|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 12:15:56 pm » |
|
Lloyd Sommerset rijd met zijn auto door the outback. Onderweg neemt hij een jongeman mee met de naam Jamie. S´avonds steekt er een heftige storm de kop op. Jamie ziet voor de auto een vreemd licht opduiken. Lloyd heeft de hele weg nog niets gezien, hij heeft Jamie niet eens zijn naam verteld. De lichten verschijnen weer, en ze krijgen een ongeluk. Geoff en Sam zijn onderweg in de Nomad naar huis na een clinic. Ze komen in zwaar weer terecht, waardoor de electriciteitvan het in het vliegtuig hapert. De kompas werkt op magnetische velden, maar hapert ook. Daarom besluit Sam om te gaan landen. Geoff neemt Lloyd mee naar het ziekenhuis, hij is buiten bewustzijn en heeft veel bloed verloren. Geoff komt er achter dat Lloyd aan leukemie lijdt. Jamie is inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis en verteld iedereen in de Pub dat hij een UFO heeft gezien. Jamie belt de krant, die eerst interesse hebben in het verhaal, maar later weer niet. Geoff komt er eindelijk achter wie Lloyd eigenlijk is. Lloyd heeft gewerkt in een fabriek waar nucleare testen werden gedaan. Er werden vreselijke testen gedaan, en Lloyd heeft dit beschreven in een script voor een boek. Nu word hij achtervolgt, omdat Lloyd het boek niet mag gaan uitbrengen. Hij geeft het script aan Geoff vlak voor hij overlijdt. Geoff stuurt het script naar de uitgever. Geoff besluit ook om The Beast te houden.
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:17:05 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 14:34:50 pm » |
|
ik geloof dat dit wel een mooie epi is, maar ben volgens mij ook heel wat vergeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 15:06:26 pm » |
|
is ook wel een mooie ep. ik vind het ook goed dat ze dat soort onderwerpen aansneden. Ik denk niet dat de overheid het leuk vindt als een populaire serie begint over de gevaren van straling en zo als ze er net jaren redelijk onvoorzichtig mee is omgegaan. Ik vind het wel dapper. Dat is een andere kant van Australië.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 19:07:37 pm » |
|
Zullen we even tellen hoe vaak Jamie "awesame"zegt............................ Ik begin: 1....
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 19:57:17 pm » |
|
Nee hij zeg het echt vaker( :D) 3...................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 20:29:48 pm » |
|
Ik moet eerlijk zegen deze ep had ik lang niet gezien... lol omdat kate weg is kijk ik eigenlijk deze epsen nooit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 20:32:36 pm » |
|
Dat klopt ik dus ook niet. Vind de epsen als Kate weg is gewoon niet leuk. Zelfs nu nog niet. Kon me deze dus ook echt niet meer herinneren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:04:00 pm » |
|
erg he???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:09:38 pm » |
|
Nou echt nie!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:11:43 pm » |
|
gelukkig komt ze snel weer terug
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:12:50 pm » |
|
Ik zal vast een koppie thee voor d'r zetten en een bad voor d'r vol laten lopen........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:13:45 pm » |
|
ja doe maar en kussies verwarmen???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:15:03 pm » |
|
Dat doet Geoff zelf maar.................hij hangt nu al met z'n hoofd in de Samsung combi-oven!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:15:58 pm » |
|
van deze epi wist ik eigenlijk alleen nog maar dat stukje dat Geoff die foto op zijn bureau ziet liggen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 10, juli 2006, 21:17:10 pm » |
|
ja en dan kijkt hij zo zielig (15) (15) Wel een geheimzinnige ep vind ik het (???)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|