* 134662 aantal berichten in 760 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
maandag 21, mei 2012, 04:00:09 am
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 2
| | | |-+  eps 39 Friends & lovers 2 Mei 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: eps 39 Friends & lovers 2 Mei 2006  (gelezen 2769 keer)
Jaix
Gast
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:06:32 pm »

Zoe and Chris gaan naar Broken Hill om Zoe’s vader te ontmoeten. Zoe wil alleen liever niet met hem omgaan, dus Chris praat op haar in om wat meer haar best te doen. In het ziekenhuis in Broken Hill heeft Chris heel wat te stellen met een patient die daar moest worden behandeld en wordt ze vreselijk onbeleefd behandeld door de dienstdoende dokter daar. Gelukkig pakt ze hem terug! Zoe’s vader Tony besluit uiteindelijk mee terug te gaan naar de Crossing om zijn dochter beter te leren kennen.

In Coopers Crossing krijgt Emma, die nog steeds boos is op Sam, de ring van Sams grootmoeder. Emma belt haar vroegere huisgenoot omdat ze niet weet wat ze met de Sam-situatie aanmoet. Deze Ross, die zelf ook een oogje op Emma heeft, irriteert Sam in hoge mate, en de laatste wordt dan ook erg jaloers. Intussen is het stadje druk met palingen. Het is weer tijd voor de jaarlijkse palingentrek dus iedereen eet paling en er wordt een vangst georganiseerd. Geoff wordt erin geluisd om mee te gaan, en ook Sam en Ross gaan mee. De twee gaan op de vuist maar maken het wel weer goed als Sam zich realiseert dat Ross gelijk heeft als hij zegt dat Sam Emma niet moet willen veranderen. Sam en Emma zijn weer vrienden maar de ring blijft voorlopig in de kluis. Geoff koopt Hurtle om omdat hij zelf geen paling kon vangen, want Kate had gezegd dat zij die dan wel voor hem zou klaarmaken. Bij terugkomst met de paling kan ze alleen geen paling meer zien dus wordt het een omeletje met kaas.

« Laatste verandering: dinsdag 02, mei 2006, 14:39:29 pm door Megalene » Gelogd
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Use My Voss

« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 17:12:06 pm »

Leuke epie vind in altijd deze, heb deze altijd op videoband gehad dus heb hem eigenlijk vaak genoeg gezien.
het paling vissen , de relatie tussen Sam en Emma die erg moeilijk is. Sam die jaloers is op Ross.
zoe die haar vader ontmoet, Geoff die ook nog paling vist. het vooroefenen met kate samen altijd lachwekkend. haha.
het is een epie waarin gewoon veel gebeurd.

Chris die een afschuwelijke kledingdracht heeft deze epie,
hah en het feit dat ze niet bowlen kan.

en dan nog die arts die ( kaaskop ) die Chris vreselijk afkraakt ................ gelukkig zegt ze hem aan het einde van de epi ook nog eens de waarheid.

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
Jaix
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 18:25:53 pm »

Ow vette humor....
Geoff gaat ook mee paling vissen en dat hij bij de uitnodiging zegt : Ill bring my shotgun...
Echt humor want kate had net lekker opzitten scheppen dat ze het met haar broer altijd ving met een geweer....

Verder het oefenen met een laken en de bezemstok... ook weer mega humor....op de basis...
Uiteindelijk dan echt gaan paling vangen ..
Geoff ving niets... zat wel te harken met die prikstok... maar niets dan ook echt niets gevangen... lol opeens dreef zijn  koffiebekertje ook in het water...Vic moest echt lachen

aan het einde van de dag koopt Geoff een paling van Hurtle....pakt hij in voor Kate...want ja ze zouden hem samen opeten als hij er een zou vangen...
Kate vond de paling ingepakt op haar bureau, maar had er geen trek meer in...
Gaat die paling weer terug naar Hurtle...
Vette humor
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 18:30:11 pm »

inderdaad nurse, het leek meer of Geoff bang was voor die palingen zoals hij aan de kant sprong.

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
Jaix
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 18:43:03 pm »

whahah ja dat dacht ik ook...
Trouwens ik zou dat ook zijn hoor... vieze glibberige beesten
Blossom
MASTER POSTER

« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 18:50:35 pm »

Heb 'em nog niet gezien. Was vandaag pas om 17:15 afgewerkt. Dadelijk man achter computer en moeders op de bank.
Verheug me al op donderdag. Ben dan om 16:15 afgewerkt en op tijd thuis om mijn 3 video's aan te zetten (ja, doe maar ruig)
Dus Kate en Geoff haal de vasaline maar uit de kast (voor jullie droge lipjes) en je mondspray uit je binnenzak. Ik ben d'r klaar voor.......

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Jaix
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 19:05:25 pm »

ja he..... word donderdag erg leuk... een prakkussie
jackie06
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 20:02:56 pm »

Way to go Chris! Ik vond haar goed vandaag tegenover die stadsdokter.

Dat vissen, geinige stukjes weer vandaag.
Bienbien
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 20:09:46 pm »

Humor ep dit; Chris, Tony en Zoe aan het bowlen, het palingvissen, Chris die die arrogante stadsdokter ff flink de waarheid vertelt, Sam zo jaloers als stront op die Ross
Marieke
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 22:56:31 pm »

Lachen dat Kate tegen Geoff zegt dat ze altijd met haar geweer ging paling vangen. En Vic die dan ook nog zegt dat dat zo was. LOL
Blossom
MASTER POSTER

« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:06:18 pm »

Hoe Kate naar Geoff keek in de bar......
Ik denk ze vreet 'em op. Ze zat me toch een portie verliefd te kijken.Niet normaal meer.
Ja Kate, boost je maar alvast op voor donderdag. Het feest kan beginnen.......

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Jaix
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:46:55 pm »

Ill bring my shotgun!!
hannah
ERE LID

« Antwoord #12 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:48:35 pm »

ja, en dan die koppen van Vic en Hurtle  ;D
Jaix
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:52:53 pm »

Ja mooi he?? die koppen... echt super....
hannah
ERE LID

« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:55:36 pm »

zoals deze epi begint, met Hurtle met dat touwtje aan zijn grote teen
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: