|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 15:22:54 pm » |
|
Een nieuweling Ron komt in Coopers Crossing en verblijft tegen kost en inwoning bij Emma en Sam op het landgoed. In ruil daarvoor werkt hij op het landgoed mee. Sam en Emma zijn Ron heel dankbaar voor deze hulp. Maar ze komen er achter dat Ron de man is die Maggie had verlaten toen ze zwanger was. Ron wil het graag goed maken met Maggie, maar Maggie laat het niet toe
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:14:01 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 01, juli 2006, 10:10:12 am » |
|
die Maggie weet ook wel voortdurend haar eigen glazen in te gooien, terwijl iedereen haar steeds probeert te helpen jammer want daardoor blijft ze zo eenzaam en achterdochtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 01, juli 2006, 10:18:04 am » |
|
ja een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken of zoiets toch (7) (7)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sprot
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zondag 02, juli 2006, 18:41:58 pm » |
|
Was het ook niet dat bij deze flevering dat geoff aan het joggen is en kate fietst er naast en dat ze die kraag nog omheeft en er soms misbruik maakt om die kraag om te doen terwijl dat niet altijd meer nodig was. Ik kan me zo iets nog herinneren van vroeger maar helemaal weet ik het niet,volgens mij was dat wel een leuk stukje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zondag 02, juli 2006, 19:55:01 pm » |
|
ja,echt wel heel schattig ze rijd zo lief naast hem,en zegt dat ze de volgende keer mee gaat[liegbeest] (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 03, juli 2006, 21:56:35 pm » |
|
volgems mij omdat ze meer tijd met elkaar door wilden brengen (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 03, juli 2006, 22:07:07 pm » |
|
Wat een leuke stukjes in deze aflevering! Inderdaad Kate met die nekkraag terwijl ze 'm eigenlijk niet meer nodig heeft. En op die fiets. En Geoff die telkens zo'n pijn in zijn knie heeft als het net even handig uitkomt. Ik begrijp alleen niet waarom Geoff opeens zo fanatiek wil joggen met Kate. Ik heb even gemist waar dat vandaan komt.......
Geoff ging al joggen toen hij nog maar net in Coopers Crossing was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niqi
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 03, juli 2006, 22:07:29 pm » |
|
Ja die twee zijn elkaar waard hoor :laugh: De een heeft zogenaamd last van haar nek (of toch in ieder geval veel meer dan dat ze werkelijk heeft), de ander heeft plotseling een zere knie. Hij had daarom toch geen zere knie genoeg om niet haar fiets in te pikken en er daarmee vandoor te gaan, de smiecht! En Kate hem maar wijsmaken dat ze fanatiek wou beginnen joggen, net nu Geoff met z'n knie zit... terwijl ze ineens die nekkraag af doet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:15:37 am » |
|
Ja die Maggie.... Ze heeft een groot onvermogen.... en dat is vergeven welke fouten er in het verleden zijn gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:49:37 am » |
|
misschien te veel zelfbescherming, maar ze heeft ook een hoop ellende gehad. Als hij was gebleven, was het heel anders gelopen. kan me voorstellen dat ze niet dol op hem is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:52:56 am » |
|
ja misschien maar soms kan praten en uitleggen heel veen begrip geven... en snap je iets beter.. ik weet het niet hoor.... maar het is jammer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 11:54:03 am » |
|
ja, is wel jammer. dan had ze K&G ook niet in de weg gelopen in ep 100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 12:00:39 pm » |
|
inderdaad dan had ze zelf gewoon in de armen gelegen van een man....was ze vast gelukkiger door geworden.. je kan niet je hele leven verbitterd blijven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 12:33:36 pm » |
|
gelukkig weet die vriendin van haar haar later wel op te vrolijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 20:57:27 pm » |
|
zeg, ligt het aan mij, maar je neemt toch niet zomaar een vreemde vent mee naar huis ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|