|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:08:37 pm » |
|
De kermis komt naar Coopers Crossing en zetten hun wagens neer vlakbij de kampeerplaats van een ouder echtpaar. Midden in de nacht klinken plotseling twee schoten. Wanneer William Randall en Father Jacko de volgende morgen gaan vissen treffen ze het tweetal dood aan. Op het eerste gezicht lijkt hun dood op zelfmoord, maar later blijkt dat Jack Carruthers een dubbele moord moet oplossen. Hij ondervraagt de medewerkers van de kermis, waarvan sommigen een crimineel verleden hebben. Peter Lester, die bij de kermis weggegaan is, zoekt onderdak bij Nancy in de pub. Uiteindelijk weet Jack het mysterie van de twee doden op te lossen.
Chris heeft het idee dat haar vader zich teveel bemoeit met haar werk.
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag 11, mei 2006, 10:01:11 am door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 21:46:09 pm » |
|
Kan me deze epi niet helemaal meer herinneren maar weet wel dat ik em een beetje naar vond (met al die moorden en zo) Is wel leuk als Sam Emma kust en Vic dan zegt: You're not married yet! En natuurlijk Geoff die voor Kate een knuffel wint: someone to keep you warm at night. Dacht dat Geoff daar trouwens ook prima toe in staat zou zijn.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 07:27:13 am » |
|
Ik heb deze eps gisteren bekeken. Ik vind dat deze aflevering wat de sfeer betfreft afwijkt van anderen afleveringen. Ik moest lachen om DJ die zichzelf zo overschat bij het schieten. En Geoff die dan heel kalm alles raakt. Nance was naief maar op haar manier toch ook wel even dapper; ze probeerde toch meer te weten te komen van die knul. Met die Eva moet je trouwens geen ruzie willen maken. Op een gegeven moment dacht ik; zo, die ogen spuwen vuur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 09:09:27 am » |
|
Ja Eva speelt het goed he??? Ik ga straks vast wel kijken.... maar was wel een enge eps.. vond ik vroeger al.... met dat geweer, en die enge jongens....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 17:46:56 pm » |
|
De sfeer wijkt idd wel af van andere afl maar dat maakt t juist wel leuk vind ik. Grappig hoe je zelf denkt dat die Dan het wel gedaan zou hebben. Maar dat Peter het uiteindelijk blijkt te zijn. Had ook echt medelijden met Nancy, de arme drommel, dat ze zich vergist had.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 18:09:43 pm » |
|
ik vond die Eva trouwens niet zo sterk spelen. :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 18:13:47 pm » |
|
ik vond die Eva trouwens niet zo sterk spelen. :-\
nee vond dat ook ietwat tenenkrommend ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 18:25:44 pm » |
|
zwak uitgedrukt. Wel grappig met Chris d'r vader, dat hij zich overal mee bemoeit. Zo gedraagt Chris zich ook als ze overspannen is.  En natuurlijk Geoff die een pandabeer wint voor Kate. aaaawwwwww, schattig. (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 20:44:48 pm » |
|
"Something to keep you warm at night" ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 22:14:59 pm » |
|
Ik vind Eva een griezelig mens. en die drie mannen ook van de kermis.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 12, mei 2006, 22:26:32 pm » |
|
NU weet ik waar die Eva me aan deed denken !!!!!! Aan Danielle Rouseau, die rare franse vrouw van LOST !!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zaterdag 13, mei 2006, 08:54:12 am » |
|
Die uiteindelijke dader ken ik ook ergens van weet iemand dat? (29) Ik vind het een leuke aflevering ,maar ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik het vroeger eng vond  Maar ik was ook niet zoveel gewend denk ik want mijn zoons werden niet warm of koud van de moorden. Mijn middelste zoon is ook al echt fan,of hij het zelf wil of voor zijn moeder doet weet ik nog niet :angel: groetjes poorrtje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: zaterdag 13, mei 2006, 09:29:11 am » |
|
die 'Peter' heeft nog een keer in FD gespeeld, misschien dat je hem daar van kent. (hij speelde in 'a sporting life' waar hij een jongen speelde die volgens mij verlamd werd of z'n been kwijt raakte)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: zaterdag 13, mei 2006, 09:43:10 am » |
|
Ja er gaat wel een lichtje branden! Er zijn wel veel die meerdere personen spelen in de serie. In 1 van de eerste afleveringen heeft paula ook al voor draagmoeder gespeelt David komt straks weer als dokter,met een vliegbrevet net als trevor.
Zeker moeilijk acteurs te vinden in the outback (14) (14) (14) (14) (14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: zaterdag 13, mei 2006, 09:51:05 am » |
|
kijk maar eens in het topic 'hergebruikte acteurs' daar vind je er nog veel meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|