|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: woensdag 19, april 2006, 11:53:59 am » |
|
Violet twijfelt erg over haar eventuele vertrek. Nancy heeft een vervanger gevonden voor de winkel van Violet. Namelijk Maggie Hutton. Er word een bedank diner georganiseerd speciaal voor Violet. Chris brengt veel tijd door met Mike. Kate is hier niet gerust op, ze is bang dat ze weer zou moeten verhuizen
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag 01, juni 2006, 16:19:00 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 13:55:28 pm » |
|
daar zit dat stukkie in waar ze samen met geoff in de base zit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 13:56:16 pm » |
|
en dan kijken ze elkaar zo aan en je ziet ze denken. samenwonen... maar dat is natuurlijk veel te link. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 13:57:20 pm » |
|
supper stukkie en dan hand in hand naar buiten lopen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 14:20:22 pm » |
|
uhm, ze heeft daar een witte jurk aan met een motiefje volgens mij. en dat hand in hand naar buiten lopen. (11) (11) (11) en die opmerking. 'handsome?!!!??' faint
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 24, april 2006, 19:27:00 pm » |
|
awwwww zooo lief!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 29, mei 2006, 20:23:31 pm » |
|
ik ben helemaal nieuwsgierig geworden...ga zo ff kijken want dit weet ik niet meer........wel dat van Violet, maar Geoff en Kate hand in hand ?!?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 29, mei 2006, 22:03:11 pm » |
|
ja hoor, schitterende scene!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 31, mei 2006, 14:24:41 pm » |
|
erg egr leuk hoor.... moet je echt gaan bekijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zondag 04, juni 2006, 19:04:15 pm » |
|
nou het is ervan gekomen deze week, inderdaad erg leuk (lief)....hoe kon ik dat nou vergeten ???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
natasja
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 08, juni 2006, 00:04:30 am » |
|
Net de epi gekeken, nu weet ik weer waarom ik in de ouderenzorg werkzaam ben schitterend toch die twee en dan VI whow i'm going to mis her!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 08, juni 2006, 11:51:43 am » |
|
Ja en dan geoff en kate op de dansvloer samen,zwijmel,zwijmel. (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 08, juni 2006, 13:46:37 pm » |
|
Geplaatst door: natasja Voeg citaat toe Net de epi gekeken, nu weet ik weer waarom ik in de ouderenzorg werkzaam ben schitterend toch die twee en dan VI whow i'm going to mis her!
Hihi.. dat idee had ik nou ook Natasja.. Vind die 2 mannen echt dropjes, hihi en er zit zoveel herkenning in bij mijn cliënten.. (al zijn dat allemaal vrouwen, maar tog..) Och en Violet die zo van streek is... kreeg bijna de traantjes in mijn ogen, zo sneu vond ik het voor haar..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 08, juni 2006, 18:39:30 pm » |
|
Ja die twee oudjes zijn echt heele erg leuk... geweldig zeg.... en Vi..... ze heeft gelijk..... zij moet de beslissing maken, en geoff heeft dat heerlijk verwoord in zijn toespraakje....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niqi
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 08, juni 2006, 19:26:37 pm » |
|
Sh***, ik heb deze afl. gemist!!! >:( Ik had er helemaal geen idee van dat er wielrennen was, dus heeft mijn hdd-recorder het gewoon op de normale tijd opgenomen. Nu heb ik maar een stukje. Schiet niet echt op als je de hele serie bij elkaar aan 't sparen bent op dvd... Gauw op internet gaan zoeken naar deze afl. dus. :-\ Ik herinner me nog wel dat die twee ouwe mannen in een of ander tehuis zaten weg te kwijnen dankzij een familielid met slechte bedoelingen, en toen "ontsnapten" om hun oude leventje weer op te pakken. Dat ze af en toe net deden alsof ze zo dement als een deur waren, wanneer het hun zo uit kwam. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|