|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 13:22:50 pm » |
|
Emma´s schoolvriendin Jenny komt bij haar op visite. Maar ze gedraagd zich erg vreemd, en Emma verteld haar zorgen aan geoff. Ze komen er achter dat jenny aan anorexia lijdt, maar zelf ontkent ze dit. Uiteindelijk realiseert ze zich dat ze zich moet gaan laten behandelen. Een mijnings en opgravings bedrijf denkt dat er wat waardevolle minneralen op het landgoed van Sam en Emma liggen. Ze doen sam en Emma een goede aanbieding, waardoor Sam en Emma in een klap uit de schulden zijn, en ze overwegen dit aanbod. Uiteindelijk blijken er niet de juiste mineralen te liggen, dus gaat de aanbieding niet door.
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 14, juli 2006, 16:22:09 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 17:17:58 pm » |
|
Deze kan ik wel dromen!!!! Kate die eerst niet in de auto bij Geoff wil stappen!!!! En dan dat fragment bij de beast!!!!!! En dan die blik in Geoff ogen als hij Kate ziet staan die die blauwe jurk voor zich houdt!!!!! En als Geoff wil weglopen en niet het podium op wil en Kate die hem dan heel bemoederend aanspreekt!!!!!!!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Schitterende epi!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 10, juni 2006, 21:43:20 pm » |
|
Ben het helemaal met je eens Ingrid. FANTASTICHE EP. 1 uit duizenden (oeps 1 uit 221) Ook mooi dat hij Kate ompraat om met haar mee te gaan. Zo lief. Als hij dan zegt: I' am tired of being wise Kate. Hoe hij dan naar haar kijkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan heb ik meteen behoefte aan een koude douche." En dat lieve gesprek bij de auto. Kate heeft tijd nodig om over hem "heen"te komen. En vervolgens geven ze elkaar een kus...................dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden he Darling Kate
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 09:11:48 am » |
|
ik heb deze epi toch al minstens 15 x gezien, maar ben elke keer weer opgelucht als ze toch in die auto stapt !!! maar ja, hoe kun je die smekende ogen weerstaan he ? 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 09:31:48 am » |
|
Ja dat dacht ik dus ook, van ze zal wel weer niet mee gaan! Want hun leuke momenten worden vaak afgekapt! Dan moet zo nodig weer iemand voedselvergiftiging hebben, dan gaat er weer ergens een telefoon af............................en ga zo maar door! Ik vind het ook leuk op de base dat Geoff niets van de kleding moet weten die binnen komt. En dat Kate dan een jurk voor heeft en hij dan als een blad aan een boom omdraait. Dan geeft hij haar heel lief een complimentje. En Kate lacht dan heel lief. En Chris staat het op de achtergrond zo eens te bekijken, zo van ja, ja! Echt heel leuk!
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 10:39:33 am » |
|
zoals je het beschrijft zie ik t weer helemaal voor me. Heb deze epi ook tig keer gezien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 13:09:14 pm » |
|
ja deze ep is vet lief,er bloeit al een heleboel tussen onze helden.Idd die blik van geoff als kate de jurk voor zich houd,schattig gewoon!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 19:17:04 pm » |
|
ja deze ep is vet lief,er bloeit al een heleboel tussen onze helden.Idd die blik van geoff als kate de jurk voor zich houd,schattig gewoon!
en daarna kijkt geoff nog even om als hij het kantoor in loopt en dan kijkt kate ook zo lief
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 19:51:25 pm » |
|
dan smelt je toch gewoon 519 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 20:30:37 pm » |
|
dan heb ik echt mijn slab nodig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 02, juli 2006, 19:56:55 pm » |
|
ja ik hoor en zoals kate hem het toneel optrekt met de modeshow en ze zo trots naar elkaar kijken,ow ik wil ook een slabbetje :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:31:17 am » |
|
dan smelt ik ook helemaal. en Kate kijkt aan het eind van die modeshow langer naar Geoff dan hij naar haar. Het ijs is duidelijk gebroken. Heerlijke heerlijke heerlijke aflevering
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:25:57 am » |
|
jaaa super eps heerlijk gewoon... eindelijk komt er weer wat schot in de zaak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 23:04:11 pm » |
|
zat ik net ff te tellen kan ik deze eppie precies weer zien zijn dan weer terug van een 1,5 weekje boot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: zaterdag 08, juli 2006, 15:43:16 pm » |
|
Ben het helemaal met je eens Ingrid. FANTASTICHE EP. 1 uit duizenden (oeps 1 uit 221) Ook mooi dat hij Kate ompraat om met haar mee te gaan. Zo lief. Als hij dan zegt: I' am tired of being wise Kate. Hoe hij dan naar haar kijkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan heb ik meteen behoefte aan een koude douche." En dat lieve gesprek bij de auto. Kate heeft tijd nodig om over hem "heen"te komen. En vervolgens geven ze elkaar een kus...................dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden he Darling Kate
Volgens mij bedoelde ze niet dat ze tijd wilde hebben om over hem heen te komen,maar juist om hem weer te zien als vriend (???)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|