zeggen.  ;D

Of dat Geoff 's nachts gesnapt wordt bij Kate d'r slaapkamer door de gastvrouw. Rent hij in zijn onderbroek weg onder het mom van "ik ben aan 't joggen". Jaja, tuurlijk. Midden in de nacht. Die vrouw had feiloos in de gaten wat er aan de hand was en zwaaide doodleuk naar Kate, die zich gauw onder haar raam verstopt had...  ;D

jackie06
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 20:36:27 pm »

Of dat Geoff 's nachts gesnapt wordt bij Kate d'r slaapkamer door de gastvrouw. Rent hij in zijn onderbroek weg onder het mom van "ik ben aan 't joggen". Jaja, tuurlijk. Midden in de nacht. Die vrouw had feiloos in de gaten wat er aan de hand was en zwaaide doodleuk naar Kate, die zich gauw onder haar raam verstopt had...  ;D

Joep!
jackie06
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:03:48 pm »

Dit is die epi dat Vic en Nance er allebei weer zijn en dat Marty weg is. Emma is boos omdat Marty naar surfers is gegaan terwijl zij weg was. Waar was Emma heen dan? Alleen Chris en Jack ophalen of was ze ergens anders heen? En als ze alleen Chris en Jack ophaalde dan vind ik het niet zo logisch dat er inmiddels al een foto van Marty vanuit surfers in de pub hangt. Is verhuizing + post sneller dan iemand ophalen?
Marty
MASTER POSTER

Begin de dag met een lach!

« Antwoord #19 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:06:38 pm »

Dit is die epi dat Vic en Nance er allebei weer zijn en dat Marty weg is. Emma is boos omdat Marty naar surfers is gegaan terwijl zij weg was. Waar was Emma heen dan? Alleen Chris en Jack ophalen of was ze ergens anders heen? En als ze alleen Chris en Jack ophaalde dan vind ik het niet zo logisch dat er inmiddels al een foto van Marty vanuit surfers in de pub hangt. Is verhuizing + post sneller dan iemand ophalen?

Volgens mij was ze bij Sam in Sydney...

jackie06
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:07:39 pm »

oh ja, dat zou ook wel logisch zijn.
Anne
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:22:00 pm »

En wat doet Sam daar dan eigenlijk? Was mij niet duidelijk,  Ben niet niet een die-hard FD kenner, dus misschien is dit een domme vraag??
jackie06
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 20:25:26 pm »

En wat doet Sam daar dan eigenlijk? Was mij niet duidelijk,  Ben niet niet een die-hard FD kenner, dus misschien is dit een domme vraag??

geeft niets anne, er wordt hier zeer regelmatig info gegeven over epi's. Niet iedereen heeft alles paraat maar met elkaar weten we heel veel.

SAm is in Sydney aan het werk. Tenminste dat is de verhaallijn. In werkelijkheid heeft de Peter (de acteur die sam speelt) ander werk. Het voortbestaan van fd was in die tijd onzeker dus keken acteurs ook uit naar andere klussen
Jaix
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:08:32 pm »

Welleuk dat Joep steeds weer terug komt he???
hannah
ERE LID

« Antwoord #24 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:14:37 pm »

ook bij de buren is ie nog springlevend :laugh:
Marty
MASTER POSTER

Begin de dag met een lach!

« Antwoord #25 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:16:11 pm »

Ik heb geloof ik wat gemist... wie's Joep?

jackie06
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:17:58 pm »

bij de fanfics (bij de verhalen die af zijn) staat het verhaal van joep de groene onderbroek. Hilarisch verhaal. Veel leesplizier!
Jaix
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:28:19 pm »

Uhm het is een beetje een dom verhaal niet in goede vorm geschreven..... maar zit veel fantasie in
jackie06
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:29:34 pm »

Nou ik moest anders vreselijk lachen toen ik het verhaal van joep las.
Niet in de goede vorm geschreven? Ach daar heb ik totaal overheen gelezen.
Jaix
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: zondag 30, juli 2006, 21:42:01 pm »

nee ben namelijk niet goed in tegenwoordige tijd leestekens en dat soort dingen
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: