* 134695 aantal berichten in 778 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
dinsdag 22, mei 2012, 13:26:41 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly season 4
| | | |-+  eps 91 The Choice 13 Juli 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: eps 91 The Choice 13 Juli 2006  (gelezen 2150 keer)
Jaix
Gast
« Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 12:43:46 pm »

Kate komt terug naar Coopers Crossing maar ze stelt aan Penny voor om banen te ruilen. Geoff probeert met Kate te praten, en smeekt haar te blijven tot Chris terug komt uit Sydney. Hij verteld Kate niet waarom Chris in Sydney is, en dat maakt Kate alleen maar meer boos.
Er is een vliegtuig gecrashed op het landgoed van Robert Morton. In het vliegtuig zaten 2 jonge vrouwen. Chris word terug geroepen en samen met Geoff gaan ze naar de plaats ven het ongeval. Voor Kerry komt de hulp te laat, maar ze kunnen Sandra redden. Sandra en Kerry zijn zussen, en leefden allebei samen met Robert, omdat ern geen keuze gemaakt kon worden met wie Robert door het leven zou gaan. Hij hield van hen allebei.
Het is tijd om schapen te scheren voor Sam en Emma. Sam is door het vliegtuigongeval niet thuis aanwezig en Emma staat er alleen voor. Gelukkig helpt Maggie Emma op weg met de scheerders.
Penny verteld Kate dat ze niet  van baan wil ruilen, en Kate maakt Geoff duidelijk dat ze alleen blijft tot dat Chris terug is uit Sydney.
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:18:12 pm door Megalene » Gelogd
poortje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 12:58:34 pm »

Jaja als die 'sukkel'nu maar had gezegt wat hij voor haar voelt,maar nee hij niet (25)
Jaix
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 13:00:30 pm »

nee hij blijft erbij dat het ziekenhuis en de RFDS Kate nodig heeft.... en zegt niet dat hij haara zoooo onwijs gemist heeft en dat hij van haar houd..... neee hoor niets van dat....
Hoewel ik zijn twijfel wel kan indenken want ze was weggegaan om hem te vergeten...en hij  is natuurlijk bang dat als hij zijn gevoel laat spreken dat ze juist weer verder bij hem weg gaat....
Arme Arme Geoff....
poortje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 13:04:41 pm »

Ja ik ook,en dat is het gekke dat mensen vaak niet zeggen wat ze voelen uit angst voor de reactie van een ander en daardoor onnodig in de misere zitten![psychologisch of niet,nu de praktijk nog].
Jaix
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 13:16:41 pm »

jaaa inderdaad.. dat heb ik nu ook  zelf wel eens.... ik ga uit angst voor de reactie van de ander niet meteen mijn gevoel zeggen... soms stom... soms ook nie
Max
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 09:13:53 am »

ik vind het wel heel sterk van Geoff dat ie op een gegeven moment ook zijn geduld verliest met Kate
want laten we wel wezen, met iedereen is wel iets, en ik vind het heel goed dat ie op een gegeven moment zegt, als je me niet wil, zoek het dan maar uit, want dit ben ik nou eenmaal
Marieke
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:29:11 am »

dat vind ik inderdaad ook goed. Hij maakt haar heel goed duidelijk dat het ook haar keus is en dat het niet alleen aan hem ligt.
well done!
jammer dat DJ binnenkwam. hoewel, het was misschien maar beter ook.
Ik ben wel benieuwd hoe Kate had gereageerd.
Nu had ze weer tijd om zich te verbergen achter haar zelfverdedigingslinie, zeg maar.
Jaix
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:17:52 am »

ja dat is DJ komt wel vaker op verkeerde momenten binnen
Blossom
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 21:08:30 pm »

Nu mijn relaas, ik ben toch al de hele avond bezig met relaasen (bestaat dit woord eigenlijk) bij verschillende epi's dus deze kan er ook nog wel bij:
I love ons Geoffke, echt waar (ik ben niet bang om voor mijn gevoelens uit te komen  :D) maar ik vind het hier toch gewoon een sukkel.
Zeg verdomme toch dat je van haar houd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze is terug, en hij weet dat ze weg wil gaan. Hij weet dat zij van hem houdt. Ze heeft hem notabene nog verteld dat ze weg ging om hem te vergeten.
Dan probeer je, in mijn ogen, toch alles om zo iemand bij je te houden. Of zie ik ze nou vliegen?
Hij wist als hij haar niet probeerde in CC te houden, hij haar voor altijd kwijt was.
Het was niet meer zoals vroeger, dat ze beide van elkaar hielden maar gewoon door bleven gaan als vrienden.
Ook al ben je bang voor de reactie van de andere, houden van gaat niet binnen een paar weken over.
Kate had gelijk wat ze op de base zei. Als hij gewoon gezegd had dat hij van haar hield en dat hij haar nodig had, was alles in kannen en kruiken geweest.
En dat heeft niets te maken met iemand proberen te veranderen. Het ging niet om kleine dingen die hij niet zei, maar om het grote verhaal.
Tegen iemand zeggen dat je van haar/hem houdt lijkt me toch niet zo'n grote opgave als er de kans bestaat dat je iemand voor de rest van je leven verliest.
Hij probeerde haar trouwens nog wel te kussen, dat vond ik zo leuk. Z'n laatste redmiddel. Ik ga eens even lekker met d'r bekken en dan is ze als was in mijn armen.
Nou dat had ik ook niet gepikt. Niet met woorden, dan ook niet met daden!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Marieke
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 08:55:48 am »

helemaal mee eens. je was wel erg insightful gisteren, zeg.  ;D
ik vind dat Kate groot gelijk had, dat hij zich er veel te makkelijk van af maakte.
maar gelukkig komt het nog goed  (13)
Jaix
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 13:55:48 pm »

Nee inderdaad.. Ik snap Kate daarom wel....
Ik snap best wel dat ze verwacht dat hij het eens uitspreekt.
Aan de andere kant snap ik Geoffs onzekerheid ook heel goed. Omdat Kate er goed in is om de deur dicht te knallen, en ook omdat Geoff waarschijnlijk erg onzeker is over zijn houding tegen over haar.....
Kate verdiend het om het te horen, maar ze maakt het hem ook niet gemakkelijker.... hij krijgt ook niet echt veel ruimte om het te zeggen.... en dat is denk ik Geoffs onzekerheid
Marieke
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 14:23:55 pm »

ja, hij krijgt niet echt de gelegenheid omdat zij zo hard tegen hem doet, maar hij had het in het begin wel kunnen zeggen, toen hij bij haar binnenkwam. in plaats daarvan begon hij te bazelen. en toen dat gedoe van 'the base needs you' en zo. ik zou hem er eigenlijk meteen uit gezet hebben. dat was wel erg zwak.
poortje
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 14:40:46 pm »

nou jullie zijn wel erg hard voor onze geoff hoor  (15) (15) (15).
Hij is gewoon zo verlegen daar kan hij niets aan doen  ;D ;D,kate moet gewoon zelf wat meer actie ondernemen,de tijd van de man neemt de actie is niet meer hoor. (12) (12)
lizrocks
Hero Member

Geslacht: Vrouw

mixing business with pleasure

« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 15:04:01 pm »

Hahahahaha ik ben het met Poortje eens...Geoff is nou eenmaal een gesloten persoontje als het om zijn gevoelens aankomt en Kate zal dat moeten accepteren. Ik vind dat Kate soms wel erg koppig is en soms best wat toegeeflijker mag zijn naar Geoff toe...

Gelukliz voor de Kate en Geoff-fans komt het uiteindeliz allemaal goed  :D

All you can, you've got to take this life and live it!
Marieke
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 13, juli 2006, 15:44:56 pm »

true, Kate had ook wel wat meer mogen doen, maar in deze aflevering vind ik Geoff te slap, behalve aan het eind.
Maar dat is wel behoorlijk laat.
gelukkig niet te laat
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: