|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 14:59:17 pm » |
|
Todd ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hij krijgt hulp en thereapie, maar hij gaat nog steeds de deur niet uit. Kimberly koopt een cross -brommer voor hem, en dnekt dat dit hem wel over zijn angst zal heen helpen. Maar dat gebeurd niet. Sam en Emma suggeren dat Todd in de schemer donker op zijn brommer kan gaan rijden, zodat niemand hem kan zien. Todd probeert dat en lijkt te werken. Todd beslist dat hij graag met Chris meegaat naar een Clinic run. Als Chris is afgezet, vliegt Sam met Todd over het huis van Danny. Als Sam wil gaan landen, raakt Todd weer in paniek en vraagt Sam niet te landen. Danny rijdt op zijn Cross Brommer onder hun en Todd ziet dat hij hard valt en bewusteloos lijkt. Todd zet zijn angst opzij om Danny te redden. Kimberly is van streek omdat ze het idee heeft dat ze Todd niet kan helpen. Daarom gebruikt ze alle energie om een sporthal te laten bouwen in Coopers Crossing. Ze is wat verveeld omdat het allemaal zo lang duurt, en wanneer het tijd is dat zij en Todd Coopers Crossing te verlaten, geeft ze de regie van de bouw in handen van Jack.
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 26, juni 2006, 23:10:59 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:14:17 pm » |
|
Ik vond Chris in deze ep wel een echte 'know-all'. Ze heeft overal een antwoord op en is best wel streng, 'gemeen', tegen Kimberley.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:14:56 pm » |
|
Ja, dat herken ik wel....maar ik blijf vooral dat jongetje een griezel vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:15:59 pm » |
|
hij zit ook in 'Love My Way' en ziet er nog steeds zo uit... niet veel veranderd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:18:51 pm » |
|
hij zit ook in 'Love My Way' en ziet er nog steeds zo uit... niet veel veranderd
dat kan ik me helemaal voorstellen, want hij heeft op de ene manier zo'n ouwelijke kop ik ga gelijk effe kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:19:52 pm » |
|
wel raar dat ie daar als Donnie White wordt genoemd...hij heette toch Todd ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 28, juni 2006, 22:22:52 pm » |
|
ja dat klopt... maar niet alles bij imdb klopt hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 21:38:14 pm » |
|
Hij is inderdaad niet veel veranderd. Misschien is hij nog wel wat langer geworden. Volgens mij was hij best klein in die eps in FD.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 21:39:15 pm » |
|
toen hij in FD speelde was hij al 18 (of moest hij nog 18 worden dat jaar) dus ik denk dat hij toen al redelijk was uitgegroeid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 21:44:54 pm » |
|
Dan is het waarschijnlijk gewoon een klein ventje. Maar jongens kunnen rond hun 18e nog wel groeien. Ze groeien wat langer door dan meisjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 21:46:38 pm » |
|
Ozzies zijn gewoon kleine mensen LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vera
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 30, juni 2006, 21:47:34 pm » |
|
Ozzies zijn gewoon kleine mensen LOL
Kaboutertjes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 05, juli 2006, 10:03:52 am » |
|
Inderdaad hij is niet erg veranderd. Love my way heb ik alleen maar opgenomen nog niet gezien.... Dus hij was me nog niet opgevallen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 12, juli 2006, 19:51:18 pm » |
|
Heb dus net een reactie geplaatst bij The Fear 2. En daar melde ik dat ik hem gezien heb in een Amerikaanse film. Hij kreeg daar een stroomstoot van een vrouw (hij is dus nog steeds irritant). Ik vond hem niet veel veranderd. En dat vinden jullie dus ook. Eens even op die site kijken waarover Lizzie het had.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|