* 134695 aantal berichten in 772 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
dinsdag 22, mei 2012, 13:16:39 pm
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly season 4
| | | |-+  eps 86 Family secrets - deel 2. 6 Juli 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: eps 86 Family secrets - deel 2. 6 Juli 2006  (gelezen 4478 keer)
Jaix
Gast
« Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 16:30:23 pm »

Barry verteld aan kate dat hij door Geoff gewaarschuwd is en zegt dat hij eigenlijk omwille van Geoff minder met Kate om wil gaan. Kate word hier boos om en zegt dat zij zelf beslist met wie ze omgaat. Ze vraagt hem mee uit eten, wat Barry graag accepteerd.
Vic geeft Barry een rekening, maar hij lijkt het niet te kunnen betalen. Vic gaat naar Geoff toe,en Geoff betaald Vic de rekening. Barry neemt Kate mee voor een ritje in The beast, hij wil graag met Kate over Geoff praten. Barry nodigt Kate uit om mee te gaan naar Surfer´s. Kate weigert dit, en Barry probeert Kate te zoenen. Kate duwt hem weg, en Barry rijdt als een dwaze gek terug naar Coopers crossing. Kate is zich dood geschrokken. Barry brengt de auto terug naar Marty, en zegt dat hij het een rot auto vind en hem niet wil kopen. De garage blijft dus zitten met een onverkoopbare auto. Marty en Emma proberen nog te praten met Barry over de auto, maar dat heeft geen zin. Geoff koopt de auto over van Emma. In de pub wil niemand meer wat met Barry te maken hebben omdat hij Emma met een schuld had laten zitten. Geoff gaat naast hem zitten en ze belanden uiteindelijk buiten om te vechten. Na het gevecht belanden ze samen bij Geoff thuis en drinken bier. Barry krijgt wel de opdracht de volgende dag te vertrekken, wat barry doet.
Geoff probeert daarna met Kate te praten, maar die wil niet met iemand samen zijn die zo gesloten is. Geoff probeert over zichzelf te vertellen, maar voor Kate is het te laat. Ze neemt vakantie en gaat weg, om over hem heen te komen...
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:16:10 pm door Megalene » Gelogd
Jaix
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:18:51 am »

En dan gaat Kate weg.....
Marieke
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:26:18 am »

boehoe.
ik kan het echt niet kijken. gaat niet. wil het niet en kan het niet.
Die 'We don't" van Kate als Geoff zegt dat hij alles zal doen als ze maar een toekomst samen hebben, is zo pijnlijk.
Maar ik begrijp het wel.
Je denkt dat je iemand kent en die blijkt nog een heel leven te hebben waar je niks van weet. Ik zou ook freaken.
Jaix
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:06:48 am »

Ja dat is ook echt beangstigend.... en stiekem ben je zo verliefd dat je alles van hem wil weten... maar ondertussen deelt hij zo min mogelijk van zichzelf.....

Ik vond ook dat I HATE YOU in deel 1  door merg en been gaan
Marieke
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:11:09 am »

ja, dat was ook errug heftig.
hij wilde het goedmaken, maar daar was die griezel alweer. IEUW!
Jaix
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:22:42 am »

ja inderdaad wat een creep
daan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 14:37:08 pm »

engerd
poortje
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 15:22:05 pm »

scarry geen barry (7) (7)
sprot
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 06, juli 2006, 00:47:23 am »

inderdaad het ging door merg en been i hate you. ik kon me nu in eens herrinderen hoe ik me voelde toen de serie voor het eerst uit gezonden werd ik was helemaal van mijn padje en chagarijnig dat ik was hihihi!!!!
Marieke
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 06, juli 2006, 08:37:29 am »

ik ook, helemaal in de put en niet echt aanspreekbaar voor mede-gezinsleden. ;D
daan
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 06, juli 2006, 13:50:49 pm »

ik ook, helemaal in de put en niet echt aanspreekbaar voor mede-gezinsleden. ;D

dan moet het wel heel gezlig geweest zijn bij alle fd fans thuis want ook ik baalde als een stekker
poortje
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 06, juli 2006, 13:51:35 pm »

ik ook en toen moesten we idd 10 weken wachten voor het weer goed kwam (15) (15) (15),een hel voor mijn huisgenoten,hoor.
Jaix
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 07, juli 2006, 01:01:06 am »

Ik ook hoor
dacht ook dat kate nooit meer terug zou komen. Echt vreselijk vond ik dat
Blossom
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 20:45:24 pm »

Ook ik was totaal over de flos net zoals mijn mede FD kameraadje.
De moeder van haar ons uitleggen dat Kate gelijk had. Dat je niet je leven kunt delen met iemand die niets met je deelt.
Nu ik dit hier typ hoor ik heel Kate's relaas weer in mijn hoofd voorbij komen.
Ik denk dat het Kate niet zo zeer frusteerde dat ze de kleine dingen niet van Geoff wist, maar ook het feit dat hij waarschijnlijk nooit met z'n ware gevoelens
voor haar op de proppen zou komen als dit nu niet was gebeurd. En alhoewel Geoff daar niet in z'n eentje verantwoordelijk voor is (zij heeft natuurlijk ook een aandeel) zal ze toch
wel een toekomst voor hun gezien hebben. Ik denk als Geoff iets meer over het karakter van Barry had verteld, zij bv niet in het parket met Barry was
gekomen als dat ze nu zat. En dat heeft haar gewoon veel pijn gedaan.
Ik denk omdat Geoff nu zei dat hij van haar hield, ze dat nu zag als een noodsprong. Terwijl ze dat feit op een ander moment misschien met beide armen had omarmd.
Ergens hebben ze het beide al die tijd goed gevonden dat ze van elkaar hielden, maar niet als een paar door het leven zouden gaan.
Als de liefde mis zou gaan, zou dit geen leuke werkverhouding meer geven. Maar op een gegeven moment komt er dat toch uit, je kunt niet om elkaar heen blijven draaien als je zoveel om elkaar geeft. En dat bedoel ik met die noodsprong en het eventueel anders omarmen van een relatie tussen die 2.
Ze voelde zich nu in de zeik gezet door Geoff omdat hij door zijn koppig gedrag haar in de armen van Barry heeft gedreven. Wat niet in haar koude kleren ging zitten.
En nu had ze zoiets van : dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ze was gewoon heel erg gekwetst.(Ik hoor nu opeens een citaat van Chris door mijn hersenpan gaan, ja Kate was dus klaar met haar relaas, ivm met kwetsen. Ze zegt dan: I've heart you, and that hearts me. Ja gekke griet ben ik, ik weet het!).
Afijn dit was het relaas van Doctor Blossom. Zie maar wat je er mee doe............................. ;D

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
geoffkatefan
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 14, juli 2006, 16:58:51 pm »

Je geeft hier wel iets goeds aan vind ik, kate heeft er ook aan aandeel in gehad...........zij heeft eigenlijk ook nooit doorgezet wanneer het in de jaren daarvoor persoonlijk werd tussen beiden. Hij trok dan terug maar zij zette ook niet aan waarna hij geloof ik weer niet durfde. Leuk er zo over te praten als je uiteindelijk toch weet dat het alloemaal goed komt.............
Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: