Ook vond ik dat stukje leuk dat Chris die zit 's nachts op de bank en Paula vraagt of of ze de roddels wil horen van het dorp.
Chris antwoordt" nee" en als ze zegt" ook niet van Geoff en Kate" zegt ze" nee" maar kijkt zo van ja vooral als Paula zegt dat kate binnenkort weg gaat uit het huis van Chris :laugh:
Ik vond vooral het laatste stukje ook erg leuk. Dat die twee steeds maar langs elkaar heen liepen om even stiekem aan elkaar te frunniken. En maar denken dat niemand wat in de gaten had. Maar ja, Chris wist natuurlijk al langer dat er wat speelt tussen hun... Dat wist ze al toen Kate dat ongeluk kreeg met d'r paard en Geoff helemaal over de rooie ging omdat ze vermist was.
Dat Chris zo recht voor z'n raap aan hun vroeg of het waar was dat ze gingen trouwen. Roept de een ja, en de ander misschien. Terwijl ze eigenlijk al lang weet dat ze best wel wil. En dat ze uiteindelijk ook maar gewoon ja zegt omdat ze geen goed genoege smoezen kan verzinnen om nog langer nee te zeggen. ;D
Of dat Geoff 's nachts gesnapt wordt bij Kate d'r slaapkamer door de gastvrouw. Rent hij in zijn onderbroek weg onder het mom van "ik ben aan 't joggen". Jaja, tuurlijk. Midden in de nacht. Die vrouw had feiloos in de gaten wat er aan de hand was en zwaaide doodleuk naar Kate, die zich gauw onder haar raam verstopt had... ;D