* 134662 aantal berichten in 760 topics door 33 geregistreerde leden Nieuwste lid: reenah   **
THE FLYING DOCTORS
  Geavanceerd zoeken
maandag 21, mei 2012, 03:54:24 am
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
*
Forum Flying Doctors
StartpaginaHelpInloggenRegistreren**
+  the flying doctors
|-+  COOPERS CROSSING HOME OF THE FLYING DOCTORS
| |-+  The Silly Season
| | |-+  The Silly Season 2
| | | |-+  eps 35 My name is Sky 26 April 2006
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: eps 35 My name is Sky 26 April 2006  (gelezen 2289 keer)
Jaix
Gast
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:04:54 pm »

Een groep hippies komt naar Coopers Crossing. Ze verkopen sjaals en zoeken een plek om te kamperen. Een van de hippies, Josh, is verkikkerd op Emma, wat Sam maar niks vindt. Een andere hippie, Sky, biedt haar diensten als psychologe, tarotkaartenlezeres en andere dingen aan in het ziekenhuis. Later geven de hippies een feest waar Emma, Sam, Hurtle en Jack ook heen gaan. Ondertussen jat Josh geld en onderdelen uit de garage.

Mr Pryor ligt op sterven maar is intussen ook een beetje de vervelende rijke stinkerd aan het uithangen. Hij wil niet naar het ziekenhuis maar blaft iedereen af die hem wil helpen. Wanneer zijn verpleegster kwaad opstapt neemt Mr Pryor zijn intrek in The Majestic. Ook daar worden ze langzaam gek en hij wordt uiteindelijk in het ziekenhuis opgenomen. Nadat Sky met hem heeft gesproken kan Chris hem helpen en sterft hij vredig in plaats van boos.

Geoff is naar een conferentie voor doktoren in Sydney, waar hij heel graag weer eens heen wilde. Maar als hij er is en tussen de stadse doktoren zit die het nergens over hebben behalve drank en vrouwen en niet eens om hun patienten geven begint hij de Crossing wel een beetje te missen. Om elf uur ’s avonds belt hij Kate uit bed om over niks te praten en hij keert eerder terug uit Sydney dan gepland.

« Laatste verandering: maandag 24, april 2006, 15:43:56 pm door Megalene » Gelogd
hannah
ERE LID

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 15:33:33 pm »

dat is weer een leuke. Nog een uurtje  (14)
Marieke
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 18:30:14 pm »

mmmm, die blikken....

Ik vond het trouwens inconsistent dat Chris niet goed met stervende patiënten zou kunnen omgaan. Met die man die aids had in de ep. dat Geoff kwam, ging ze juist heel goed om. Maar het zal wel aan mij liggen.
Ik vond die sjaaltjes bij Kate en DJ op het eind echt heel dom staan.
Geoff was meteen echt een provinciaaltje in de stad. Bless him. Wat een kwallen waren die 'vrienden' van hem zeg. juk.
Hurtle was weer briljant.
En schattig dat einde van Sam en Emma. Je ziet haar denken: Hij was jaloers... :D
MeGaLeNe
Administrator
MASTER POSTER

Use My Voss

« Antwoord #3 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 18:54:07 pm »

heb de eerste helft gemist, inderdaad Marieke .
Chris wordt nu aangezien als iemand die met stervende mensen om kan gaan ......... ( in het begin dan )
maar ook als een arts zonder gevoel, JUIST Chris vind ik de doktor met gevoel dus snap hier ook de contex niet zo goed in.
dit kwam ook in het stukje met sky naar voren  ( chris zegt , ik kan niet van elke patient houden )
erg vreemd.

die geoff die toch CC mist en dan Kate beld en dan haar vraagt hoe het met Violet is, ipv dat hij gewoon zegt ik wil  JOUW stem horen tegen kate nuhhhhhhhhhhhhhhhhhh. doet ie niet haha.

love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
lizzie
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 19:10:49 pm »

Ik denk niet dat ze problemen heeft met stervende mensen. Ook niet in deze ep. Elke patient is anders en wat ze ook probeerden ze bereikte Mal Prayor niet en dat was frustrerend. Ze wilde de man bereiken, maar wat ze ook deed het lukte niet.
Lenore S, Smithy
MASTER POSTER

« Antwoord #5 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 19:14:50 pm »

die geoff die toch CC mist en dan Kate beld en dan haar vraagt hoe het met Violet is, ipv dat hij gewoon zegt ik wil  JOUW stem horen tegen kate nuhhhhhhhhhhhhhhhhhh. doet ie niet haha.

zalig toch!!!
wat jammer dat hij zich toen hij terug kwam niet net iets opener opstelde i.p.v.die flauwe opmerking te maken over Sky!!
Minoes
MASTER POSTER

"In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk"

« Antwoord #6 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 19:17:37 pm »

Longemfyseem is echt vreselijk.. mijn opa heeft het ook al zo'n 10 jaar en heeft al meerdere malen in het ziekenhuis gelegen.. echt iets waarvan je hoopt dat je het zelf nooit zult krijgen..

Marieke
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 19:30:25 pm »

mm, da's naar Minoes.

Ik vond die opmerkingen van Geoff wel grappig. Ik vond het ook suf, die sjaaltjes en die naam Sky.
Hoewel ik wel iemand ken die Sky heet. Maar ik blijf het een vreemde naam vinden.
Wij noemen iemand toch ook niet 'lucht'?
lizzie
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 20:19:05 pm »

ik heb in Amerika bij een April in het zwemteam gezeten.... dat vond ik ook vreemd

Maar in nederland heb je ook namen als Madelief, Rozemarijn enz. Da's net zo'n soort naam (al vind ik die ook vreemd hoor)
jackie06
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:11:47 pm »

het kan gekker hoor; voornamen die zogenaamd leuk bij elkaar gezocht zijn.

Een gezin met de achternaam Verboom en dan 3 drie dochters met bloemennamen...

Of als je achternaam Berends is dan noem je je dochter toch geen Teddy? Teddy Berends, klinkt vast schattig voor een peuter, maar daarna houdt de naam op met leuk zijn...

het gebeurt hoor.
jackie06
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:12:26 pm »

Ik dwaalde wel lekker af over namen, trouwens
Marieke
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 22:16:58 pm »

ach ja, het ging over namen, dus zo off-topic was het nou ook weer niet
Jaix
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 00:51:26 am »

whahaha ja dat even over die namen.. Beertje van Beers... heb ik ook altijd raar gevonden....

Maar eppie ga ik zo lekker kijken.. whahah die sjaaltjes... echt lekker fout
Blossom
MASTER POSTER

« Antwoord #13 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 10:07:51 am »

In Amerika hebben ze inderdaad veel van dat soort namen.
Zoals, inderdaad, April, May,June, Augusta, Summer en Spring heb ik ook wel eens gehoord. En natuurlijk, last but not least, Blossom.
En zo zullen er ongetwijfeld nog meer zijn. Daar maken ze daar een sport van.
En misschien weet Marty er nog wel meer. Die zit tenslotte "dicht bij het vuur".

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Blossom
MASTER POSTER

« Antwoord #14 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 10:54:30 am »

Wat leuk van "the gang" om Geoff massaal uit te zwaaien!
Ik denk hij gaat nu tegen Kate zeggen:
I don't sepose there's a chance for 1 for the road (kissie, Kissie)
Ja ze kreeg wel een kus op d'r wang.
Maar ik wil het hardere werk zien (18+)
Op naar epi 41
« Laatste verandering: donderdag 27, april 2006, 13:42:58 pm door Blossom » Gelogd

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: