|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:07:22 pm » |
|
44. No quarter asked
Na lange tijd de wereld rond te zijn gereisd komt een oude vriendin van Kate, Jessie Logan, terug naar Coopers Crossing om een geitenbeorderij te beginnen, iets waar George Baxter niet zo blij mee is. Jessie vertelt Kate dat ze aan MS lijdt en laat Kate beloven het aan niemand te vertellen. George Baxter doet zijn best om ervoor te zorgen dat de geiten er niet komen wanneer Jessie ineens ziek wordt en in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Bijna gedwongen om haar droom op te geven biedt George Jessie aan haar te helpen. Natuurlijk is dit ook in zijn eigen voordeel.
Sam en Emma besluiten te gaan trouwen en Mrs Carnegie ziet het als haar taak om dit nieuws zo snel mogelijk te verspreiden, met alle gevolgen van dien voor de twee geliefden. Wanneer Emma op haar vrijgezellenfeestje van de dames een door Chris gekochte batterij-oplader krijgt zweert Mrs Carnegie dat ze het kopen van cadeaus nooit meer aan Chris over zal laten.
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 05, mei 2006, 12:27:38 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 07, mei 2006, 21:27:09 pm » |
|
Is dit die aflevering waarin Geoff 's avonds langskomt om te kijken of alles wel goed gaat met de dames en in een sloot of iets dondert ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zondag 07, mei 2006, 22:09:00 pm » |
|
Ik kan me dat gezicht van Violet nog zo voor me halen als Emma dat cadeau krijgt. Zo not done volgens Violet. Heerlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zondag 07, mei 2006, 22:50:26 pm » |
|
oh die blik van Geoff als kate binnenkomt in de pub met dat kleed dat ze van Jessie gekregen heeft!!! (met die vele kleurtjes) De verliefdheid druipt ervan af!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 00:14:26 am » |
|
whahaahah jaaaa dat feestje whahaha vette humor.... maar wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 10:14:09 am » |
|
En die geit die die hoed van Violet zo lekker vind!!! :laugh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 11:04:55 am » |
|
deze is ook erg leuk vooral als jessie vraagt wat er tussen kate en geoff speelt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 11:40:04 am » |
|
Leuk dat G & K dan tenminste weer normaal tegen elkaar kunnen doen. Nou ja, normaal???!!??? Voor 2 mensen die niets met elkaar willen, flirten ze toch aardig de (snelkook)pan uit.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 08, mei 2006, 12:37:25 pm » |
|
Ja dat Geoff onder de modder terug komt........ook erg grappig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poortje
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 19:38:23 pm » |
|
Word er nu helemaal niet meer gesproken over jessie vanaf nu,ik dacht eerst dat de te verkopen boerdeij met chris haar vader van jessie was.Waar is de hond van gibbo,zeppelin eigenlijk gebleven?Of ga ik nu te diep op details in? (7)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 19:40:54 pm » |
|
Weg is weg in deze serie. Ook al zit er iemand nog zo lang in. Daarna zijn ze spontaan vergeten (door de schrijvers dan)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 20:06:18 pm » |
|
Zepp hebben we na Gibbos dood eigenlijk nie meer gezien volgens mij....
En na deze eps zien we Jessie ook niet meer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 20:07:28 pm » |
|
Houdoe en bedankt, Ole Ole (was weer even tijd voor een liedje aangezien we bij de topic raad het liedje toch niet verder komen :D)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 11, mei 2006, 20:10:22 pm » |
|
lol nee dnek ikook niet... maar klopt hoor dat er na een eps mensen gewoon vergeten worden enzo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 02, januari 2007, 21:59:42 pm » |
|
Weet je wat ook grappig is in deze epi; als Emma tegen Hurtle zegt dat hij weg moet rijden als Violet eraan komt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|