|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 14:51:09 pm » |
|
Leuk ! Deze heb ik bij de 1e ronde ook al gezien, dus nu nog een keertje !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 16:07:35 pm » |
|
Ik was gisteren niet thuis dus ik heb nu net even gekeken, erg leuk met dat kangaroetje... en ook leuk om een MOTOR in de flying doctors te zien, jammer dat het een beetje een aftands ding was....haalt het niet bij de mijne natuurlijk... :evil:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 16:20:31 pm » |
|
wacht maar tot je de motor van de cochrane broertjes ziet (21) (21) (21)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Gast
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: woensdag 26, april 2006, 18:00:21 pm » |
|
voor of nadat Phar Lap hem in de prak rijdt ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: donderdag 27, april 2006, 00:43:40 am » |
|
whaha daarna.... als sam en emma er naar opzoek gaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: donderdag 28, december 2006, 00:07:33 am » |
|
Daarnet deze epi gekeken; o wat heb ik gelachen: om Kate en Geoff als Geoff mee moet zingen van Kate om Sam's organ en Emma's gezicht daarbij om die reus van een Ugly die aan het eind mee staat te zingen in het koor om die incontinente kangoeroe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: zondag 07, januari 2007, 00:41:45 am » |
|
Zeker geen Tena kangaroe in de beurt. ;D
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Charlie
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: maandag 26, februari 2007, 18:45:08 pm » |
|
ik heb vanmiddag weer even naar deze aflevering zitten kijken en dan de dialoog tussen Violet en Emma gezien...hilarisch. Kan hnet niet laten om het hier neer te zetten!
V....misschien kan t nog wel even wachten E....Wat kan wel even wachten? V....Het is heel belangrijk voor sommige mensen. Voor jou niet. Jij bent niet.....Maar voor mensen die wel....Ik weet niet eens of je niet....Misschien ook wel....Het doet er ook niet toe. Jij bent de enige die er iets aan kan doen. E....Waaraan? V....Aan het instrument E....Wiens instrument? V....Dat van Sam. Het is niet echt van hem. Daar hebben we jou voor nodig. E....Het is vandaag warmer geweest dan veel mensen denken. V....Pardon! E....Ik snap het niet. Wat is er met Sam's instrument? V....Niks. Hij heeft er nog niet mee gespeeld. Jij moet met hem praten en hem zeggen dat er niks mis mee is met een jongeman met zo'n grote gave. Maar zeg niet dat je het van mij hebt. E....Ik zou niet durven. V....Mooi zo, zo mag ik het horen. Als je straks even bij mij langs komt kun je Sam op heterdaad betrappen. E....Ik kan bijna niet wachten. V....Goed zo, meisje.
Als je dit toch ziet, dan komen er toch heel vreemde beelden op mijn netvlies.....Zou dat nu echt de bedoeling geweest zijn van die preutse schrijvers daar in de Oz. Het is zo dubbelzinnig en ik lag echt in een deuk.
|
|
|
|
|
|
one day.....I fly away 
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: maandag 26, februari 2007, 20:35:26 pm » |
|
Ja dat is echt een geweldige scene! Maakt me altijd aan het lachen dat stukkie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: maandag 13, oktober 2008, 16:34:25 pm » |
|
tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het huiswerk niet heb gezien ik moet nog kijken hopelijk vandaag en anders kijk ik morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: maandag 13, oktober 2008, 17:17:52 pm » |
|
ik heb het huiswerk gister gezien
die organ-scene is hilarisch, meesterlijk gewoon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: maandag 13, oktober 2008, 20:20:48 pm » |
|
Ja, dat stukje is echt hilarisch en als je dat daar dan zo ziet staan, dan lig je toch echt in een deuk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
janneke
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: maandag 13, oktober 2008, 20:21:24 pm » |
|
net gezien blijft een leuke epi ik vind Hurtle ook echt hilarisch in deze epi en het orgel ja heel leuk stukje tussen Emma en Violet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|