|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:10:07 pm » |
|
Een man en zijn achtjarige dochter Tracy krijgen een ongeluk met de auto, waarna Tracy aan de wandel gaat. Een vrouw zegt tegen Jack dat ze het meisje ontmoet heeft, maar deze gelooft haar niet omdat ze wel vaker zegt dat ze meisjes hoort huilen in de bush sinds ze haar eigen dochter Laura verloren heeft. Wanneer de vader weer bijkomt en naar Tracy vraagt voelt Jack zich schuldig voor de dood van Laura. Chris troost Jack en uiteindelijk wordt Tracy gelukkig gevonden.
|
|
|
|
« Laatste verandering: dinsdag 23, mei 2006, 09:44:57 am door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 14:46:40 pm » |
|
owwwww wel een spannende eps..... en trouwens sneu dat Laura nooit meer terug gevonden is he??? Vraag me dan toch af waar ze gebleven is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 15:32:48 pm » |
|
Nou als je die outback ziet lijkt het me niet zo moeilijk om iemand nooit weer te vinden >:( >:(. En ook voor een moord zijn er vast wel plekjes waar je nooit word weer gevonden,en zelfs hier in nederland verdwijnen mensen zomaar van de aardbodem.Scarry eigenlijk :  :  Maar ja meestal vind doogie iedereen wel terug (7) (7)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 15:39:34 pm » |
|
Ja inderdaad... maar wat raar is dat dit meisje zelf weg gelopen te zijn. Inderdaad in Nederland verdwijnen er ook mensne van de aardbodem..... Ik blijf dat raar vinden. Tanja Groen is ook al jaren vermist.... zo erg nooit meer wat van terug gevonden.. Ik blijf dat gewoon raar vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 17:28:37 pm » |
|
Jah, raar dat mensen zo maar spoorloos kunnen verdwijnen he.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 17:30:19 pm » |
|
Ik heb van deze epi alleen het laatste stukje nu gezien. Dat Sam en Emma zoenen, Kate loopt langs, Emma heeft dat door en zegt dat Kate er best bij mag komen... Humor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 18:26:33 pm » |
|
jeps.. Ik vond het best een zielige eps... Omdat An nie werd geloofd. Dit soort dingen gebeuren vaak hoor... dat mensen niet geloofd worden door een reden-.... Dat je om die reden juist wel eens te laaat achter dingen komt. Daarom hebben wij in het weekend ook een patient opgenomen, uitgebreid bekend met verschillende klachten gevonden op het internet.... Maar er zal nu wel iets heeeel echts zijn.... Dan hebben wij het gedaan want we hebben het niet serieus genomen... Net als Jack nu deed...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
natasja
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 21:49:51 pm » |
|
Mooie aflevering met emotie en een mooie afsluiting van Emma en Sam, alleen sneu voor Kate het wordt tijd dat de vonk tussen Geoff en Kate overslaat. (11) (11) (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 22, mei 2006, 23:35:54 pm » |
|
jaaa maar dat komt goed hoor strakjes....... komen de kussies er weer aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 23, mei 2006, 08:33:31 am » |
|
Maar emma heeft dus nog niets door van de gevoelens van kate voor geoof,anders had ze dat wel gezegt. (13) (13)[tegen sam]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 23, mei 2006, 08:34:57 am » |
|
Ja maar Emma was nu veel te druk met zichzelf en Sam bezig hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 23, mei 2006, 08:39:42 am » |
|
Ja dat was waar (7) (7) (7).Maar goed ze had kate best even een hint kunnen geven niet :angel: :angel: :angel: :angel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 31, mei 2006, 13:51:31 pm » |
|
ja had best gekund toch???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 21, juli 2008, 22:07:19 pm » |
|
nou...
als dat hawaifeest is dat staat er links achter Dj een soort travestiet en dat in fd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grubby
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 21, juli 2008, 22:45:26 pm » |
|
is me nooit opgevallen, ga ik ff checken hoor
|
|
|
|
|
|
 Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver...
|
|
|
|