|
Jaix
Gast
|
 |
« Gepost op: donderdag 30, maart 2006, 12:56:27 pm » |
|
Kate en de nieuwe piloot Sam, die uit de buurt van Coopers Crossing komt, maken zich zorgen over Sal Cleary, die niet thuis blijkt te zijn tijdens een Clinic Run bij haar thuis en haar man en jongste kinderen alleen lijkt te hebben gelaten. Tegen de zin van Geoff in maken Sam en Kate een plan om het eens grondig uit te zoeken. Het blijkt dat moeder en dochter Julie helemaal niet weg waren maar zich verstopt hadden omdat Julie zwanger blijkt te zijn, terwijl ze niet getrouwd is en wil gaan studeren. De familie wil net doen alsof de baby van Sal is zodat het kind Julies toekomst niet in de weg staat. Geoff, Kate en Sam laten de familie verder met rust maar de escapade van Kate en Sam leidt tot enige ‘frictie’ tussen Kate en Geoff.
Verder is er een politieke strijd gaande tussen George Baxter en Rob Dalton. George Baxter wint de strijd, helaas.
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 12, april 2006, 18:12:06 pm door Megalene »
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: vrijdag 14, april 2006, 19:36:34 pm » |
|
Heb wel genoten van deze ep. En er waren Emma / Sam momenten en ook Kate / Geoff momenten. Zat echt tegen Geoff te roepen, maak nou geen ruzie zo word het nooit wat tussen jullie :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: vrijdag 14, april 2006, 20:19:04 pm » |
|
ja leuke eps heerlijk... Ik vind het gewoon al heerlijk om weer op TV de serie te kunnen volgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FD-Miertje
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: vrijdag 14, april 2006, 20:27:59 pm » |
|
Ja echt he ! En dacht ook bij het zien van deze leader, zo hoort het ! Ik bedoel dit is de leader die mij nog het meest is bij gebleven in al die jaren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hannah
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: vrijdag 14, april 2006, 21:38:07 pm » |
|
ja leuke eps heerlijk... Ik vind het gewoon al heerlijk om weer op TV de serie te kunnen volgen
ja, is toch anders dan ze op dvd bekijken. Je weet dat een heleboel mensen tegelijk van hetzelfde zitten te genieten ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moonshine_Sally
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: zaterdag 15, april 2006, 09:37:33 am » |
|
Ja echt he ! En dacht ook bij het zien van deze leader, zo hoort het ! Ik bedoel dit is de leader die mij nog het meest is bij gebleven in al die jaren  Dat heb ik nu ook!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: zaterdag 15, april 2006, 11:00:04 am » |
|
Ja man.... heerlijk gewoon en inderdaad het idee dat er veel mensne op het zelfde moment zitten te kijken... en ik vind het heerlijk het echte Kate en geoff verhaal... dat komt steeds meer naar voren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: zondag 16, april 2006, 12:19:54 pm » |
|
Toch wel heel gaaf om Sam en DJ er weer bij te hebben... Vind DJ veel leuker dan Joe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: zondag 16, april 2006, 13:40:05 pm » |
|
Ja dat is ook leuker... Ik vind Dj ook echt leuk hier.
Wel grappig is hoe Sam en Kate samenzweren om maar bij die familie langs te kunnen om te achterhalen wat er daar afspeelt.... Geoff maakt zich niet zo druk...... en denkt het loopt wel los... maar de bezorgdheid van Sam en Kate blijkt toch terecht..... En heel eigenlijk kan geoff dat nie hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lizrocks
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: zondag 16, april 2006, 15:19:49 pm » |
|
vond het leuk om Sam en DJ weer erin te hebben.
leuke momenten...de liefde op het eerste gezicht-blik van Sam, als hij Emma ziet...erg schattig :D
ander moment als Violet iedereen de cadeautjes geeft uit Engeland...alles met de Queen ;D als ze dan vraagt naar de nieuwe radioman...hahaha Chris en Kate, die niet durven vertellen wat voor type DJ is en als DJ dan Violet introduceert over de radio...dat gezicht van Violet...vind ik zo super! (12) (12) (12)
Echt een leuke epi!
|
|
|
|
|
|
All you can, you've got to take this life and live it!
|
|
|
|
MeGaLeNe
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: zondag 16, april 2006, 18:17:17 pm » |
|
die gezichten van violet blijven goud waard, net zoals ze binnen komen in de crossing met die hoed of muts op wat het ook is hahaha geweldig.
|
|
|
|
|
|
love the card thank you very much made me laugh ...i will have a happy day thanks to you...regards liz
|
|
|
|
Blossom
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: zondag 16, april 2006, 22:27:18 pm » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: woensdag 19, april 2006, 11:05:34 am door Megalene »
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: dinsdag 18, april 2006, 13:40:02 pm » |
|
Ik ben blij dat de romances nu echt gaan beginnen.. sam en emma vind ik leuk... Maar Kate en Geoff... daar draait het wel om voor mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marieke
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: dinsdag 18, april 2006, 17:31:08 pm » |
|
die Violet inderdaad, een foto van haar met de koningin. LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaix
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: woensdag 19, april 2006, 10:55:05 am » |
|
ow weet je wat ik leuk vond, dat Sam Emma probeerd te verleiden om op zijn paard te gaan die hij de volgende dag zal gaa kopen en opeens klinkt er een knal.... staat Hurtle daar met een fles die hij probeerd onder controle te houden... en die kop dan van Hurtle.... zooooo grappig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|