|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:08:27 pm » |
|
46. The hitch-hiker Een liftster, Vanessa, arriveert in Coopers Crossing na te zijn geslagen door haar vriend, een vrachtwagenchauffeur. Geoff onderzoekt haar en adviseert haar om het rustig aan te doen omdat haar oog beschadigd is geraakt. Ze is echter bang om lang in de Crossing te blijven omdat ze bang is voor Bruce, haar vriend, die haar achterna zit. Ze mag zolang bij Geoff logeren, maar die wordt toch een beetje bang voor Bruce want hij vermoedt dat het een grote, gevaarlijke kerel is. Gelukkig kan Geoff de man met een goede vuistslag tegen de grond krijgen, hoewel dit meer aan teveel drank en te weinig slaap lag dan aan Geoffs bokstechnieken. Uiteindelijk maken Bruce en Vanessa het weer goed en vertrekken ze weer uit de Crossing.
Mrs Carnegie gaat naar Bali en deelt aan iedereen in het stadje taken uit zodat de boel tijdens haar afwezigheid net zo goed gerund wordt als wanneer zij er zelf is. Ze laat per ongeluk tegen Chris ontglippen dat haar vader naar de Crossing komt maar Chris belooft om te doen alsof ze verrast is. Tijdens de chaos rondom het gevecht tussen Geoff en Bruce arriveert William Randall. Verder maakt Mrs Carnegie Emma gek door aan te dringen op een datum voor de trouwerij, en tot haar grote vreugde nemen Sam en Emma uiteindelijk een besluit over de datum.
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag 11, mei 2006, 10:00:38 am door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 21:43:37 pm » |
|
mmm, ik herinner me van deze afleveringen vooral de jaloerse blikken van Kate. En Chris d'r opmerking "If you're worried that he's taking a girl home...' oid "He could take an emu home for all I care." LOL LOL LOL LOL (12) ze houdt toch echt niemand voor de gek. (29)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 21:47:38 pm » |
|
Dat ze bij Geoff gaat aankloppen om te zeggen dat ze het geen goed idee vindt dat Vanessa bij hem logeert.En dan haar blik als Vanessa gaat slapen en Geoff een kusje op zijn wang geeft.Wat is ze jaloers (12)
En zoals ze later Geoff rond zijn nek vliegt als hij die Bruce knock-out heeft geslagen.En dan maar beweren dat ze niks voor hem voelt :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 09:59:23 am » |
|
Oh dat klinkt weer goed deze aflevering,ik heb er zin in 519 519
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 13:00:50 pm » |
|
het is zeeer zeker een leuke eps..... Vooral het gezicht van Kate als vannessa Geoff een zoen op de wang geeft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:23:36 pm » |
|
En natuurlijk Violet die haar mond weer eens niet kan houden dat de vader van Chris komt hahaha.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:24:12 pm » |
|
nee die kan dat inderdaad niet... ik zelfs vond dat irritant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:26:06 pm » |
|
ik vond het toen ook niet leuk omdat het een verrassing moest zijn ( ik wilde natuurlijk het gezicht van Chris zien ) maar nu is het gewoon geweldig dat ze haar mond niet kan houden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:28:26 pm » |
|
wahhaa nee hoor ik blijf dat irri vinden dat ze voor 1 keer niet gewoon even haar mond kan houden.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:40:51 pm » |
|
Violet groeit er helemaal in als ze een neiuwtje als eerste weet dat zie je ook vooral in die epi dat ze om 9.00 uur mag gaan vertellen dat Sam en Emma gaan trouwen Lekker belangrijk doen, vooral tegen Nancy, dat zij dat al wist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 14:47:16 pm » |
|
ik vond het zo grappig dat Violet probeert uit te zoeken hoe oud de vader van Chris is (zou ze wel een beschuitje met hem willen eten misschien?) En als ze het dan aan Chris vraagt gaat die heel ontwijkend het gezellig over iets anders hebben (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 18:48:17 pm » |
|
Ik vind deze hele epi leuk. Geen saaie momenten of zo. Kate die zo lekker bezorgd is om Geoff. En Geoff die zo tegen Vanessa zegt van : ik denk dat het maar eens tijd wordt dat je terug naar het ziekenhuis gaat (of iets van die strekking) Ja, hij heeft Kate net gekust. 2 vrouwen kan hij op het moment echt niet handelen hoor! En Violet die zegt: je hoeft niet tegen de plant te praten hoor, alleen hallo en daag zeggen is genoeg :D En Vanessa die al Emma's argumenten onderuit haalt. En Geoff die iedere keer bij Jake zijn nood komt klagen en Jake die het echt af doet van, nou watje je zoekt het zelf maar uit. De knuffel van Kate. En Emma die een verdrietige Violet weer gelukkig maakt. Kortom (12)
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 18:54:21 pm » |
|
ja echt een leuek eps... heb weer heerlijke blikken gezien van kate... Toen ze bij geoff binnen kwam om te vertellen dat het geen goed idee was om vanessa in huis te hebben... en vanessa kust geoff goedenacht... whahah kate echt zo kijken... Later als Chris haar terecht verteld dat een emoe er niet zo uitziet als vanessa... whahahah dan weer zon blik in de ogen.... En aan het einde als Vanessa Geoff echt kort vol op de bek pakt... Kate kon dat echt niet hebben.... en dan weer zon blik whahahah vette humor en zo Kate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 19:01:08 pm » |
|
En Geoff die haar dan echt zo van de deur binnen trekt. Dat had ze niet verwacht. Ben echt benieuwd wat ze gedaan zou hebben als er echt iemand serieus werk van Geoff zou hebben gemaakt? Zou ze dan ook zo "lead-back"zijn gebleven?
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 19:05:37 pm » |
|
ik lachte mij eigenlijk rot vandaag om het zinnetje dat vic Geoff als uitsmijter wil hebben (29) (29) (29) (29)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|