|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 23, juni 2006, 12:52:57 pm » |
|
Vanuit Broken Hill arriveert Dr David Radcliffe. Jimmy en Sally McCarthy raken betrokken bij een autoongeval. Sally komt er redelijk goed vanaf, maar Jimmy heeft groot hersenletsel. David constateert dat Jimmy hersendood is, en wil de transplantatiedienst bellen voor orgaantransplantatie. Chris wil graag wachten tot Geoff terug is, die is weg op ronde. Wanneer Geoff terug is, constateert hij dat Jimmy hersendood is. Maar David dringt erg aan bij de ouders van Jimmy om toe te stemmen om de organen van Jimmy te doneren voor transplantatie.
Chris vraagt zich nu echt af, of Kate en Geoff nu eens gaan trouwen. Paula zegt dat ze gaan trouwen. Kate twijfelt nog steeds, maar uiteindelijk zegt ze ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 24, juni 2006, 00:16:34 am » |
|
Ik vind dat je in deze epi eigenlijk goed kunt merken dat het normaal gezien niet de bedoeling was dat Chris erin zou meedoen!!!
zo zou hij er volgens mij uitgezien hebben zonder Chris: - Jack en Emma zouden David zijn gaan ophalen - omdat er een tweede dokter nodig is om iemand dood te verklaren moet David wachten op Geoff (logischer dan een Chris die David niet vertrouwt) - David merkt dat er iets is tussen Geoff en Kate door hun gedrag op de base (+geroddel Paula die tijdeljk bij David en Kate woont)
Het gesprek in de Nomad zou dan ook beter in het plaatje passen; want als Chris het niet gehaald zou hebben was Kate haar woonst kwijt (aja want daar zou David gaan wonen ) en moest ze zoeken naar een nieuwe woonst!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 24, juni 2006, 00:18:57 am » |
|
ja misschien heeb je gelijk.... het is inderdaad een beetje een gelijmde eps... maar toch is hij wel okay gelijmd. Ik kan me indenken dat een nieuwe arts niet het volste vertrouwen krijgt, want dat is bij ons ook niet het geval....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 09:42:39 am » |
|
mmm, ben ik niet met je eens, Ingrid. Als Chris was overleden, hadden Kate en Geoff waarschijnlijk nog lange tijd geen relatie gekregen. Dat had gewoon niet in het plaatje gepast. Dat gesprek van K+G in de Nomad is voor mij heel logisch omdat hij gewoon wil dat ze bij hem komt wonen, hoe dan ook. Daarom probeert hij het zo, op de niet-romantische manier. David zou vast nog niets zeggen over K+G, want hij is net nieuw. mmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprot
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:51:51 pm » |
|
Ook vond ik dat stukje leuk dat Chris die zit 's nachts op de bank en Paula vraagt of of ze de roddels wil horen van het dorp. Chris antwoordt" nee" en als ze zegt" ook niet van Geoff en Kate" zegt ze" nee" maar kijkt zo van ja vooral als Paula zegt dat kate binnenkort weg gaat uit het huis van Chris :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zaterdag 01, juli 2006, 00:17:43 am » |
|
En Chris wilPaula absoluut nie langer in huis hebben dwalen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 27, juli 2006, 15:22:14 pm » |
|
dit is echt een supertijd vwb epi's gelukkig kan ik m zien vanaaf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Di@nne
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 27, juli 2006, 17:14:01 pm » |
|
Ik ben ook super blij dat nu ook eindelijk mijn favoortje weer op de buis te zien zal zijn!!! (14) (14) (14) Nog 45min whahahahah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 27, juli 2006, 17:22:42 pm » |
|
whaaha ik had mijn moeke net aan de telefoon en die vroeg of vanaaf deze eps kwam.. toen ik zei dat ie kwam, stond ze weer helemaal gillend te stuiteren aan de andere kant van de telefoon!! ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 27, juli 2006, 23:38:36 pm » |
|
Joepie !!! Ben morgen eindelijk eens echt vrij en dan komt deze eps Leuk hoor ;D
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 27, juli 2006, 23:48:14 pm » |
|
jammer mier, deze eps was vandaag :(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 01:14:57 am » |
|
oww lekker dan............kloppen de datums dus niet meer :(
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 06:06:58 am » |
|
Heerlijke episode... maar ze hebben er wel aan moeten sleutelen... Chris zou immers de operatie eerst niet overleven... blij dat ze het wel gedaan heeft... Tja.. en mijn favoriet is weer terug... nu Fly Past nog en dan is het helemaal weer goed... zowel Tom als David in episodes... heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 14:08:14 pm » |
|
oww lekker dan............kloppen de datums dus niet meer :( dat kwam doordat ze afgelopen vrijdag wel FD hebben uitgezonden doordat de Nijmeegse 4daagse niet meer doorging
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 28, juli 2006, 17:49:16 pm » |
|
Kijk bij Talk of the town en dan bij "very important uitzendtijd FD gewijzigd en lees dit topic door! Leuk dat je er ook bent ennuh misschien ook leuk om je voor te stellen in het voorsteltopic! ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|