|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 11:53:21 am » |
|
Deze ep kijk ik nog regelmatig, vind het gewoon een superleuke ep met van alles wat erin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 16:35:47 pm » |
|
deze komt vandaag haha de datums zijn omgedraaid !
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:30:48 pm » |
|
Yep, daarnet gekeken. Weer zo'n o-ja-dat-was-leuk-aflevering. Pharlap en Carbine zorgen sowieso wel voor leven in de brouwerij. Sam en Emma natuurlijk. Maar ik heb gelachen om dat indianendansje van dj toen debbie the nomad met daarin sam en de rest naar huis vloog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:33:59 pm » |
|
Maar DJ blijft ook lekker maf.... Hij had moeite met een mop te vertellen... toen Sam net geintubeerd was en Geoff daar om vroeg!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:36:34 pm » |
|
Ja, maar violet redde de boel. Ook grappig, die heeft zo'n groot bord voor d'r kop. Tegen Nance zeggen dat er vast geen behoefte is aan mensen die in de weg lopen op de basis en dat zelf wel gaan doen. Maar deze actie met dat spel maakte het wel weer ok.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:41:10 pm » |
|
Ja was idd even hardt voor nancy..... maar ja Zoe legde het Nancy heel goed uit, dus ook dat is weer in orde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:46:15 pm » |
|
Vond t een errug mooie eps. Werd zelfs ff emo toen Emma en Sam elkaar de liefde verklaarde. Ja een hele mooie eps dit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:48:05 pm » |
|
ja idd.... Sam durfde het eindelijk te vertellen..... heeeeel lief......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:50:10 pm » |
|
Ja was idd even hardt voor nancy..... maar ja Zoe legde het Nancy heel goed uit, dus ook dat is weer in orde
zoe is veel te wijs voor haar leeftijd. Maar ja, kan ook bijna niet anders
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 17:53:05 pm » |
|
Dat heb je he.... als je eigenlijk veel alleen op heb moeten lossen... Dan word je wel wijs... Zoe is geen echt kind geweest...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 20:11:12 pm » |
|
ik was deze alweer helemaal vergeten, maar hij was inderdaad wel weer leuk phar lap en carbine, altijd goed ! (mijn motor blijft mooier)
en ik moet zeggen...het is lang geleden dat ik een nachtje heb doorgehaald...maar heel herkenbaar hoe je dan totaal instort op een gegeven moment... gelukkig heb ik nu een weekje vakantie hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: vrijdag 28, april 2006, 20:16:15 pm » |
|
Nou geniet lekker van je vakantie... ja Carbine en Pharlap zijn ook erg humor.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: zaterdag 29, april 2006, 00:35:43 am » |
|
Ik vind het heel ontroerend hoe Zoe Violet begrijpt, haar eenzaamheid, en hoe ze dat Nancy laat inzien. Zij weet tenslotte pijnlijk goed hoe het is om eenzaam te zijn en dierbaren te verliezen, net als Violet. Je krijgt zo nog meer sympathie voor Violet, en ook voor Zoe, en voor Nancy, die er goed mee omgaat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: zaterdag 29, april 2006, 00:45:07 am » |
|
Ja idd. Een eppie met een boodschap. En ik dacht de hele tijd, Emma moest eens weten, dat Geoff met zijn gedachten bij Kate zit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: zaterdag 29, april 2006, 02:26:03 am » |
|
Ik vind het heel ontroerend hoe Zoe Violet begrijpt, haar eenzaamheid, en hoe ze dat Nancy laat inzien. Zij weet tenslotte pijnlijk goed hoe het is om eenzaam te zijn en dierbaren te verliezen, net als Violet. Je krijgt zo nog meer sympathie voor Violet, en ook voor Zoe, en voor Nancy, die er goed mee omgaat.
Ja dat is echt goed verwoord. Zoe weet hoe het is om eenzaam te zijn... juist Daarom begrijpt zij Violet veel meer. Wat Vic daarna zegt is ook heel waar... soms vergeten wij dat wel eens.... dat Violet niemand verder heeft..... Nancy weet dit ineens ook...en legt zich er bij neer en gaat niet meer het slachtoffer uithangen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|