|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:06:30 pm » |
|
40. Realms of gold
Bill en Johnny Anderson zijn bezig aan het hek en komen de oude goudzoeker Reg Hodges tegen die uitgeput en uitgedroogd door de bush strompelt. Ze bellen de dokters, die Reg meenemen naar het ziekenhuis. Daar geeft hij Geoff een klomp goud en een getekend kaartje van waar hij het goud gevonden heeft. Kort daarna overlijdt hij. Tot er familieleden van Reg gevonden worden is Geoff erfgenaam van het goudklompje en de kaart, maar wanneer Kate per ongeluk iets laat ontglippen over het bestaan van de kaart wordt Geoff helemaal gek van alle mensen die hem lastig vallen en zelfs in zijn huis inbreken. Hij hangt het kaartje op in de pub en vervolgens gaat heel Coopers Crossing de omgeving afspeuren en omspitten op zoek naar het goud. Het loopt echter uit de hand: mensen raken slaags met elkaar en wanneer er zelfs per ongeluk een geweer afgaat zakt de goudkoorts weg. Als laatste geven de gebroeders Anderson het op, ongeveer tien meter van waar Reg het goud had gevonden.
Zoe maakt ruzie met Tony en smeert hem, waardoor iedereen in paniek naar haar gaat zoeken. Wanneer ze gevonden is krijgt ze op haar donder van Chris en doet daarna meer haar best om het met Tony te kunnen vinden en dat lukt vrij aardig.
|
|
|
|
« Laatste verandering: dinsdag 02, mei 2006, 14:40:02 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 18:08:47 pm » |
|
ow de goudzoek epie, altijd leuk heb hem niet gezien dus zal binnenkort hem ff opstarten.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 19:44:34 pm » |
|
Jaa echt heerlijk ook wel humor... Hele dorp rukt uit om goud te gaan zoeken... Vic en Nancy in een tentje..... en iedereen zijn eigen gebied afbakenen.... erg grappig.... en ook wel een beetje kortzichtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ozzie
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 20:29:55 pm » |
|
ja, en Geoff die heerlijk moraliserend iedereen weer in het gareel krijgt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 20:38:04 pm » |
|
was weer genieten, vandaag die kampeer outfit van Nancy was echt fantastisch ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 03, mei 2006, 22:19:38 pm » |
|
ja Nancy had een echte echte echte styliste aangetrokken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 15:31:41 pm » |
|
die reactie van geoff ja: The last tempel has fallen! ;D
Zoveel humor in deze epi...echt leuk om te zien! (12)
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 18:31:00 pm » |
|
Whaha... Is inderdaad een leuke ep! Echt zo een ep met iedereen een beetje; humor... Heerlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: donderdag 04, mei 2006, 20:08:48 pm » |
|
En dan iedereen die zo nonchalant binnen komt wandelen of Geoff aanspreekt Geoff had die goudklomp beter om kunnen smelten, dan had hij alvast een mooie trouwring voor Kate kunnen laten maken.
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Anoek
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zaterdag 06, mei 2006, 12:29:35 pm » |
|
Dat had ie inderdaad kunnen doen, ja... ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 07, mei 2006, 23:57:34 pm » |
|
peanut butter sandwiches....
lekker hoor....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 30, november 2006, 06:51:52 am » |
|
ja deze epi is erg grappig, leuk om te zien. En idd die kanpeeroufit!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 21, juli 2008, 20:51:42 pm » |
|
het huiswerk!
gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 21, juli 2008, 20:56:46 pm » |
|
ja ik heb hem gisteren gezien geweldig deze epi Hurtle is wel heel erg hebberig maar volgens mij doet goudkoorts dit echt met mensen en hoe die twee oude mannetjes die bankmedewerker om de tuin leiden en dan met Violet mee gaan om goud te zoeken. dit is echt een unieke aflevering zo hadden er meer moeten zijn lekker veel humor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 21, juli 2008, 20:58:24 pm » |
|
die twee oude mannetjes hadden best wel humor zo zag ik vroeguh nooit, maar nu kan ik soms echt in de radiator hangen om die twee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|