|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:09:18 pm » |
|
48. Every day a gift
Noel Farley en zijn dochter Trisha wonen op de boerderij Windarra maar ze zitten een beetje aan de grond. Ook moet Trisha een dure hersenoperatie ondergaan. George Baxter heeft zijn zinnen gezet op het kopen van de boerderij. Er wordt voor Trisha gecollecteerd zodat ze op reis kan naar de stad van haar dromen, Venetië. DJ organiseert zelfs een loterij met als prijs een date met Emma. Maar Trisha kan het geld niet aannemen. De boerderij van Noel Farley wordt geveild en een mysterieuze koper uit Melbourne biedt steeds wanneer George Baxter zijn bod verhoogd nog meer. Uiteindelijk krijgt Baxter de boerderij maar wel voor een twee keer zo hoge prijs, zodat Trisha kan worden geopereerd.
Chris en haar vader zijn allebij verrast wanneer William Randalls vriendin Maureen naar Coopers Crossing komt. Chris en Maureen kunnen het wel met elkaar vinden maar William weet niet wat hij wil als het om Maureen gaat. Maureen blijkt de mysterieuze bieder te zijn geweest. Wanneer William de Crossing verlaat gaat zij achter hem aan.
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 15, mei 2006, 18:08:58 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 13, mei 2006, 18:35:02 pm » |
|
Nog spannende G&K momenten?
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 16, mei 2006, 19:27:18 pm » |
|
Niet heel erg.....
Vind Maureen erg gaaf, wat een mens zeg. Ze kwma echt als een wervelstorm binnen. Na een uurtje ofzo word er even uitgelegd wie ze eigenlijk is.... Echt heel erg leuk Ook mega gaaf hoe ze George aftroeft en zo de prijs van dat landgoed lekker even opschroeft... Heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 16, mei 2006, 20:19:23 pm » |
|
Vond haar eigenlijk wel een match voor George. Eindelijk een vrouw met haar op haar tanden die hij niet af kan troeven. En toen ze zei dat ze nog geen leden van de George Baxter club had ontmoet :D :D :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 16, mei 2006, 20:55:52 pm » |
|
ja vond het een heerlijke confrontatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 17:29:03 pm » |
|
Zekers hoe ze george afgetroeft heeft echt geweldig. dit gebeurd niet vaker , maar george wordt een aantal keer naar mijn weten afgetroeft maar allemaal door vrouwen... maureen dus kimberly white en dan nog eentje die vrindin van kate geloof ik van die schapenboerderij. dus dat zijn er al 3 arme george.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 18:40:17 pm » |
|
Ja dat klopt. Maar geoff heeft hem ook eens afgetroeft om Sam in vaste dienst te krijgen.... was volgens mij the hometown hero.... Dan zegt hij: Lets play it dirty zegt Chris: Ow dirty I donīt know what it is but I like it already of zoiets teminste...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 18:49:44 pm » |
|
Ja humor. En dat Chris later ook in die ep zegt: (als het contract van Sam door gaat en ze op het laatst allemaal op het vliegveld staat. En Baxter all the credit naar zich toe trekt ivm Sam zijn vaste aanstelling) Shall we take that. En Geoff dan: (sorry in het Ned) Nee, maar wraak nemen is altijd leuker als je er even over na denkt! Revange can be so sweet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:27:57 pm » |
|
jaa erg erg erg leuk.... vind het zo ie zo erg leuk als George lik op stuk krijgt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:37:06 pm » |
|
Vind dat wel leuk ondanks dat bijna iedereen wel eens ruzie heeft met George, ze naderhand elkaar gewoon weer groeten en vervolgens weer met elkaar praten. Vooral Kate, ik had daarna toch niet meer met George besproken (two-timing basterd)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:49:06 pm » |
|
nee ik ook nie... maar ik had niet eens met george gezoend ..... dusssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:51:04 pm » |
|
Ze hebben toch niet gebekd he? Kan me daar in ieder geval niets meer van herinneren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:52:14 pm » |
|
ze heeft wel met George gezoend...... ik weet nie meer of het echt incl tong was.... dat denk ik nie namelijk maar ze hebben gezoend....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 19:55:23 pm » |
|
He gatverdamme :P :P :P :P ( o, nee zonder tong he) Waarom weet ik dat niet meer, heb dat zeker verdrongen) Wel makelijk voor Kate dat ze altijd ontsmettingsmiddel bij zich heeft.......................... Hebben jullie bij Kate en Geoff wel ooit een tongetje gezien dan. Had ooit wel een vermoeden (wish-full thinking)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 17, mei 2006, 22:50:38 pm » |
|
jawel hoor, daar weet Jaike alles van. die ep waarin ze samen weggaan om te gaan trouwen. ep. 104 of 105
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|