|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 13:03:54 pm » |
|
Elaine, de veel jongere vrouw van Rex Dermody, valt van een hek. Ze gaat mee naar het ziekenhuis waar Chris en Geoff ontdekken dat de verwondingen niet overeenkomen met een val van een hek. Dus het vermoeden ontstaat dat Rex zijn vrouw heeft mishandeld. Elaine vertelt Chris dat het niet Rex was die haar heeft geslagen maar Daryl de knecht, met wie ze een verhouding had. Toen ze zei dat het afgelopen was tussen hen mishandelde Daryl haar. Als Elaine de verhouding opbiecht aan Rex ontstaat er een gevecht tussen Rex en Daryl, waarna de laatste op zijn motor stapt en naar Coopers Crossing gaat om daar in de kroeg op te scheppen over hoe hij de vrouwenmishandelaar in elkaar sloeg. Sam gelooft er niks van en krijgt te horen van Chris dat hij daar maar beter zijn mond over kan houden. Als dezelfde Daryl later Emma wat wil aandoen laat Sam Daryl alle hoeken van Emma’s garage zien! Rex en Elaine maken het weer goed en gaan samen naar de stad om boodschappen te doen, ondanks de roddels in de stad.
DJ en Hurtle gaan een video maken over hoe jij en je auto het overleven in de Outback. Alleen komen ze zelf in de problemen te zitten omdat ze allerlei dingen vergeten mee te nemen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: zondag 23, april 2006, 23:32:36 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: zondag 23, april 2006, 10:49:28 am » |
|
Ik heb deze ep. gisteravond vast gekeken en ik vond hem errug mooi. Die Elaine vindt ik heel dapper. Het is heel mooi dat ze aan het eind samen het dorp in rijden, dat zij rijdt, en dat ze dan zijn arm pakt. I'm impressed. En die vreselijke Daryl met z'n gelieg. Wat een walg. Dat iedereen hem gelooft ook, vreselijk.
En dan natuurlijk die scène van G&K over die picknick. LOLLOLLOL Don't fall in... hahahaha, die Kate. Ze had vast die blik van Geoff daarvoor niet gezien toen hij heel even half op haar stond te kwijlen en moed verzamelde om haar mee te vragen. Ze heeft gewoon niet door dat hij haar eigenlijk mee uit vraagt. Of ze heeft het wel door en durft niet. Of ze wil echt niet met die vliegen. Die vliegen schijnen inderdaad wel echt vreselijk te zijn. Gemiste kans in elk geval. Maar goed, Geoff laat weer 's zien dat hij erg grappig is en stiekem erg graag tijd met Kate alleen wil doorbrengen. Later probeert hij het maar waar Sam bij is -> meer kans. En dan zegt Kate trouwens wel ja. I'll bring the fly squatter. LOL. Errug leuk.
En Sam the man. oeh baby, nu al protective. Hij zag er wel een beetje eng uit met al dat bloed. Wel realistisch geloof ik, maar ik heb niet goed gekeken omdat ik het ranzig vond. ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: zondag 23, april 2006, 10:50:22 am » |
|
en die Hurtle en DJ zijn trouwens wel errug dom bezig. Wie gaat er nou de bush in zonder reserveband. LOL (12) Ze kijken mooi op hun neus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: zondag 23, april 2006, 17:16:30 pm » |
|
het is heel erg... maar ik kan me deze eps totaal niet herinneren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: zondag 23, april 2006, 17:33:33 pm » |
|
nee ik ook niet het word dus kijken morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zondag 23, april 2006, 20:20:38 pm » |
|
ja ik ook...... stom het is me echt niet bijgebleven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: maandag 24, april 2006, 10:39:23 am » |
|
Ook ik heb een heel blank geheugen. En er komen nog wel leuke dingen van Kate en Geoff in voor !!???? Vreemd....
|
|
|
|
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: maandag 24, april 2006, 10:52:19 am » |
|
nou kijken dus vanavond..... Ik kan nu ook alvast kijken...... maar vind het leuker om vanaaf te gaan kijken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: maandag 24, april 2006, 13:06:43 pm » |
|
Ik vind dit een super epi, maar ja is ook logisch...veel Chris ;D
Ga vanaaf zeker er voor zitten!
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: maandag 24, april 2006, 14:16:53 pm » |
|
heb hem al ff gekene omdat ik vanaaf weer eens te laat zal zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: maandag 24, april 2006, 14:18:02 pm » |
|
en daan is het wat???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daan
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: maandag 24, april 2006, 14:21:03 pm » |
|
zitte leuke stukkies in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: maandag 24, april 2006, 15:29:19 pm » |
|
okay ga ik zo kijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: maandag 24, april 2006, 16:45:04 pm » |
|
whahaha heerlijk Kate en geoff moment......Als Geoff over die picnic begint bij de kreek.... Primiiv women doing the laundery.. Kate dan.. And you Primitiv men, drowning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: maandag 24, april 2006, 17:12:03 pm » |
|
De verhaallijn vind ik persoonlijk weer vallen in de betere epi klasse. maar dat vind ik. zitten leuke pittige chris en zoe fragmenten in zijn erg aan elkaar gewaagt.
ik lach mij rot om hurtle en dj die samen een resque film maken overleven in de bush. dat lachje van hem als die auto wegrolt en hurttle er achter gaan sprint. hahahahaha.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|