|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:12:07 pm » |
|
Er ontstaat spanning in Coopers Crossing als een jongen en zijn hond in het stadje aankomen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: zaterdag 27, mei 2006, 16:32:08 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Pearl77
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 12:11:59 pm » |
|
Ik neem het op, want ik zou de stad ingaan met mijn zusje. En ik wil het natuurlijk niet missen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 14:27:21 pm » |
|
Heb deze op video. Dus er moeten leuke dingen tussen G&K inzitten!
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 17:52:11 pm » |
|
Het einde is wel grappig, Geoff koopt bij het stalletje van de rfds een cake en als het blijkt dat Kate die gemaakt heeft vraagt hij zijn geld terug!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 17:53:16 pm » |
|
ja dat is een erg leuk stukkie
maar ook hoe chris kijkt als geoff vraagt of violet hem gemaakt heeft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 17:54:09 pm » |
|
Het einde is wel grappig, Geoff koopt bij het stalletje van de rfds een cake en als het blijkt dat Kate die gemaakt heeft vraagt hij zijn geld terug!!!!
:D :D :D :D Zaten dus niet veel geweldige momenten dus G&K in! Maar vond hem wel mooi, dus heb em daarom waarschijnlijk op de band laten staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 17:59:48 pm » |
|
ik moet altijd erg lachen om dat stukje waarin geoff zegt tegen chris dat ze vooral niet moet gaan ( lunchen met mike ) die gezichten van alledrie zijn gewoon goud waard.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:02:02 pm » |
|
Dacht eerst dat Geoff dat deed om haar zover te krijgen dat ze toch ging. Maar aan dat smoel-werk van hem te zien, niet dus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:03:11 pm » |
|
neen , Geoff heeft het niet op Mike!!! Hij heeft een goede intuïtie!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:04:03 pm » |
|
Ja, en hij vindt Mike ook niet aantrekkelijk ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:11:49 pm » |
|
en toch vond ik het wel een leuk kussie zo tussen mike en chris... kwam onverwacht voor mij was hem al helemaal vergeten. ik moet altijd erg lachen als ik chris met haar leren helm in the tiger moth zie vliegen.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:24:45 pm » |
|
ik moet altijd erg lachen om dat stukje waarin geoff zegt tegen chris dat ze vooral niet moet gaan ( lunchen met mike ) die gezichten van alledrie zijn gewoon goud waard.
Dat vind ik ook geweldig.-.... als ze besluit dan toch te gaan hoe Kate dan erst lacht en dan een onweers blik naar Geoff geeft... whahaha vette humor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:41:22 pm » |
|
en toch vond ik het wel een leuk kussie zo tussen mike en chris... kwam onverwacht voor mij was hem al helemaal vergeten. ik moet altijd erg lachen als ik chris met haar leren helm in the tiger moth zie vliegen.
hahahaha megalene...ik was hem niet vergeten en heb hem nu dus eindeliz op dvd  ...tis een mooi kussie, alleen jammer dat het niet Tom is ;D Vind de epi's met mike toch wel erg leuk...Chris speelt echt wel "hard to get "...vind het ook leuk om te zien welke dingen mike uit de kast haalt om haar voor zich te winnen... het einde tussen kate en geoff vond ik ook leuk....hahaha zou de taart hem gesmaakt hebben...denk het stiekem wel 
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:47:51 pm » |
|
klopt zoals ze zegt wanneer Mike haar oproept in the nomad.........dokter chris randall.... ze benadrukt nog steeds dat ze dokter is. is dan wel een ijskonijn hoor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 01, juni 2006, 18:52:46 pm » |
|
hihi.. tis dan natuurlijk ook niet zo professioneel om met je (vroegere) patient uit te gaan hueh?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|