|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: maandag 24, april 2006, 19:53:02 pm » |
|
Eeen oude vrouw ligt op sterven. Geoff en Kate waken over haar omdat ze absoluut haar huis niet wil verlaten. Onafhankelijk van elkaar vertelt de oude dame aan Geoff en Kate dat ze niet moeten twijfelen het aan elkaar te vertellen dat ze verliefd zijn op elkaar.
Hurtle en Vic verschijnen in de rechtzaal in verband met de gestolen auto.
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag 01, juni 2006, 16:22:07 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
sprot
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: maandag 12, juni 2006, 19:06:01 pm » |
|
dit vindt ik wel een leuke aflevering. jammer dat er niet meer gebeurt tussen geof en kate.(daar had hij nou eens mooi de gelegenheid voor). (5) Niemand van het dorp in de buurt. :D javascript:void(0); lips
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 12, juni 2006, 22:00:41 pm » |
|
als Geoff ,Kate in zijn armen neemt (als ze het testament doornemen!!) zo schattig en lief!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 12, juni 2006, 22:05:53 pm » |
|
Elke andere man onderneemt actie,Geoff niet hoor die wacht nog ff een 20 tig tal epsen (14) (14) (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 13, juni 2006, 17:41:42 pm » |
|
ik vin het gewoon een lieve eps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 13, juni 2006, 17:43:34 pm » |
|
Elke andere man onderneemt actie,Geoff niet hoor die wacht nog ff een 20 tig tal epsen (14) (14) (14)
ach ja, daar is het onze Geoff voor, moet je maar denken mooie epi dit ! niet missen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 15, juni 2006, 08:37:43 am » |
|
deze moet ik helaas missen ben pas om 18.00 uur thuis en hij is juist zo lief
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 15, juni 2006, 19:40:21 pm » |
|
ik kan morgen ook niet kijken helaas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 16, juni 2006, 11:27:48 am » |
|
Vandaag is het zover,de lieve blikken en goed raad[waar voorlopig niets mee word gedaan,jammer genoeg] (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 16, juni 2006, 16:34:53 pm » |
|
mooie epi...
leuke chrismomenten...haar eerste solo vlucht met de Moth (12)
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 16, juni 2006, 20:34:40 pm » |
|
Ja heel leuk,alleen blijf ik erbij dat ik wel wat meer "kussies"actie had gewild hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zaterdag 17, juni 2006, 11:39:59 am » |
|
Ja... maar dat is nou eenmaal niet zo en dat maakt deze ep dan wel weer extra bijzonder! Juist omdat het hét moment was en het dus niet gebeurt... Erg mooie ep, mooie story, gewoon lekker genieten...
Hoewel ik wel even kwijt moet dat dat verhaal van Vic & Hurtle in die rechtzaal me minder boeit, eigenlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
natasja
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zondag 18, juni 2006, 00:42:11 am » |
|
ik wou dat iedereen op deze manier afscheid kon nemen, hellaas is de realiteit anders. Ik heb vaak met terminale patienten te maken ik wou dat ik meer voor deze mensen kon betekenen. Een dokter en verpleegster aan je sterfbed die je helemaal begrijpen is toch wel heel bijzonder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 19, juni 2006, 19:46:48 pm » |
|
Ja maar dat komt wel voor.... Van het weekend heeft de zaalarts ook een tijd bij een sterfbed gezeten van een patient, omdat de familie toen onderweg was.... We hebben samen zitten wachten zodat als hij zou sterven, hij niet alleen zou gaan..... Gelukkig kwam de familie op tijd, maar anders hadden we er wel bij gebleven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 20, juni 2006, 11:33:43 am » |
|
In het huis waar ik werk, kennen die mensen elkaar al van vroeger (tjah.. sinds het intreden in het klooster..) hierdoor hebben ze een super sterke band en zijn ze eigenlijk familie van elkaar (na het intreden behoren ze bij het klooster en de andere zusters en niet meer bij hun eigenlijke familie..) Wanneer dr dan iemand ziek is, gaan ze er altijd om de beurt langs en zorgen ze dat diegene niet alleen is.. wanneer iemand stervende is, gaan ze om de beurt bij diegene waken.. Natuurlijk zitten en helpen wij de mensen ook, maar het is wel mooi dat de andere cliënten hierbij hun steun en hulp geven. Als dr ook iemand is overleden houden ze de avond voor de begrafenis met zijn allen een wake.. echt heel apart maar wel heel mooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|