* 134662 aantal berichten in 760 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
maandag 21, mei 2012, 03:58:40 am
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 2
| | | |-+  eps 38. A friend of a friend 1 Mei 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: eps 38. A friend of a friend 1 Mei 2006  (gelezen 1433 keer)
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Geslacht: Vrouw

Use My Voss

« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:06:05 pm »

38. A friend of a friend

Dougie pikt een man op die in de bush langs de weg loopt. Hij ziet er wat verward uit en praat de hele tijd over God dus neemt Dougie hem mee naar Father Jacko. De man, Richard Hansen, wordt meegenomen naar Coopers Crossing en omdat Chris denkt dat hij schizofreen is wordt hij met een smoes het ziekenhuis in gelokt. Later neemt Richard zijn intrek in de pub, maar omdat er geruchten zijn dat hij een gevaarlijke gek is zien Vic en Nancy dat niet zo zitten. Wanneer Nancy’s kippen de volgende morgen dood worden aangetroffen beschuldigt iedereen meteen Richard. Dougie ziet echter dat er sporen van vossen rond het kippenhok staan en dat er een gat in de omheining zit. Iedereen biedt zijn excuses aan maar Richard heeft het wel weer gehad met het stadje. Hij trekt de wildernis weer in, maar Dougie en Chris vinden hem. Uiteindelijk krijgt hij een baan als leraar in een aboriginal kamp.

Sam is het ziekenhuis uit en gaat met Emma een paar daagjes naar zijn ouders. Sam maakt zich zorgen als er niemand is, maar de volgende dag als de familie arriveert is het alweer een drukte van jewelste. De ouders van Sam zijn nogal traditioneel en doen net alsof Sam en Emma al getrouwd zijn. Emma flipt een beetje en gaat boos naar de Crossing terug, vooral omdat Sam het belangrijker schijnt te vinden om de weggelopen hond van de familie te helpen zoeken.

Chris vertelt Zoe dat haar vader binnenkort op bezoek komt, maar Zoe reageert nogal gelaten en het boeit haar eigenlijk niet zo.

« Laatste verandering: dinsdag 02, mei 2006, 14:38:59 pm door Megalene » Gelogd

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
jackie06
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 08:15:54 am »

Deze aflevering kan ik me vaag herinneren. Maar dat komt wel goed als ik vanmiddag ga kijken.
Jaix
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 08:28:06 am »

ja ik weet hem nog wel.. Bluey de hood is vermist... lol en Emma is het terecht zat bij Sams pa en ma... lol Ma van Sam  vind Emma echt te jongensachtig en dat laat ze duidelijk merken ook....
jackie06
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 08:30:13 am »

Volgens mij wordt dat vanmiddag weer een aha-erlebnis. Ik heb alle aflevering gezien maar een flink aantal gewoon te lang geleden. Maar ik ben de schade aan het inhalen, hoor.
Jaix
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 08:31:29 am »

Ow gelukkig zeg!!!
Echt hoor.... volgens mij best een leuke eps....
Betske
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 09:49:52 am »

Het zal er hier wel weer niet van komen, heb tot nu toe alleen maar halve afleveringen gezien of helemaal nix.

Maar is idd wel een leuke epi volgens mij
daan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 10:58:50 am »

ik kan hem vanaaf lekker kijken op de nieuwe bank wel te verstaan
jackie06
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 01, mei 2006, 20:55:44 pm »

Ja hoor, het was weer een eps die ik eigenlijk wel kon. Moest wel lachen toen Chris aan Dougie vroeg of hij zo ook een kangoeroe kon vinden. Waarop hij antwoordde; alleen als de kangoeroe een verslaten band heeft. hihi  :D
Marieke
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 22:57:56 pm »

Vond het wel bizar dat iedereen meteen zo rot deed tegen die schizofrene man. Lekker open minded.  :-\
Ze kregen wel spijt, maar ik vond het toch pijnlijk kortzichtig van ze.
Jaix
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 02, mei 2006, 23:48:08 pm »

het was heel erg kortzichtig... vooral Nancy weer en Violet...
Vic stond er een beetje bij als een sulvond ik die niet voor zijn eigen mening durfde uit te komen... want hij leek wel anders te denken dan nancy
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: