|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 22:20:53 pm » |
|
whahahaha ja en dat Chris Geoff om relatie info gaat vragen.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 18:33:52 pm » |
|
Na deze aflevering ben ik dus alles op gaan nemen. Geweldig joh. Hoe ze elkaar daar vast grijpen. Niet meer normaal zeg!
Precies zoals je het zegt... Hoe ze elkaar daar vast grijpen! Schitterend!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 19:57:54 pm » |
|
Eindelijk na 20 jaar heb ik eindelijk deze epi op band!!! niet 1 maar zelfs 2 keer. Inmiddels al 15 keer voor en terug uit gespoeld. Die kus!!!!!!!! Dat is toch echt niet normaal meer. Dat kun je toch geen film-kus meer noemen. Wat een passie zeg en hoe ze elkaar daar vast grijpen................ Pas was er een progamma met de 10 bekentste/mooiste/apartste film-kussen. Daar mocht deze toch niet bij ontbreken. Heb zo iets in nog geen 1 serie of film gezien.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 20:49:20 pm » |
|
nee dit was echt een lekker prak kussie he??? Ik vind hem geweldig.... vastgrijpen en happen maar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:02:14 pm » |
|
Waarom deed ze van te voren eigenlijk zo zenuwachtig? Wist ze dat dit zou komen of zo? (Misschien was ze even helderziend of zo...ze had tenslotte een blauwe jurk aan...Jomanda) O, nee ze wist dat natuurlijk al...dat stond in haar script...ze was natuurlijk opgewonden......hiep hoi ik mag dadelijk die lekkere vent aflebberen en jullie lekker niet. Hoeveel zal ze de schrijvers hiervoor betaald hebben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:14:52 pm » |
|
inderdaad was gezonde spanning want Lenore had gewoon trek.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:21:07 pm » |
|
Was ze toen trouwens nog getrouwd of niet? Snap anders wel dat ze (lekkere) trek had. Afijn zo'n lekker hapje Geoff gaat er natuurlijk altijd in!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:28:37 pm » |
|
Geen idee vast wel... maar er gaat een wereld voor haar open.. kijk zo kan zoenen dus ook.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:35:03 pm » |
|
Ja, ik zal maar heel eerlijk zijn (moet dat nu, bespaar me je geheimen). Ik geloof niet dat ik in mijn leven zo "gepakt" ben :o :o :o :o Maar dat is natuurlijk ook een wisselwerking!!! Nee dan dat kreuntje van Geoff. Het leek wel of hij ook al jaren droog stond. Heb zijn vrouw gezien en nee, dat kan ik me toch niet voorstellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:39:38 pm » |
|
Nee inderdaad hoe bedoel je inleven in een rol....... Dat zijn de echte acteurs he???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 21:53:13 pm » |
|
Acteurs zei je.......?????? Zal je een geheim verklappen..... M'n moeder heeft Lenore en Robert een keer samen op de tribune van een Australisch tennis-toernooi gezien. Ja, Ja, zeker een werkbespreking...... en daarna even een sigaretje roken en samen afdouchen........ Geeft je toch stof tot nadenken(en d'r gebeurt heel wat in mijn bovenkamer)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lenore S, Smithy
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: vrijdag 05, mei 2006, 00:07:56 am » |
|
effe off-topic: ze zaten er misschien als voorbereiding op die epi waarin ze een balletje slaan met elkaar (en paula) ;D ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: vrijdag 05, mei 2006, 14:25:55 pm » |
|
haha.. ik vraag me af hoevaak ze het over hebben moeten doen om het goed op beeld te krijgen.. haha.. (dan baal je als het er in 1 keer goed op staat  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: vrijdag 05, mei 2006, 14:46:53 pm » |
|
ok ok ok, ikke heb hem ook gezien net the biggggggggggggggg kisssssssssssssssssssss. alhoewel ik moet bekennen dat zoe haar vader tony chris toch aardig aanvloog haha. (11) (11) (11) (11)
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: vrijdag 05, mei 2006, 22:21:11 pm » |
|
Volgens mij is het helemaal niet leuk als je iemand die niet je geliefde is zo intens moet zoenen. Ik moet er niet aan denken. Voor Robert leek het me een buitenkansje, maar voor Lenore niet bepaald. :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|