|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:05:32 pm » |
|
36. Bachelors & spinsters
Een jonge atleet, Glen, moet zijn amandelen laten knippen. Hij ziet dat niet zo zitten maar Chris weet hem om te praten. Hij wordt dan een beetje verliefd op Chris, maar Zoe ziet Glen zelf wel zitten.
Het jaarlijkse vrijgezellenbal is in Broken Hill. Emma moet er naartoe als Queen of the Outback en DJ doet de elektra.. Omdat DJ weg is wordt er een zoon van een ‘kennis’ van George Baxter ingehuurd om de radio over te nemen. Baxter heeft al eeuwen genoeg van de grappen van DJ en wil zorgen dat Barry Saunders de baan van DJ krijgt. Daarvoor moet Barry DJ’s werk op fouten controleren. Helaas is Barry een droge miereneuker die niet eens even door wilde geven dat Violet’s kleindochter een zoon had gehad, en dat zette kwaad bloed bij de mensen van de stad en omgeving.
Chris en Zoe, Kate, Geoff, Sam en Hurtle gaan ook naar het bal, alwaar Emma wat officiële dingen moet zeggen en verder met Sam danst. Hurtle probeert indruk te maken op een rijke weduwe, die vervolgens haar nieuwe jongere verloofde aan hem voorstelt. Zoe danst met Glen, die haar op zijn beurt ondervraagt over Chris en haar later probeert te kussen. Geoff verveelt zich te pletter want hij moet met allerlei oude vrouwen dansen. Kate heeft het wel naar haar zin en belooft de laatste dans voor Geoff te bewaren. Maar als het daarvoor tijd is wordt Geoff door Chris de dansvloer op gesleept zodat ze Glen van zich af kan houden.
Glen probeert contact te krijgen met Chris door met een namaakklacht naar haar spreekuur te bellen. Zij vermoedt al dat het nep is en laat Geoff de zaak afhandelen. Glen gaat dan boos hardlopen maar dan gaat zijn wond van de amandelen open en valt hij door een ruit. Als hij dan wéér de basis probeert op te roepen krijgt hij van Barry te horen dat hij uit de lucht moet omdat hij toch maar zit te kletsen. Barry is namelijk de baas van de radio. Om dat kracht bij te zetten smijt hij de microfoon door het raam en begint hysterisch te hyperventileren. DJ had al die tijd de portofoon bij zich en lost het allemaal op. De klachtenbrieven over DJ die George Baxter later meebrengt naar Geoff moet Kate van de laatste ergens verkeerd opbergen omdat ze die voorlopig toch niet nodig hebben.
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 24, april 2006, 15:45:01 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:16:23 pm » |
|
erg leuke ep. Ik heb hem vast even gekeken omdat het er morgen niet van gaat komen. Sam pakt het erg leuk aan als hij die Glen vertelt dat Chris hem vast wel wil en dat ze het z'n ouders kunnen gaan vertellen. En dan tegen Chris zeggen dat ze z'n moeder had kunnen zijn. Haar reactie is briljant.
Ik moest trouwens erg hard lachen toen Geoff zich begon te scheren waar Baxter bij was. In het begin zat het kapje er nog op en hoorde je maar een zacht gezoem, maar hij zat al wel doodleuk te scheren. Op een gegeven moment kreeg hij pas door dat het zo niet veel zin had, en trok hij had kapje eraf. Toen klonk het gezoem een stuk luider. LOL Ik lag vlak. Heerlijk droog gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:34:50 pm » |
|
ja ik heb hem gisteren gekeken omdat ik morgen aaf aan het werken ben. ik vind het een leuke eps, sneu voor Zoe dat ze op Glenn valt maar dat Glenn haar alleen gebruikt om bij chris in de smaak te vallen. die jongen heeft het zwaar te pakken en wil en kan haar niet meer uit de gedachten zetten. @ marieke haar reactie kan ik nie zo heugen van Chris dat deze zo briljant is moet ik hem toch maar ff spotten damm wat erg hahaha.
ik vond het wel sneu dat Geoff de laatse dans aan Kate had beloofd en dan opeens door chris de dansvloer opgetrokken wordt omdat ze Glenn wil ontlopen.......... hij kan toch ook gewoon zeggen dat hij de dans aan kate beloofd heeft dat zal chris heus wel begrijpen.
moest wel lachen halverwege als ze een soort polonaise dansen geen gezicht eigenlijk hahahah.
zoe zag er erg mooi uit met haar haren en mooie nieuwe jurk..
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:35:53 pm » |
|
Zoe ziet er inderdaad erg mooi uit. Die Glen heeft medaar een fout kapsel. Erg jammer dat Kate & Geoff niet met elkaar de laatste dans kunnen dansen. Je zag duidelijk dat Kate flink baalde... (11)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:38:11 pm » |
|
hahahaha reactie , hahahaahha ze laat hem niet eens uitpraten , ze wil het niet horen ............... (12) (12) (12) (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:39:50 pm » |
|
heb ook het stukje van Geoff zijn scheerapparaat gevonden ............... :o :o :o :o
en wat dacht je van de radioman...........ik ben de baas... hij kan het niet eens aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:42:22 pm » |
|
typisch geval van over de zeik aan het gaan. de arme knul. wetend dat je walgelijk dominante moeder het met Baxter doet :-X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:56:58 pm » |
|
typisch geval van over de zeik aan het gaan. de arme knul. wetend dat je walgelijk dominante moeder het met Baxter doet :-X
ooops heb ik dan toch nog wat gemist? ik heb wel een bekende gespot hier , de actrice die later terug komt als maggie hutton is ook op het bal aanwezig.
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 26, april 2006, 22:58:46 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:57:53 pm » |
|
dat is dus de moeder van die knul op de base
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:59:16 pm » |
|
aha, heb ik over heen gekeken, heb ondertussen nog gestofzuigt en opgeruimd enz enz, deed dus weer eens drie dingen tegelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 23:04:04 pm » |
|
kan heel nuttig zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 00:53:20 am » |
|
jaaaa jammer van die laatste dans zeg... had graag willen weten wat er zou gebeuren... whahahahahh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 10:48:13 am » |
|
O darling, save the last dance for me (dit is een liedje, kreeg even inspiratie)
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 17:03:01 pm » |
|
whahahahahah jaaa ik zie Geoff met zijn plastic kapje op zijn scheer apparaat!! whaahahhahaha en gewoon droog door praten met Baxter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 07:05:57 am » |
|
ik kan hem vanaaf ook nie zien dus dan straks maar even (wat een straf  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|