|
MeGaLeNe
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:03:57 pm » |
|
32. A love story
Emma heeft stiekem leren rijden van Kate en Sam kan het niet hebben dat Emma nu betere vrienden is met King’s Drover, zijn paard. Dat ze het paard Possum noemt in plaats van de chique naam die hij eigenlijk heeft vindt hij nog irritanter, maar ja hij heeft nou eenmaal een oogje op Emma... Sam en Emma regelen stiekem een ontmoetingtussen Violet en Nancy om hun ruzie bij te leggen.
Susan Fowler, een vriendin van Kate, woont op een afgelegen boerderij met haar nogal ouderwetse vader en broer. Als ze zwanger raakt van haar vriend is het huis te klein. De twee heren gaan op hoge poten naar Greg Chapman en eisen dat hij met haar trouwt. Dat vindt hij prima maar iedereen vergeet te vragen wat Susan nu eigenlijk wil. Als ze een miskraam krijgt vinden vader en broer dat Greg nu niet meer met haar hoeft te trouwen, maar die was juist aan het idee gewend geraakt. Op een nogal onhandige manier probeert hij dat Susan duidelijk te maken maar die heeft het wel een beetje gehad met al die mensen die over haar heen lopen dus ze zegt hem wat hij met zijn trouwplannen kan doen. Uiteindelijk moeten Geoff en Kate bemiddelen en trouwen Susan en Greg toch. Geoff en Kate zijn de getuigen. Na de trouwerij gaat het tweetal een eindje wandelen en net als Geoff iets over zijn ontluikende gevoelens voor Kate wil zeggen tegen haar, valt hij in het water en krijgt hij niet meer de gelegenheid om iets te zeggen omdat Kate de slappe lach heeft gekregen.
Zoe woont nog steeds bij Chris maar het is nog onzeker wat er met haar moet gebeuren. Ze kan naar een pleeggezin maar dat ziet Zoe niet zitten, die wil liever in de Crossing blijven. Father Jacko regelt dat Chris tijdelijk de voogdij over Zoe krijgt.
|
|
|
|
« Laatste verandering: vrijdag 21, april 2006, 11:55:22 am door Megalene »
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 11:56:37 am » |
|
nog 4,5 uurtjes en dan kunnen we genieten van deze epi. kan eigenlijk nog niet veel zinnig zeggen over deze epi, ken hem nog niet uit mijn hoofd geloof ik. het zien doet vast wel een hoop oprakelen weer.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 12:02:18 pm » |
|
leuk epi ben alleen nie thuis vanmidag snik snik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 12:03:02 pm » |
|
ow ik heb stiekem al gespiekt, het einde dat geoff in het water valt. geweldig........... ze kijken elkaar zo lief aan en dan bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kledders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 12:03:32 pm » |
|
leuk epi ben alleen nie thuis vanmidag snik snik
Jammer maar als je hem leuk vind kan je hem al best dromen denk ik ................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 12:04:31 pm » |
|
ow ik heb stiekem al gespiekt, het einde dat geoff in het water valt. geweldig........... ze kijken elkaar zo lief aan en dan bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kledders.
dat is het leukste stukie omdat wat kate zegt ook op hun slaat leuk epi ben alleen nie thuis vanmidag snik snik
Jammer maar als je hem leuk vind kan je hem al best dromen denk ik ................ ja das waar maar hij blijft leuk erg veel blikken tussen geoff en kate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 12:11:09 pm » |
|
Jaaaaaaaaa Ikke ben thuis dus ikke ga kijken... heerlijke K&G momenten.... echt heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 14:00:13 pm » |
|
ik denk dat ik hem nu maar ff ga kijken loll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 14:03:32 pm » |
|
whahaha jaja ga jij maar vals spelen..... ik merk het wel weer whahah Ik wacht netjes... Ik ga nu even mijn dingen doen hier... Byee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mier
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 18:00:30 pm » |
|
Heb echt genoten van deze eppie !
|
|
|
|
|
|
 Life is what u make of it 
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 18:42:53 pm » |
|
erg leuke eps... Echt die ruzie tussen Vi en Nancy... echt geweldig... net een stel pubers... Sam probeerd er achter te komen van wie Emma rijles heeft gehad... Ow ook zo leuk Kate die lekker uit haar dak gaat tegen Greg... Geoff stond met open mond toe te kijken..heerlijk die kop dan... En uiteindelijk de val... Geoff probeert eindelijk eens een beetje voor zijn gevoel uit te komen... en ja dan valt hij.. en Kate ligt vlak.... Was niet meer het moment om het te gaan vertellen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizzie
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 19:30:10 pm » |
|
En DJ die z'n nieuwe speeltje bij Chris probeert te slijten..... en dat Chris en Kate hem zitten te plagen (goh dat doen die twee wel vaker he :P) als hij probeert uit te leggen wat het is en hoe het werkt.....
Kate die heel flauw zegt: "Oh it's a breadmachine!!" flauw, maar ohzo leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 19:43:44 pm » |
|
en later luisterd Zoe wel naar hem op het picknick kleedje dat is wat ik er van gezien heb, heb lang aan de foon gezeten met iemand tijdens de fd ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 21:37:38 pm » |
|
oei das weer minder dat je precies dan gestoord word
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marty
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: vrijdag 21, april 2006, 22:23:57 pm » |
|
Sorry... ik heb me alleen de pleuren gelachen dat hij erin sodemieterde hahahahahha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|