|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:04:52 pm » |
|
34. All things bright and beautiful
Father Jacko organiseert een collecte voor nieuwe gezangboeken voor het kerkkoor. Violet zegt dat ze het orgel niet meer kan bespelen omdat haar kleindochter een kind krijgt en ze zich daar tegenaan moet bemoeien, dus zoekt de kerk een nieuwe organist. Violet weet wel iemand maar dat moet ze voorzichtig aanpakken.
Intussen gaat Father Jacko een paar daagjes met zijn baas spreken, oftewel vissen in de bush en ondertussen een beetje bidden. Daar wordt hij in zijn been geschoten door een paar city cowboys die op kangaroes aan het jagen zijn. De joey wordt gered en daarna opgelapt door Kate en Geoff, Father Jacko sleept zich naar zijn vliegtuig alwaar hij gered wordt door de dokters.
Hurtle en Vic raken geïntimideerd door een man ‘van drie meter’ die op een Harley de Crossing binnen komt rijden met de geldkoffer van Father Jacko.Blijkt uiteindelijk een maat van Jacko te zijn met de prachtige naam Ugly, en die heeft de nieuwe gezangboeken bij zich. Emma heeft inmiddels Sam betrapt op het spelen van klassieke pianowerken en deze laat zich dan toch maar strikken voor het kerkorgel, ook al schaamde hij zich er eerst een beetje voor.
|
|
|
|
« Laatste verandering: maandag 24, april 2006, 15:43:40 pm door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 11:53:52 am » |
|
Wat ik vooral herriner van deze epie is dat ze in de kerk zingen all things bright and beautifull. deuntje ken ik wel uit mijn hoofd, ondertussen laten kate en geoff volgens mij de kangaroe weer gaan die ze gevonden hebben en verzorgt tot ze weer beter is.
( als ik dan het fragment van de kerk zie ) dan zie je zoe en chris vooraan zingen en emma staat er achter te zingen maar ook weer met een flinke grijns op haar gezicht alsof de voorbereidingen weer vreselijk humor zijn geweest met het zingen....
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 11:56:18 am » |
|
hadden ze niet een goeie trui van Geoff gepikt om die baby kangaroe in te doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 11:59:38 am » |
|
Geloof het wel Hannah, herriner mij wel zoiets weer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 12:00:49 pm » |
|
ja idd die trui!
en die vriend van Jacko is dat trouwens niet dezelfde acteur die al eerder Hughie speelde? Die grote man waar eignelijk nog een klein jongetje in schuilde en toen dronken op de pooltafel stond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 12:02:07 pm » |
|
Hee dat kan ik mij niet heugen Lizzie, dat is iets om vanavond einde middag dan toch even naar te kijken. vaag zie ik het nog wel voor mij inderdaad die grote man nu op de motor.... met die leren tas achter op waarvan iedereen dacht dat deze gestolen was hahahah.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 12:39:34 pm » |
|
héeeej, nu je het zegt... dat zou eigenlijk wel kunnen. Ik ga goed kijken als het weer niet lonkt. Kate die Geoff zo aanstoot aan het eind van 'niet sippen'. Is net zo als wanneer ze die baby te logeren hebben tientallen eps. later. Grappig dat je nu weet dat die kangoeroe op Lenore's schoot had gepiest, dat zei ze toen ze laatst in NL was. LOL. Dan kijk je er toch anders naar. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 12:41:11 pm » |
|
haha dat weet ik niet dat de kangaroe op haar schoot wat gedaan had, jammer dat er niet veel meer bloopers op tape gekomen zijn zoals deze had ik graag willen zien ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bienbien
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 14:10:04 pm » |
|
héeeej, nu je het zegt... dat zou eigenlijk wel kunnen. Ik ga goed kijken als het weer niet lonkt. Kate die Geoff zo aanstoot aan het eind van 'niet sippen'. Is net zo als wanneer ze die baby te logeren hebben tientallen eps. later. Grappig dat je nu weet dat die kangoeroe op Lenore's schoot had gepiest, dat zei ze toen ze laatst in NL was. LOL. Dan kijk je er toch anders naar. ;D
had ze dat niet bij de Zomerse Zaterdagavond verteld toen vorig jaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 14:17:38 pm » |
|
yep ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 14:23:42 pm » |
|
geloof niet dat ik het dan gehoord heb, zal er dan toch nog een keer naar moeten kijken. pff heb een hele collectie en kijken ho maar hahaha .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 14:55:10 pm » |
|
Zit hier ook geloof ik een Lief Zoe en Chris moment in. Chris die zoekt Zoe en vraagt Emma of ze haar gezien heeft. later blijkt ze op het kerkhoff te zitten boven op de grafsteen van haar ouders. sneu moment voor Zoe, maar gelukkig komt Chris haar daar ophalen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 17:36:55 pm » |
|
Een eps vol aha-erlebnissen. Ik heb deze op de duitse tv gezien. Vandaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 17:37:47 pm » |
|
deze ep. is echt hilarisch. die Hurtle en Vic met die motorrijder. Hurtle kromp nog ineen toen die motorrijder hem amicaal een klap op de schouder gaf. LOL. En Violet met dat verhaal over Sam's organ. Om te gillen, dat gezicht van Emma erbij. Ik vond Violet echt briljant hier.
En Kate die zo bezorgd keek of Geoff echt niet boos was. En Geoff zo vertederd omdat Kate zo verliefd naar die joey keek. mmmmm (11)
al met al helemaal super aflevering (12)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie06
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: dinsdag 25, april 2006, 17:42:59 pm » |
|
ja Violet tegen Emma, lachen was dat stukje. Zaten sowieso leuke momenten in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|