|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:07:39 pm » |
|
De broertjes Cochrane zijn weer eens in de stad. Hun moeder ligt op sterven en haar zoons gaan er met haar geld en goud vandoor.
Zoe gaat bij haar vader wonen in Sydney. Nadat ze weg is lijkt het of het Chris niet zoveel kan schelen, maar wanneer ze bij thuiskomst als afscheidscadeau een pot jam en een foto van haarzelf en Zoe aantreft begint ze te huilen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 05, mei 2006, 12:27:15 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zaterdag 22, april 2006, 14:24:38 pm » |
|
Okee...het duurt nog even voor we bij 43 zijn....maar dit is echt de leukste aflevering van de hele serie ! Ik heb hem zo vaak gezien dat ik hem woordelijk kan meepraten, maar schiet toch steeds weer in de lach. Kijken !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zaterdag 22, april 2006, 19:46:39 pm » |
|
Nou dan heb je last of the cochranes nog niet gezien... want die is misschien nog wel grappiger....
|
|
|
|
« Laatste verandering: zaterdag 22, april 2006, 20:07:11 pm door Flamin' Nurse Wellings »
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zaterdag 22, april 2006, 19:58:30 pm » |
|
Nou dan heb je last of the cochranes nog niet gezien... want die is misschien nog wel grappiger....
die is echt supper
|
|
|
|
« Laatste verandering: zaterdag 22, april 2006, 20:07:27 pm door Flamin' Nurse Wellings »
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zaterdag 22, april 2006, 20:07:59 pm » |
|
Jaaaa vind die echt meesterlijk... maar eigenlijk vind ik alle afleveringen waar de Cochranes in zitten erg grappig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 11:41:58 am » |
|
Kan me van deze epi alleen herinneren dat Chris zo'n verdriet heeft (heeft waarschijnlijk veel indruk gemaakt). Nog spannende dingen tussen Geoff en Kate?
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 12:35:53 pm » |
|
Voornamelijk Geoff... die de zorg een beetje opneemt voor Mum... Ze word uiteindelijk gevonden bij het oude huis... Ow en dan die gekke Pharlap en Carbine... Hebben ze het geld.... Trekken ze een kroeg om.... echt zo grappig... geven ze die barman geld What is that for? That is because we hate this place Yerah because we hate this place It is for the rebuilding found What rebuilding found This rebuilding foud... lol en dan is in een ruk die hele bar om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 20:54:50 pm » |
|
de gebroertjes carbine en pharlap zorgen altijd voor een hoop hilariteit...die arme jack had het in het begin zwaar te verduren ;D
...leuke epi...weer veel humor!
Het einde had ik alleen weer lizsues nodig...zo zieliz voor chris...ben een echte Tom-Chris-zwijmelaar, maar had nu bijna gewild, dat de lust er wel was geweest tussen Chris en Tony...had ze uiteindelijk toch een leuk gezinnetje gehad...
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 21:21:27 pm » |
|
blijf het altijd zo zielig vinden aan het einde Zoe die opeens vertrekt ( de keus is zo snel gemaakt ) en Chris die zo zielig alleen achter blijft ze heeft het al moeilijk als father jacko haar aanspreekt op het vliegveld dan zie je haar lip toch al richting trillen gaan.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 22:30:01 pm » |
|
die is echt supper helemaal mee eens, daarbij lig ik echt de hele tijd dubbel van het lachen. Last of the Cochranes is een super epi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 09, mei 2006, 01:09:34 am » |
|
maar dat duurt nog heel lnag.. als SBS die wel gaat uitzenden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 09, mei 2006, 06:35:53 am » |
|
Anders zet ik gewoon de dvd aan. Een avondje vullen met Cochrane epi... Oei, da's lol hebben dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: dinsdag 09, mei 2006, 10:59:20 am » |
|
ja best wel want deze ep is ook erg leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 14, januari 2008, 10:32:33 am » |
|
de cochranes zijn zoooo lachuh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 14, januari 2008, 10:43:48 am » |
|
ik heb genoten van deze epi De grote mier in Jack zoiijn broek die er door carbine werd ingestopt en mum heerlijk gewoon Then you came along and saved me en natuurlijk ook wel het treurig eind van zoe eigenlijk vreemd een beetje dat het zo abrupt bijna aan het einde van de epi dat ze weg gaat hadden ze daar niet speciaal een epi aan kunnen besteden en jammer dat dit de laaste keer was dat de gebroeders er in speelden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|