* 134695 aantal berichten in 778 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
dinsdag 22, mei 2012, 13:23:18 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly season 4
| | | |-+  eps 89 Every situation 11 Juli 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: eps 89 Every situation 11 Juli 2006  (gelezen 1049 keer)
Jaix
Gast
« Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 12:27:16 pm »

George Baxter gaat voor politieke besprekingen naar Canberra. Hij komt jonge jonges tegen die geen verblijfsplaats hebben dus besluit George ze te helpen. Ze maken het George behoorlijk het leven zuur, en pesten hem steeds via de radio. Wanneer George dreigt hun terug te sturen waar ze vandaan kwamen besluiten de jongens om zijn vliegtuig te saboteren zodat die neer zou storten. Ze hadden niet verwacht dat George echt een zwaar ongeluk zou krijgen, maar dat gebeurde wel. George moet worden opgenomen in het ziekenhuis.
Chris heeft het idee dat ze haar lichaam haar voorbij rent, maar zal dit aan niemand toegeven. Uiteindelijk stemt ze toe dat Geoff een paar onderzoeken doet.
Sams leerling piloot blijkt de broer van Maggie te zijn. Hij weet waar Maggies zoon is. Maggie doet of dit haar niets kan schelen, maar ze raakt behoorlijk van streek.
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:17:26 pm door Megalene » Gelogd
Blossom
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 19:42:52 pm »

Sorry, ik vind dit dus echt een aflevering van niets.
Die 2 zijn dakloos en dat zullen dan wel weer vervelende jong zijn!
En ja hoor..............wat toevallig he.
En de verhaallijn met Maggie.....................ik wil haar wel leuk vinden, maar dat lukt me echt niet.
Dus introduceerd (met dank aan Urbanus) me dat ook niets.
Maggie is echt zo'n pruim dat ze iets zegt of iets doet waarvan je denkt: nou het gaat toch wel.
Om vervolgens weer net zo de bitch uit te hangen als ze altijd doet.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
ik
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 03, maart 2010, 11:56:59 am »

Ook ik vind de aflevering op zich niet zo goed maar er wordt wel goed in beeld gebracht dat chris zich realeseert dat ze iets aan haar problemen moet doen omdat het anders niet goed gaat. Na het gesprek met de knecht van Baxter gaat ze gelijk door naar geoff
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: