|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 19:38:50 pm » |
|
De nieuwe verpleegkundige Penny komot in Coopers Crossing werken om Kate te vervangen. Dit is nogal tot de schrik van Maggie. Penny en Maggie komen allebei uit Windoona, en Maggie is bang dat Penny allemaal verhalen over haar gaat rondbazuinen. Sam en Emma laten Maggie een tijdje bij hun logeren. Daar vertelt Maggie aan Emma dat ze een zoon heeft gekregen toen ze heel erg jong was. Omdat dat toen een schande is, is david haar zoon opgevoed door haar ouders als haar kleine broertje. Toen David 21 jaar ouud was heeft Maggie hem de waarheid verteld. David is toen boos het huis uit gelopen. Er is ook een grote veemarkt waar mensen vanuit het hele district op af komen. DJ ontmoet daar Jean, een vrouw die hij alleen kende via de radio. Ze heeft een soort van relatie met Russ. Zij wil graag een kind samen met Russ en hij wil graag trouwen. Nu besluiten ze te trouwen als ze zwanger zou raken. In het ziekenhuis komen ze tot de ontdekking dat Russ onvruchtbaar is. Hij vertrekt omdat hij Jean geen kind kan geven. DJ en Jean gaan naar hem op zoek...
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:16:36 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 22:40:51 pm » |
|
Russ wordt gespeeld door David Reyne, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 22:54:25 pm » |
|
Ja idd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 02, juni 2006, 00:11:08 am » |
|
ja... dat klopt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 10:36:50 am » |
|
deze eps heb ik al vrij vaak gezien. Heb het toch wel te doen met maggie die het zich zelf weer zo moeilijk maakt. vond Penny altijd een irritant typetje helemaal geen outback zuster ook.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 11:44:50 am » |
|
Nee Penny paste daar niet, en dat heeft gelukkig aan het einde ook goed door..... Ze werk Chaotisch en weet niet waar ze haar spullen laat slingeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 19:09:51 pm » |
|
Ik zag de titel van de eps en toen het begon had ik zoiets van wat was hier ook alweer mee. Totdat David inbeeld kwam hahaha. Toen wist ik het weer ;D Moet zeggen dat ik die Penny echt een rotmens vind. Echt heel vaag. En had echt met Maggie te doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 19:59:21 pm » |
|
Toch vond ik geoff deze ep redelijk vrolijk (???) (???),hij leek kate nog niet zo te missen tijdens de koehandel :angel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 23:05:56 pm » |
|
maar op somige momenten toch ook wel weer erg verdrietig vorral als er naar kate gevraagt word
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pearl77
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zaterdag 08, juli 2006, 14:59:22 pm » |
|
Die Penny vind ik maar niks. Wat een roddeltante. EN dan ben je net nieuw in een dorp. Daar maak je jezelf uiteindelijk niet populair mee.
Ik moest wel lachen om Geoff in de die auto. Niks voor hem!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pearl77
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zaterdag 08, juli 2006, 15:09:56 pm » |
|
Ja, nu heeft hij een strafblad hihi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zondag 09, juli 2006, 14:06:30 pm » |
|
Die Penny vind ik maar niks. Wat een roddeltante. EN dan ben je net nieuw in een dorp. Daar maak je jezelf uiteindelijk niet populair mee.
Daarom zegt Chris later ook tegen Geoff als blijkt dat Kate wil ruilen van baan met Penny, dat Geoff het echt even moet gaan regelen. Ze zijn Penny na die afleveringen wel zat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zondag 09, juli 2006, 21:50:15 pm » |
|
nou, al was Penny super leuk, ze willen Kate gewoon niet kwijt. Ik denk dat dat het meer is. En terecht, moet ik zeggen. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zondag 09, juli 2006, 23:12:19 pm » |
|
Ja zeker zeer terecht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 20:48:15 pm » |
|
Wat een all time low was het toen er een nieuwe nurse in CC kwam. Ik dacht echt Kate zien we nooit meer terug (25) Nou weet ik ook weer hoe Maggie's zoon ter sprake kwam, want ik had deze epi niet.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|